Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mar Mar 03, 2015 2:02 pm

Mitsubishi Motors, prezent la cea de-a 85-a editie a Salonului Auto International de la Geneva, dezvaluie conceptul XR PHEV II, reprezentand viitoarea generatie a modelului ASX si noul L200 Sport Utility Truck.

Sursa:Mitsubishi Romania
Fişiere ataşate
11025244_837473149622033_6836997472034794682_o.jpg
11025244_837473149622033_6836997472034794682_o.jpg (253.06 KiB) Vizualizat de 6994 ori

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Mar 09, 2015 10:20 am

QUOTE (radu-lancer @ Feb 18 2015, 09:50 AM) ?€“ Padele pentru schimbarea treptelor de vitez?ƒ montate pe volan;

Au aujuns sa puna padele pe pick-up ...ce urmeaza, distronic-parctronic astea? Masina pare mai mult un facelift agresiv al actualei generatii decat un model nou ...adica nu e diferenta care a fost intre modele in 2005 cand se vedea clar ca sunt masini diferite.
Ca design imi place totul in afara de calandru ,prea bling,prea chinezeaza ...si daca o sa-i puna si stema de Fiat chiar devine kitchoasa. In schimb au stilizat foarte frumos usile...au umblat si la motoare bravo ,e o optiune de luat in seama tinand cont ca in afara de Maraok este singura care ofera AWD permanent.
Paote e genul de masina care arata mai bine in realitate decat in poze ,cine stie ...dar ca personalitate a scazut mult.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Lun Mar 09, 2015 9:25 pm

QUOTE (cristian_sen @ Mar 9 2015, 10:20 AM) ...au umblat si la motoare bravo ,e o optiune de luat in seama tinand cont ca in afara de Maraok este singura care ofera AWD permanent.

sunteti siguri ca e AWD permanent? eu in prezentare am vazut ca au trecut ca mai toti la cuplarea electrica (din buton) a axei fata... ramine cutia de transfer si 4x4 nepermanent...
dar poate am inteles eu prost...

eu unul am renuntat sa mai astept si am trecut la concurenta... am tradat Misu si m-am dedat la Isuzu... adica am dat o tailandeza pe o alta tailandeza )
ma rog, niciuna nefiind de fapt tailandeza )

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Mar 09, 2015 11:06 pm

>Siguran??

>Siguran?? pro-activ? îmbun?t??it? prin:
>– SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II (w/low gear) – care acum ofer? o stabilitate mai bun? în curbe chiar ?i pe drumuri pavate, cu posibilitatea select?rii celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a >modului de transmisie;


Au schimbat numai modul de cuplare de la manual la electric, asa au considerat ca e mai bine. In afara de Amarok si L200 nu mai sunt alte pick-upuri cu awd permanent ca la suvuri...iar dintre cele doua am incredere mai mare in mitsubishi. NU prea mai sunt masini deosebite ,toate se uniformizeaza ,o sa ajungema la fel ca acum 30 ani toata lumea va avea la fel, doar culoarea diferita.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mar Mar 10, 2015 8:14 am

pai eu din cite vad asta e un Superselect cu comanda electrica, nu-i un AWD permanent...
toti au trecut la asta din ratiuni economice si poate de imagine...
vor sa vinda pick-uri la cit mai multa lume si probabil ca existau posibili clienti intimidati de atitea manete...
un buton pare mai prietenos si mai modern... in lus seamana cu SUV-urile alea scumpe nu cu un utilaj agricol )...
mai toata lumea a renuntat la blocabil sau l-a facut optional contra o gramada de bani si a trecut functia asta la traction control...
mai toata lumea le-a facut mai lucioase ca sa vinda in Asia unde, sa recunoastem, e piata principala...
eu unul nu vad o problema in asta atita timp cit isi fac treaba bine... si tind sa cred ca o sa si-o faca!

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mar Mar 10, 2015 7:07 pm

Pai SuperSelect inseamna 4x4 de uscat indiferent de cum e cuplat , manual sau electric...au ajuns la concluzia ca pe total un buton si o actionarea electrica e mai ieftin decat o alta maneta si actionare mecanica .Masinile sunt facute de contabili acum ,astia zic ca e mai ieftin carton presat in loc de tabla si scobitori in loc de suruburi deci avem un viitor luminos in fata si la capitolul auto.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Vin Mar 13, 2015 10:09 pm

si la D-Max pot cupla 4x4 pe uscat, pina la 100 insa asta nu-l face AWD...

nu stiu daca e mai ieftin... probabil ca e ca altfel nu se apucau sa-l puna pe masini... pina la urma si aici dicteaza zeul Profit...
ce as adauga in plus e ca au pus asta si pentru imagine... daca merge la Range Rover de ce nu ar merge si la un pick-up?
asa devine si el mai "stilat"...

pina la urma e o chestiune de alegere... si la cit de fiabile au ajus actionarile electrice in zilele noastre cred ca nu e neaparat o alegere proasta!

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Apr 01, 2015 10:33 am

NU te supara ca-ti zic, D-max e o masina foarte mistoaca (am luat-o si eu in calcul pentru cumparare inainte de L200), dar NU are 4x4 de uscat ,iti recomand sa nu mai mergi pe sosea cu el cuplat ,o sa cedevze in cel mai slab punct ( de obicei planetara lunga). Singurele pick-upuri care ofera transmisie de suv sunt Amorok si L200 SuperSelect, restul au toate 4x4 nepermanent.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Apr 02, 2015 9:38 am

Ce poate sa faca noua masinuta a japonezilor. Cei de la Top Gear Filipine au supus-o unui test.


https://www.facebook.com/video.php?v=876586562388413


Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Joi Apr 02, 2015 11:21 am

De fiecare data cand vad asa ceva in diverse emisiuni, nu ma pot abtine sa ma intreb cate bucsi, amortizoare si altele schimba in fiecare zi. Este evident ca poti sa faci asa ceva cu aproape orice fel de masina. Intrebarea este, cate ture rezista fiecare?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori