Noul L200 In Europa / Triton In Asia

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Joi Apr 02, 2015 7:03 pm

Dupa aia sunt vandute "la oferta " in tarile inapoiate si sarace...inclusiv Romania. Asa vazuta in aer liber parca nu arata chiar atat de gretos mai ales cea cu grila neagra desi pe general tot kitchoasa este, cand o vezi stii ca e ceva in neregula cu ea la bot...din ce se vede nu e chiar foarte diferita mecanic ca modelul actual, eu faceam figuri de astea in nisip prin 2007 cand m-au dat afara de la gradinitia.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Apr 07, 2015 10:13 am

eu pina nu o vad life nu ma pronunt. Apropo de remarcile anterioare vizavi de bucse si amotizoare.
La L200 schimbi bieletele antiruliu si pivotii superiori. Amortizoare tin vorbesc din experienta.
Am avut pe mina un L200 model 200 avea 450000km si amorizoarele erau uzate doar 40%.
Partea proasta ca dupa 250000km cam scartie toate bucsele insa nu trebuie schimbate. Nu recomand
chimbare cu bucse offroad scartiie dupa 500km .
Masina e fiabila si la fel ca in reclama cu ferestre rezista bine. Din cate am inteles nu are mari noutati.
Este un exercitiu de design si un motor un pic modificat din cauza normelor de poluare. Cum poti schimba
ceva la suspensia fata daca toate au acelasi tip cu doua brate . Sistemul cu buton vs levier e o problema de gust .
Cu levier e mai masculin in schimb grupul fata cupleaza vacuumatic la modelul actual. Blocarea dif spate oricum se facea
electric. Modificarea e pentru trend de fapt. Unele modificari se fac dupa marketing. L200 e o masina simpla tehnologic,
pentru ca nu e scumpa si nu are cine stie ce tehnologie la tractiune fata de un X5 , ML sau Range.
Problema e normal insa mai simpla mai fiabila si alte costuri de intretinere. Apoi conceptul e sport utility truck deci nu ai ultima
tehnologie si utilitate si simplitate si un pic de performanta si sport so offroad. Pentru 4x4 adevarat trebuie preparata.
Intai sa o pipaim si apoi....

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mar Apr 07, 2015 10:20 pm

QUOTE (cristian_sen @ Apr 1 2015, 10:33 AM) NU te supara ca-ti zic, D-max e o masina foarte mistoaca (am luat-o si eu in calcul pentru cumparare inainte de L200), dar NU are 4x4 de uscat ,iti recomand sa nu mai mergi pe sosea cu el cuplat ,o sa cedevze in cel mai slab punct ( de obicei planetara lunga). Singurele pick-upuri care ofera transmisie de suv sunt Amorok si L200 SuperSelect, restul au toate 4x4 nepermanent.
pai de ce m-as supara ?
nu folosesc 4H pe uscat... e inutil si periculos... desi nu este interzis ca atare in manualul de operare, nu este recomandat si nici nu inteleg de ce ar folosi cineva functia asta pe uscat...
recunosc ca am nu mers cu el cuplat decit cind s-a jucat fie-mea cu butonul si eu nu am bagat in seama indicatia mare din bord ... si am mers ceva timp pina sa-mi dau seama ca e ceva in neregula ... fara defecte majore, deocamdata

L200 e o masina scumpa aici... in Middle East e cam la jumate de pret, e drept pe benzina si cu CV automata (daca nu ma insel in 4 trepte)
parerea mea ca acest concept de SUT e mai degraba o "evolutie" de la conceptul de pick-up, in sensul in care se doreste o chestie mai SUV-ista decit era pina acum in asa fel incit sa muste o feliuta din piata SUV-urilor...
acolo unde se vind multe masini de astea e destul de important ca masina sa fie agreabila si pe sosea...
eu unul abia astept sa ma dau cu ea cind apare! desi un drive test de 5 minute prin oras e complet irelevant
filmuletul e dragut dar nu zice mare lucru despre masina... e totusi un montaj de reclama!

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Apr 08, 2015 1:05 am

MITSUBISHI L200 Sport Utility Truck – cea de-a 5-a generatie

http://www.auto.ro/mitsubishi-l200/mits ... 54899.html


Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Apr 20, 2015 3:45 pm

Pretul va vinde masina oricat de uratica ar fi ...un test drive tot merita machineta, poate cine stie

https://www.youtube.com/watch?v=Uhw77HvuZUA

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Apr 22, 2015 2:09 pm

5 stele la testele ANCAP pentru L200/TRITON.



https://www.youtube.com/watch?v=efGNjwMwbAg


Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mie Apr 22, 2015 4:20 pm

Sunt curios daca m-ai este la fel de "tare" la impactul cu pietonii.
Acolo avea parca o stea L200 si Isuzu. Capota intradevar e mai "teapana" ca la Nissan sau Toyota.
In principiu nu prea ma interesa aspectul asta ca un pieton are de suferit daca iti iese aiurea in drum .
Am trecut peste un astfel eveniment asemanator. Aveam insa bullbar cu troliu adica otel de 5mm. Deja
din proiectare au ajuns la aberatii de genul airbag ca pe XC90 pe bara fata sa protejez pietonii.

Avatar utilizator
anton11
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 30, 2011 8:25 pm

Mesaj de anton11 » Sâm Iun 27, 2015 8:04 am

Seamana mult cu Hilux

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Iun 27, 2015 5:56 pm

Nu știu ,dar eu unul i-as împușca și apoi i-as concedia pe designerii lui Mitsubishi .Ce naiba nu știu ca pt a arata bine o masina trebuie sa păstrezi o linie cap-coadă oricât de simpla ar fi ca și arhitectură. Orice client dacă nu este mulțumit de exterior cu greu îl atragi sa vadă interiorul și partea tehnica .Uitat-va ce au reușit cei de la Mazda.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Iun 29, 2015 9:47 am

Salut din nou,
Designul mai tine si de trend. Nu poti pastra la infinit designul pentru ca lumea s-a plictisit. Referitor la Mazda, Nu e cine stie ce masina la utilitare.
Poate au mai invatat ceva insa un cunoscut a avut si zdranganea toata si cu fiabilitatea era varza. Eu cand am ales L200 l-am ales mai ales ca e mai fiabil nu ca design.
Utilitara o iei daca ai nevoie si daca mergi mult. Am mai zis cam seamana nu numai cu Hilux, daca va uitati cam toate seamana acum intre ele.
Asa ca platforma tehnica conteaza mult. E cea mai de oras masina din toate cu cel mai mic ampatament, motor care poate fi upgradat usor daca vrei"scart" de roti si tine
chiar daca umilisti turbina, turbina de buna calitate , suspensii fiabile , rulmenti fata buni, compromis bun offroad on road poate cel mai bun.
Sunt multe bile plus fata de concurenta. Pentru cei cu design sau gabarit trebuie sa-si aleaga din prima altceva. Insa e singura la care ai optiunea de difential central blocabil.
Apropo de interior , pentru mine a contat mult pentru ca la Navara in spate stai ca la scoala , la fel si ls Toyota si Amarok.
Nu e cea mai tare insa e cel mai bun compromis oras, offroad, caliate , performanta , pret. Si am ceva experienta peste 500000km pe 4x4 .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori