Noul L200 In Europa / Triton In Asia
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Detalii:
http://newtriton-club.com/board/index.p ... 177.0.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 598&type=1
Sursele pozelor':
https://www.facebook.com/mitsu4wdclubql ... 14/?type=1
Mitsubishi Motors Thailand
http://newtriton-club.com/board/index.p ... 177.0.html
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 598&type=1
Sursele pozelor':
https://www.facebook.com/mitsu4wdclubql ... 14/?type=1
Mitsubishi Motors Thailand
- Fişiere ataşate
-
- 10801679_583338168432843_7436109511894194019_n.jpg (81.79 KiB) Vizualizat de 7533 ori
-
- 10678711_583337995099527_8572395614122399626_n.jpg (38.47 KiB) Vizualizat de 7555 ori
-
- 10610745_583338215099505_1492544478752799814_n.jpg (106.44 KiB) Vizualizat de 7533 ori
-
- 10407445_583338195099507_1397293333227823111_n.jpg (101.47 KiB) Vizualizat de 7543 ori
-
- 10407332_583338185099508_1923995132358066218_n.jpg (92.71 KiB) Vizualizat de 7558 ori
-
- 1524214_583338371766156_861316884381588574_o.jpg (78.73 KiB) Vizualizat de 7525 ori
-
- 250353_583338268432833_7853656224749110146_n.jpg (86.67 KiB) Vizualizat de 7557 ori
-
- 1800345_729770767114414_8800418833349233284_n.jpg (66.71 KiB) Vizualizat de 7523 ori
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Noul Mitsubishi L200: imagini ?i informa?ii oficiale
http://www.promotor.ro/masini-noi/preze ... e-13584678
http://www.promotor.ro/masini-noi/preze ... e-13584678
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Bineinteles, fiecare are parerea lui.
Mi se pare o masina care nu are nici o legatura cu liniile de design europene, ci mai degraba cu stilul arabo-asiatic: mult crom si nici un pic de fluiditate sau eleganta. Generatia 2006, cea cu bena curbata a castigat enorm fata de concurenta in primul rand prin aspect. Ca sa-ti iei o masina noua, in primul rand trebuie sa-ti placa cum arata, abia apoi te documentezi temeinic ce stie sa faca.
Cam unde se incadreaza noul L200 intre modelele de Europa (alea care mai sunt)? Parerea mea este ca Mitsubishi este in degringolada totala, nu mai are nici masini noi, nici linie de design si nici strategie de viitor. Asistam la cantecul de lebada (desi sper sa nu fie asa). Amintiti-va de zilele de glorie: Dakar, Ralliart, Evo si de modelele emblematice ale marcii de acum 10 - 15 ani. Acum ce avem: o masina electrica sinistra, un Space Star in loc de Colt (cred ca au vandut 5 masini in toata Europa), un Lancer muribund vechi de 9 ani, ASX care mai misca (dar uitati-va la ce ofera concurenta - CX-5 etc), Pajero e deja ingropat si acum se lauda cu un L200 patratos, bling-bling, mandria Thailandei.
Cifrele de vanzari vor confirma teoria mea. Vezi cazul Amaroq, la cat de urata este, toata lumea cumpara Ranger sau Hilux.
PS Am uitat de Outlander - alt dric, se vede pe strada numai generatia veche, care, dupa parerea mea, a fost ultimul Mitsubishi demn de luat in seama.
Mi se pare o masina care nu are nici o legatura cu liniile de design europene, ci mai degraba cu stilul arabo-asiatic: mult crom si nici un pic de fluiditate sau eleganta. Generatia 2006, cea cu bena curbata a castigat enorm fata de concurenta in primul rand prin aspect. Ca sa-ti iei o masina noua, in primul rand trebuie sa-ti placa cum arata, abia apoi te documentezi temeinic ce stie sa faca.
Cam unde se incadreaza noul L200 intre modelele de Europa (alea care mai sunt)? Parerea mea este ca Mitsubishi este in degringolada totala, nu mai are nici masini noi, nici linie de design si nici strategie de viitor. Asistam la cantecul de lebada (desi sper sa nu fie asa). Amintiti-va de zilele de glorie: Dakar, Ralliart, Evo si de modelele emblematice ale marcii de acum 10 - 15 ani. Acum ce avem: o masina electrica sinistra, un Space Star in loc de Colt (cred ca au vandut 5 masini in toata Europa), un Lancer muribund vechi de 9 ani, ASX care mai misca (dar uitati-va la ce ofera concurenta - CX-5 etc), Pajero e deja ingropat si acum se lauda cu un L200 patratos, bling-bling, mandria Thailandei.
Cifrele de vanzari vor confirma teoria mea. Vezi cazul Amaroq, la cat de urata este, toata lumea cumpara Ranger sau Hilux.
PS Am uitat de Outlander - alt dric, se vede pe strada numai generatia veche, care, dupa parerea mea, a fost ultimul Mitsubishi demn de luat in seama.
QUOTE (textex @ Jan 15 2015, 09:50 AM) Bineinteles, fiecare are parerea lui.
Mi se pare o masina care nu are nici o legatura cu liniile de design europene...
eu zic ca urmeaza trend-ul concurentei...
designul e chestie de gust... L200 asta nou nu as zice sa stabileste standarde in materie insa nici ca e jalnic nu as zice ca este...
acum trebuie vazut si cam care e tinta modelului... daca vedem ca majoritatea L200 se vinde in Middle East si South East Asia atunci sa zici ca are linii "arabo asiatice" e un soi de compliment, nu!?
eu as zice ca e la nivelul concurentei directe... orice am spune, pina n-o vedem pe viu e greu sa ne facem o impresie corecta...
in prezentare, japonezul zice ceva de "sport utility truck"... cred ca asta e cheia discutiei pina la urma...
se putea mai bine?
evident!
Mi se pare o masina care nu are nici o legatura cu liniile de design europene...
eu zic ca urmeaza trend-ul concurentei...
designul e chestie de gust... L200 asta nou nu as zice sa stabileste standarde in materie insa nici ca e jalnic nu as zice ca este...
acum trebuie vazut si cam care e tinta modelului... daca vedem ca majoritatea L200 se vinde in Middle East si South East Asia atunci sa zici ca are linii "arabo asiatice" e un soi de compliment, nu!?
eu as zice ca e la nivelul concurentei directe... orice am spune, pina n-o vedem pe viu e greu sa ne facem o impresie corecta...
in prezentare, japonezul zice ceva de "sport utility truck"... cred ca asta e cheia discutiei pina la urma...
se putea mai bine?
evident!
Eu inca sper ca L200 sa nu fie exact la fel ca Triton. Pina la urma nu e mare lucru sa renunte la cromul de pe grila, sa inlocuiasca bara spate care arata ca cea de la modelul arabesc de la actualul L200 si sa o mai cizeleze, ca sa dreaga busuiocul. Orice producator incearca sa dea o linie unitara de design masinilor sale de pe o anumita piata. Ce face acum Mitsubishi in Europa, pentru mine e un mister. Cred ca sunt in urma tehnologic privitor la normele de poluare europene si alte inovatii de recuperare a energiei, si nu reusesc sa ajunga la zi deoarece concurenta se misca prea rapid.
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Noul Mitsubishi L200 la Salonul Auto Geneva 2015
Dup? 9 ani (?i peste 1.300.000 unit??i produse*), cea de-a 4a genera?ie a pick-up-ului Mitsubishi L200 este pe cale de a fi retras?, fiind urmat? de introducerea celei de-a 5a genera?ii – în premier? european? la cea de-a 85-a edi?ie a Salonului Interna?ional de la Geneva.
Model strategic ?i reprezentativ pentru Mitsubishi Motors Corporation, L200 a fost dezvoltat sub forma conceptului de “Ultimate Sport Utility Track” (autoutilitar? sport) care introduce noi standarde de fiabilitate, rezisten??, confort interior ?i manevrabilitate, pentru a satisface nevoile în continu? diversificare ale clientelei globale de pick-up-uri. (Specifica?ii UE):
Performan??
– Noul motor din aluminiu, Diesel turbocharged MIVEC de 2.4 litri (4N15), precum ?i rezisten?a scazut? la înaintare, permit sc?derea emisiilor de CO2 cu 17%, fa?? de modelul precedent. Noua variant? de L200 în versiunea de echipare cu noua transmisie manual? în 6 trepte, ob?ine un minim de emisii de CO2 de 169 g/km.
– Noul motor 4N15 genereaz? 133 kw (181 CP / 430 Nm) / 113 kw (154 CP / 380 Nm) la tura?ii sc?zute ?i ofer? suficient? putere chiar ?i cu bena încarcat?. Noul model dispune de o nou? cutie de viteze manual? cu 6 rapoarte de transmisie ?i o nou? cutie automat? cu 5 rapoarte de transmisie, pentru îmbun?t??irea performan?ei, sc?derea emisiilor CO2 ?i reducerea costurilor de între?inere.
Design exterior
– Noul stil sportiv, p?streaz? expresiva linie lateral? caracteristic? de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizând în acela?i timp un nivel sc?zut al coeficientului aerodinamic în valoare de 0.40 Cx ?i men?inând greutatea în limite rezonabile pentru a ob?ine un excelent raport putere/greutate.
Confort interior
– Nivelul zgomotului din interior este extrem de redus datorit? noului motor diesel ?i a m?surilor de insonorizare aplicate pe caroserie. În habitaclu zgomotul interior este atât de silen?ios încat se poate purta o conversa?ie normal? între pasagerii din fa?? ?i din spate chiar ?i când se ruleaz? pe autostrad? sau pe teren accidentat.
– Noul sistem de suspensie confer? o c?l?torie lin? ?i lipsit? de vibra?ii.
– Pasul semnificativ realizat la nivelul calit??ii percepute la interior, combinat cu scaunele ce asigur? un plus de relaxare în pozi?ia de condus, confortul sporit pe parcursul c?l?toriei, ?i noile dot?ri, toate sunt menite s? ofere o experien?? pl?cut? ?i relaxant? pe toat? durata c?l?toriei cu noul model.
– Un plus de comoditate oferit de ingeniosul sistem de acces în habitaclu, prin modalitatea special? a deschiderii portierelor, în exterior, disponibil pe versiunea Club Cab.
– Cre?terea spa?iului interior, dispunând în acela?i timp ?i de o lungime competitiv? a benei.
Manevrabilitate superioar?
– Noul model L200 ofer? o manevrabilitate sporit? datorit? schimb?rii rapoartelor de transmisie mai rapid decat înainte. În acela?i timp, p?streaz? cea mai restrâns? raz? de bracaj de 5.9 m din segmentul s?u.
Rezisten??
– Utilizând know-how-ul dobândit la nivel global de c?tre predecesorul s?u, fiabilitatea ?i rezisten?a noului L200 au fost îmbunat??ite sim?itor, datorit? modului de proiectare, prin rafinarea ?i consolidarea structurii caroseriei ?i prin cre?terea cu 7% a rezisten?ei la torsiune a ?asiului pentru a rezista condi?iilor de exploatare severe.
– Reducerea costurilor de întretinere, prin cre?terea intervalului de schimb al uleiului de motor de la 15.000 km la 20.000 km, cre?terea intervalului de schimb al lichidului de r?cire de la 60.000 km la 180.000 km, intervalul de schimb ulei transmisie automat? fiind acum nelimitat, tratament anticoroziv îmbun?t??it, ?i altele.
Siguran??
Siguran?? pro-activ? îmbun?t??it? prin:
– SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II (w/low gear) – care acum ofer? o stabilitate mai bun? în curbe chiar ?i pe drumuri pavate, cu posibilitatea select?rii celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
– Noul ?asiu este cu 7% mai rigid fa?? de precedentul model;
– Sistem de suspensie îmbun?t??it;
– Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistat? la tractarea unei remorci (TSA), asisten?? la pornirea din ramp? (HSA);
– Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED ?i proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai bun? pe timp de noapte sau în condi?ii de vizibilitate redus?.
Siguran?? pasiv? sporit? prin dezvoltarea noii caroserii RISE patentat? de c?tre MMC, echiparea cu 7 airbag-uri (fa??, laterale, cortin?, ?i pentru genunchii ?oferului,) ?i altele.
Noi dot?ri disponibile:
– Camer? video pentru mers în mar?alier;
– Sistem de operare f?r? cheie cu buton de pornire / oprire motor;
– Pilot automat cu limitator de vitez? adaptiv;
– Aer condi?ionat automat dual;
– Padele pentru schimbarea treptelor de vitez? montate pe volan;
– Posibilitatea ajust?rii volanului pe înaltime ?i adâncime;
– Nou sistem audio digital;
– Port USB, etc
Noul model L200, construit de c?tre Mitsubishi Motors Thailanda, pentru toate pie?ele globale, va fi lansat în Europa, în vara acestui an (2015), fiind disponibil în ambele tipuri de caroserii Club Cab ?i Double Cab.
Sursa:turatii.ro
Dup? 9 ani (?i peste 1.300.000 unit??i produse*), cea de-a 4a genera?ie a pick-up-ului Mitsubishi L200 este pe cale de a fi retras?, fiind urmat? de introducerea celei de-a 5a genera?ii – în premier? european? la cea de-a 85-a edi?ie a Salonului Interna?ional de la Geneva.
Model strategic ?i reprezentativ pentru Mitsubishi Motors Corporation, L200 a fost dezvoltat sub forma conceptului de “Ultimate Sport Utility Track” (autoutilitar? sport) care introduce noi standarde de fiabilitate, rezisten??, confort interior ?i manevrabilitate, pentru a satisface nevoile în continu? diversificare ale clientelei globale de pick-up-uri. (Specifica?ii UE):
Performan??
– Noul motor din aluminiu, Diesel turbocharged MIVEC de 2.4 litri (4N15), precum ?i rezisten?a scazut? la înaintare, permit sc?derea emisiilor de CO2 cu 17%, fa?? de modelul precedent. Noua variant? de L200 în versiunea de echipare cu noua transmisie manual? în 6 trepte, ob?ine un minim de emisii de CO2 de 169 g/km.
– Noul motor 4N15 genereaz? 133 kw (181 CP / 430 Nm) / 113 kw (154 CP / 380 Nm) la tura?ii sc?zute ?i ofer? suficient? putere chiar ?i cu bena încarcat?. Noul model dispune de o nou? cutie de viteze manual? cu 6 rapoarte de transmisie ?i o nou? cutie automat? cu 5 rapoarte de transmisie, pentru îmbun?t??irea performan?ei, sc?derea emisiilor CO2 ?i reducerea costurilor de între?inere.
Design exterior
– Noul stil sportiv, p?streaz? expresiva linie lateral? caracteristic? de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent (la varianta Double Cab), realizând în acela?i timp un nivel sc?zut al coeficientului aerodinamic în valoare de 0.40 Cx ?i men?inând greutatea în limite rezonabile pentru a ob?ine un excelent raport putere/greutate.
Confort interior
– Nivelul zgomotului din interior este extrem de redus datorit? noului motor diesel ?i a m?surilor de insonorizare aplicate pe caroserie. În habitaclu zgomotul interior este atât de silen?ios încat se poate purta o conversa?ie normal? între pasagerii din fa?? ?i din spate chiar ?i când se ruleaz? pe autostrad? sau pe teren accidentat.
– Noul sistem de suspensie confer? o c?l?torie lin? ?i lipsit? de vibra?ii.
– Pasul semnificativ realizat la nivelul calit??ii percepute la interior, combinat cu scaunele ce asigur? un plus de relaxare în pozi?ia de condus, confortul sporit pe parcursul c?l?toriei, ?i noile dot?ri, toate sunt menite s? ofere o experien?? pl?cut? ?i relaxant? pe toat? durata c?l?toriei cu noul model.
– Un plus de comoditate oferit de ingeniosul sistem de acces în habitaclu, prin modalitatea special? a deschiderii portierelor, în exterior, disponibil pe versiunea Club Cab.
– Cre?terea spa?iului interior, dispunând în acela?i timp ?i de o lungime competitiv? a benei.
Manevrabilitate superioar?
– Noul model L200 ofer? o manevrabilitate sporit? datorit? schimb?rii rapoartelor de transmisie mai rapid decat înainte. În acela?i timp, p?streaz? cea mai restrâns? raz? de bracaj de 5.9 m din segmentul s?u.
Rezisten??
– Utilizând know-how-ul dobândit la nivel global de c?tre predecesorul s?u, fiabilitatea ?i rezisten?a noului L200 au fost îmbunat??ite sim?itor, datorit? modului de proiectare, prin rafinarea ?i consolidarea structurii caroseriei ?i prin cre?terea cu 7% a rezisten?ei la torsiune a ?asiului pentru a rezista condi?iilor de exploatare severe.
– Reducerea costurilor de întretinere, prin cre?terea intervalului de schimb al uleiului de motor de la 15.000 km la 20.000 km, cre?terea intervalului de schimb al lichidului de r?cire de la 60.000 km la 180.000 km, intervalul de schimb ulei transmisie automat? fiind acum nelimitat, tratament anticoroziv îmbun?t??it, ?i altele.
Siguran??
Siguran?? pro-activ? îmbun?t??it? prin:
– SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II (w/low gear) – care acum ofer? o stabilitate mai bun? în curbe chiar ?i pe drumuri pavate, cu posibilitatea select?rii celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
– Noul ?asiu este cu 7% mai rigid fa?? de precedentul model;
– Sistem de suspensie îmbun?t??it;
– Adaugarea sistemelor: de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistat? la tractarea unei remorci (TSA), asisten?? la pornirea din ramp? (HSA);
– Faruri HiD, cu lumini de zi cu LED ?i proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai bun? pe timp de noapte sau în condi?ii de vizibilitate redus?.
Siguran?? pasiv? sporit? prin dezvoltarea noii caroserii RISE patentat? de c?tre MMC, echiparea cu 7 airbag-uri (fa??, laterale, cortin?, ?i pentru genunchii ?oferului,) ?i altele.
Noi dot?ri disponibile:
– Camer? video pentru mers în mar?alier;
– Sistem de operare f?r? cheie cu buton de pornire / oprire motor;
– Pilot automat cu limitator de vitez? adaptiv;
– Aer condi?ionat automat dual;
– Padele pentru schimbarea treptelor de vitez? montate pe volan;
– Posibilitatea ajust?rii volanului pe înaltime ?i adâncime;
– Nou sistem audio digital;
– Port USB, etc
Noul model L200, construit de c?tre Mitsubishi Motors Thailanda, pentru toate pie?ele globale, va fi lansat în Europa, în vara acestui an (2015), fiind disponibil în ambele tipuri de caroserii Club Cab ?i Double Cab.
Sursa:turatii.ro
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 45 vizitatori