Probleme Ac

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mie Aug 13, 2014 9:29 am

nu imi merge AC-ul de cind am cumparat-o, acum 2 ani...
anul trecut am fost pe la diverse service-uri pina s-a descoperit ca o conducta era sparta (se frecase de caroserie)...
s-a lipit, s-a umplut instalatia dar de mers tot nu merge ... sau mai bine zis nu face suficient de rece..
acum citeva zile m-am enervat si am fost din nou la un service unde au zis ca compresorul merge ca "ingheata"conducta spre vaporizator insa pare ca pe circuit e ceva infundat...
soultia: spalarea circuitului... OK, am zis insa va trebui sa schimb filtrul uscator... chestia asta costa cam 500 de RON... si cica nu vine decit ?riginal"si nu se gaseste aftermaket...

cineva a aut vreo problema asemanatoare sau sunt singrul care are AC-ul defect (ma rog, sau singurul care vrea rece in masina )?

Avatar utilizator
raducul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 9:33 am

Mesaj de raducul » Mie Aug 13, 2014 12:32 pm

Unde s-a frecat de caroserie?

BR
Radu

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mie Aug 13, 2014 12:50 pm

pe conducta de iesire din vaporizator si duce la condensator, in amonte de condensator (radiator clima)...

ideea e asa: am freon, compresorul pare sa mearga (se raceste corespunzator conducta spre vaporizator) insa in interior nu se face rece ci asa, recisor...
in plus, de unde cumpar un filtru uscator de ala mai ieftin; se poate? eu stiu ca ala are niste silicagel in el care sa scoata eventuala apa ajunsa in sistemul de AC (freon)... este uzanta sa se schimbe pentru ca se presupune ca nu mai funcioneaza corespunzator...
cu sau fara el sistemul are trebui sa mearga daca are freon...
daca-l inlocuiesc sau nu, nu are relevanta si nici nu poate sa fie "infundat"...

ce plm pierd eu din vedere?

am gasit pe alibaba fitru de ala insa dracu stie cum sa cumpar de acolo ?

Avatar utilizator
raducul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 9:33 am

Mesaj de raducul » Mie Aug 13, 2014 5:13 pm

QUOTE (ache3 @ Aug 13 2014, 12:50 PM) am gasit pe alibaba fitru de ala insa dracu stie cum sa cumpar de acolo ?

Faci un cont de PayPal. Ai doar nevoie de un card.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mie Aug 13, 2014 6:01 pm

Daca ai gasit pune un link sau macar codul piesei, poate mai ajuta pe careva informatia.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Joi Aug 14, 2014 12:54 pm

am trimis o cerere de oferta...
daca primesc un raspuns (banuiesc ca nu) o sa pun detalii...

intre timp nu are nimeni vreo parere despre problema? se poate infunda circuitul AC?

Avatar utilizator
anton11
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 30, 2011 8:25 pm

Mesaj de anton11 » Vin Aug 15, 2014 6:46 pm

Ai verificat sa nu ramana clapeti semideschisi ? E posibil sa bage rece dar tot afara, am patit eu insa la un Audi.
Clapetii de clima ramaneau semideschisi, aerul rece ...ramanea tot afara si inauntru imi baga aer ..caldut (de afara)

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Sâm Aug 16, 2014 9:13 pm

la asta nu m-am gindit ...
verific si revin...
chinezoaica de pe alibaba mi-a raspuns... astept sa-mi spuna valoarea tranzactiei sa comand uscatorul ala...

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mar Aug 19, 2014 9:44 am

spre rusinea mea habar nu am unde sa verific acesti clapeti (daca are asa ceva )...
am comandat uscatorul si e pe drum... sa vedem ce teapa am luat

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mie Aug 20, 2014 2:58 pm

am pornit din nou ieri Ac-ul...
m-am uitat sub bord daca butonul rece/cald misca ceva clapet... pare sa miste...
eu nu am clima, Ac-ul e manual asa ca nu vad ce ar mai putea fi...

cind apas butonul AC se aude cum porneste compresorul, motorul se ridica un pic in ture (vorbim de relanti aici) sta asa cam 20 de secuned dupa care parca se decupleaza compresorul...merge iar 20 de secunde, iar cupleaza, se ridica in ture, etc ...
e ca si cum ar da o protectie afara...
se poate sa fie totusi infundat circuitul de freon?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori