Revizii L200
- alpinadrian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Dec 01, 2011 6:30 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
DA,..toate aceste uleiuri si lichde au un termen de valabilitate cam de 3 ani in exploatare.Nu uita si de servo,frana...stiu ei mai bine.Nu esti obligat,poti sa o faci si tu cu niste costuri mult mai mici.Poti sa pui ceva aditivi de ulei in cutie si tot ce inseamna grupuri.Parca am scris pe undeva cantitatile de aditiv si ulei ce+ti sant necesare,daca nu, le mai scriu o data...vds.
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (apetreicatalin67 @ Mar 21 2014, 03:33 PM) DA,..toate aceste uleiuri si lichde au un termen de valabilitate cam de 3 ani in exploatare.Nu uita si de servo,frana...stiu ei mai bine.Nu esti obligat,poti sa o faci si tu cu niste costuri mult mai mici.Poti sa pui ceva aditivi de ulei in cutie si tot ce inseamna grupuri.Parca am scris pe undeva cantitatile de aditiv si ulei ce+ti sant necesare,daca nu, le mai scriu o data...vds.
La orice masina se schimba uleiul in cutie si grupuri.
La L200 se schimba uleiul in cutie, interaxial si grupuri la 70000km din cate stiu eu.
In cutie si interaxial se pune cumulat 7l ulei 75W90 syntetic in grupuri iti trebuie 4 litri ulei 85w90 mineral
Poti pune aditiv de la la Metabond iti trebuie doua flacoane cam scumpe 160 bucata
Si apoi pregateste la 95000km maxim distributia cam 1800 ron
Uleiul din servo directie poti sa-l schimbi si pe la 120000km.
In ceea ce priveste lichidul de frana daca masina nu a avut probleme si nu a avut cum sa traga apa lichidul
de frana este puternic higroscopic poti sta cu el si cinci ani fara probleme.
Toate masinile au acelasi regim de exploatare daca nu vrei sa ai jocuri la transmisie prematur eu te spatuiesc sa schimbi ulleiurile
din cutie , interaxial si grupuri.
Si inca ceva care nu prea scrie prin cartea masinii, ai cinci cruci cardanice care trebuie gresate la fiecare 8000 km altfel dupa 140000km o sa le schimbi
QUOTE (jjiacobuta @ Mar 23 2014, 08:22 PM) La orice masina se schimba uleiul in cutie si grupuri.
La L200 se schimba uleiul in cutie, interaxial si grupuri la 70000km din cate stiu eu.
In cutie si interaxial se pune cumulat 7l ulei 75W90 syntetic in grupuri iti trebuie 4 litri ulei 85w90 mineral
Poti pune aditiv de la la Metabond iti trebuie doua flacoane cam scumpe 160 bucata
Si apoi pregateste la 95000km maxim distributia cam 1800 ron
Uleiul din servo directie poti sa-l schimbi si pe la 120000km.
In ceea ce priveste lichidul de frana daca masina nu a avut probleme si nu a avut cum sa traga apa lichidul
de frana este puternic higroscopic poti sta cu el si cinci ani fara probleme.
Toate masinile au acelasi regim de exploatare daca nu vrei sa ai jocuri la transmisie prematur eu te spatuiesc sa schimbi ulleiurile
din cutie , interaxial si grupuri.
Si inca ceva care nu prea scrie prin cartea masinii, ai cinci cruci cardanice care trebuie gresate la fiecare 8000 km altfel dupa 140000km o sa le schimbi
antigelul la fel nu e obligatoriu lasa-l mergi cu el 150000km sa verifice mai bine daca e curat intre radiatoarele fata unde se aduna jos mizerie si obtureaza o parte din suprafata de racire
La orice masina se schimba uleiul in cutie si grupuri.
La L200 se schimba uleiul in cutie, interaxial si grupuri la 70000km din cate stiu eu.
In cutie si interaxial se pune cumulat 7l ulei 75W90 syntetic in grupuri iti trebuie 4 litri ulei 85w90 mineral
Poti pune aditiv de la la Metabond iti trebuie doua flacoane cam scumpe 160 bucata
Si apoi pregateste la 95000km maxim distributia cam 1800 ron
Uleiul din servo directie poti sa-l schimbi si pe la 120000km.
In ceea ce priveste lichidul de frana daca masina nu a avut probleme si nu a avut cum sa traga apa lichidul
de frana este puternic higroscopic poti sta cu el si cinci ani fara probleme.
Toate masinile au acelasi regim de exploatare daca nu vrei sa ai jocuri la transmisie prematur eu te spatuiesc sa schimbi ulleiurile
din cutie , interaxial si grupuri.
Si inca ceva care nu prea scrie prin cartea masinii, ai cinci cruci cardanice care trebuie gresate la fiecare 8000 km altfel dupa 140000km o sa le schimbi
QUOTE (jjiacobuta @ Mar 23 2014, 08:22 PM) La orice masina se schimba uleiul in cutie si grupuri.
La L200 se schimba uleiul in cutie, interaxial si grupuri la 70000km din cate stiu eu.
In cutie si interaxial se pune cumulat 7l ulei 75W90 syntetic in grupuri iti trebuie 4 litri ulei 85w90 mineral
Poti pune aditiv de la la Metabond iti trebuie doua flacoane cam scumpe 160 bucata
Si apoi pregateste la 95000km maxim distributia cam 1800 ron
Uleiul din servo directie poti sa-l schimbi si pe la 120000km.
In ceea ce priveste lichidul de frana daca masina nu a avut probleme si nu a avut cum sa traga apa lichidul
de frana este puternic higroscopic poti sta cu el si cinci ani fara probleme.
Toate masinile au acelasi regim de exploatare daca nu vrei sa ai jocuri la transmisie prematur eu te spatuiesc sa schimbi ulleiurile
din cutie , interaxial si grupuri.
Si inca ceva care nu prea scrie prin cartea masinii, ai cinci cruci cardanice care trebuie gresate la fiecare 8000 km altfel dupa 140000km o sa le schimbi
antigelul la fel nu e obligatoriu lasa-l mergi cu el 150000km sa verifice mai bine daca e curat intre radiatoarele fata unde se aduna jos mizerie si obtureaza o parte din suprafata de racire
Buna ziua tuturor.
Pentru cei care sunt interesati de reviziile cu termene corecte, am atasat un formular folosit in Austria. Eu nu stiu limba germana, dar cei care stiu ar putea faca o mica traducere.
[attachment=20934:Mitsubis..._revizii.pdf]
Pentru cei care sunt interesati de reviziile cu termene corecte, am atasat un formular folosit in Austria. Eu nu stiu limba germana, dar cei care stiu ar putea faca o mica traducere.
[attachment=20934:Mitsubis..._revizii.pdf]
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (corich @ Mar 25 2014, 11:47 AM) Buna ziua tuturor.
Pentru cei care sunt interesati de reviziile cu termene corecte, am atasat un formular folosit in Austria. Eu nu stiu limba germana, dar cei care stiu ar putea faca o mica traducere.
[attachment=20934:Mitsubis..._revizii.pdf]
Exista acelasi lucru si in documentatia de la masinile cumparate din Romania , deci nu e nevoie de tradus am sa-l scanez si pun pe forum .
Nu recomand revizii la 20000km la conditiile noastre de drum de motorina si la motorina cu bio cu 4%
Germania a fost printre ultimele tari care baga bio la motorina.
Efectul e si asupra motorului bineinteles , de ce credeti ca se baga acum detergenti in uleiuri, sa spele
mizeria lasata de aceasta supermotorina.
Mercedesul bot de cal merge si cu ulei de la McDonalds insa dupa 10000km efectele sunt devastatoare.
Schimbati uleiul la maxim 15000km daca folositi 5w40 sau 5w30 daca aveti filtru particule, gresati cele 5 cruci cardanice
la maxim 10000km in service nu o face nimeni de obicei altfel dupa 120000km incepeti sa le schimbati.
La 70000km schimbati uleiul din grupuri , cutie si cutie transfer.
Restul gen lichid frana, ulei servo, antigel se pot schimba si mai tarziu decat in specificatii.
O sa revim cu san dupa fisa din cartea noastra in limba romana.
Pentru cei care sunt interesati de reviziile cu termene corecte, am atasat un formular folosit in Austria. Eu nu stiu limba germana, dar cei care stiu ar putea faca o mica traducere.
[attachment=20934:Mitsubis..._revizii.pdf]
Exista acelasi lucru si in documentatia de la masinile cumparate din Romania , deci nu e nevoie de tradus am sa-l scanez si pun pe forum .
Nu recomand revizii la 20000km la conditiile noastre de drum de motorina si la motorina cu bio cu 4%
Germania a fost printre ultimele tari care baga bio la motorina.
Efectul e si asupra motorului bineinteles , de ce credeti ca se baga acum detergenti in uleiuri, sa spele
mizeria lasata de aceasta supermotorina.
Mercedesul bot de cal merge si cu ulei de la McDonalds insa dupa 10000km efectele sunt devastatoare.
Schimbati uleiul la maxim 15000km daca folositi 5w40 sau 5w30 daca aveti filtru particule, gresati cele 5 cruci cardanice
la maxim 10000km in service nu o face nimeni de obicei altfel dupa 120000km incepeti sa le schimbati.
La 70000km schimbati uleiul din grupuri , cutie si cutie transfer.
Restul gen lichid frana, ulei servo, antigel se pot schimba si mai tarziu decat in specificatii.
O sa revim cu san dupa fisa din cartea noastra in limba romana.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Salut, sunt de curand posesor al unui L200 cu prima inmatriculare dec. 2006, recent adus din Germania.
Are 142.000 km si ma intereseaza sa stiu ce lucrari mai trebuiesc facute, pe langa schimb ulei (ma gandesc la 10w40) + filtre ulei, combustibil, aer, polen.
Am carte service dar e in limba germana si nu pricep nimic.
Poate cineva sa ataseze varianta in limba romana?
Multumesc.
Are 142.000 km si ma intereseaza sa stiu ce lucrari mai trebuiesc facute, pe langa schimb ulei (ma gandesc la 10w40) + filtre ulei, combustibil, aer, polen.
Am carte service dar e in limba germana si nu pricep nimic.
Poate cineva sa ataseze varianta in limba romana?
Multumesc.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (dulamaa9 @ Apr 22 2014, 02:41 PM) Hristos a Inviat!
Poate cineva sa pună un scan dupa planul de service?
Am un L200 din 2009 si 21000km si as vrea sa-i fac revizia-a doua doar.
In afara de filtre si ulei ce mai trebuie?
Știți cumva daca are filtru de polen?
Multumesc.
Nu are insa poti sa pui si chiar iti recomand.
Deschizi torpedo si vezi ca se poate deschide pina jos are niste opritoare.
Cu un cutter tai un decupaj in plastic care se vede cu ochiul liber.
Pui filtrul CUK 2231 de la Man .
In rest nu-ti recomand sa mai faci revizia la 20000km ci la maxim 15000km.
Nu te lua dupa carti nu ai conditii de rulare si combustibil din Germania.
5W40 este uleiul corect .
Greseaza si cele 5 cruci cardanie s-a mai scris in topic-uri
Poate cineva sa pună un scan dupa planul de service?
Am un L200 din 2009 si 21000km si as vrea sa-i fac revizia-a doua doar.
In afara de filtre si ulei ce mai trebuie?
Știți cumva daca are filtru de polen?
Multumesc.
Nu are insa poti sa pui si chiar iti recomand.
Deschizi torpedo si vezi ca se poate deschide pina jos are niste opritoare.
Cu un cutter tai un decupaj in plastic care se vede cu ochiul liber.
Pui filtrul CUK 2231 de la Man .
In rest nu-ti recomand sa mai faci revizia la 20000km ci la maxim 15000km.
Nu te lua dupa carti nu ai conditii de rulare si combustibil din Germania.
5W40 este uleiul corect .
Greseaza si cele 5 cruci cardanie s-a mai scris in topic-uri
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori