Placuta De Frana + Altele...
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Buna seara,azi am luat 4Lantigel austriac[-78*la 12ron/L]SI 9Lulei de cutie Castrol 80/90 la 20ron/L,ca preturile de la Mobil1 m-au dat pe spate[35antigel 53ulei].Pe la cati km[dupa 100000km.sau 150000km]. recomandati schimbarea grupelor de ulei?!,eu merg an continuare cu Mobil1 5w40,dar as vrea sa aflu si parerea unor profesionisti.....ar trebui sa tinem cont si de anotimpul rece...parca asa auzisem eu candva, prin tinerete....sa pun niste aditivi an cutie odata cu schimbarea celor 9L de ulei[nu la motor ca stiu..]...sau, ce ar trebui sa-i mai schimb la 100000km,dupa experienta voastra,nu dupa ce scrie an carte,[chit distributie chit agregate,antigel,ulei transmisie]....vds....
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
4 litri nu ajung ,capacitatea sistemului este de 8,3 litri .De fapt ai specificat ca ai luat -78 deci din aia patru faci 8 si ceva pentru -30 grade. L-ai luat ieftin ,eu am dat vreo 50 ron/litru gata diluat.Sfatul meu e sa nu-l schimbi daca nu te deranjeaza,cand o sa-ti umble la distribuite iti da jos radiatorul si-l schimbi atunci.
Pentru cutii iti trebuie asa: 1.2 litri 80w diferential fata,2.6 litri 80w diferential spate,3.4 litri 75w cutie viteze si 2.5 litri 75w cutie transfer (diferential central.)
Ulei iti recomand tot 5w40 sau chiar 5w50 bineinteles full sintetic,fara nici o porcarie de aditivi pentru ca sunt niste rahaturi. Aditiv pui dupa 300 000 km cand incepe sa scada compresia pana atunci nu are nici un rost. Tot atunci schimbi si grupele de ulei ,pui mai gros,acum nu e nevoie. Am auzit de masini ( nu L200) stricate de noi-noute din cauza aditivilor,deci iti zic un NU prietenesc la aditivi.
Restul fluidelor ( lichid servodirectie,lichid ambreiaj,lichid servofrana) se completeaza dupa necesitati. Daca ai bani schimba-le desi nu e nevoie,am impresia ca 10 ani sunt garantate.
Sa ne zici si noua daca la service iti zic altceva.
Pentru cutii iti trebuie asa: 1.2 litri 80w diferential fata,2.6 litri 80w diferential spate,3.4 litri 75w cutie viteze si 2.5 litri 75w cutie transfer (diferential central.)
Ulei iti recomand tot 5w40 sau chiar 5w50 bineinteles full sintetic,fara nici o porcarie de aditivi pentru ca sunt niste rahaturi. Aditiv pui dupa 300 000 km cand incepe sa scada compresia pana atunci nu are nici un rost. Tot atunci schimbi si grupele de ulei ,pui mai gros,acum nu e nevoie. Am auzit de masini ( nu L200) stricate de noi-noute din cauza aditivilor,deci iti zic un NU prietenesc la aditivi.
Restul fluidelor ( lichid servodirectie,lichid ambreiaj,lichid servofrana) se completeaza dupa necesitati. Daca ai bani schimba-le desi nu e nevoie,am impresia ca 10 ani sunt garantate.
Sa ne zici si noua daca la service iti zic altceva.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
schimb antigelul ca schimb distributia,si nu conteaza antigelul[sa fie strain],important e sa tii minte ce ai pus ca daca ai nevoie de completat sa nu-l amesteci,..La ulei motor am sa ma sfatuiesc cu mecanicul meu si am sa va comunic si voua...nici nu se pune problema la folosirea de aditivi an motor.....nu stiam despre folosirea de aditivi an cutie si diferentiale........Am facut ceva urat.....m-am uitat sa vad daca am filtru de polen[asa a zis garsia] si cand am desfacut fata de plastic de dupa torpedou,am tras.....am tras....si cred ca am rupt o chestie mica din plastic de la SRS,.....cand am pus contactul....ramane becul an bord aprins si strga..... GARSIAAAAAA........Nu cred sa fie ceva grav....decat ca nu mai merge.....vds..
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Facem ,facem dar ma provoaca colegii cu intrebari si e prea mare tentatia sa nu-i ajut ca-s baiat bun...si modest bineinteles!
Cataline: vezi ca ai intrerupt vreun contact electric ceva pe acolo si acum iti da eroare,mergi la baieti sa ti-o stearga cu laptopul. Daca-ti sta becul de airbag aprins vezi sa nu fie clock springul de sub volan,se schimba de asemena pe garantie ...vezi am uitat sa-ti zic de antigel:sa fie pentru radiator de aluminu nu cupru! Iti face depuneri daca bagi de ala pentru cupru!
Gata ,asta a fost ultimul derapaj,de acum in colo voi raspunde numai daca este ceva de placute
Cataline: vezi ca ai intrerupt vreun contact electric ceva pe acolo si acum iti da eroare,mergi la baieti sa ti-o stearga cu laptopul. Daca-ti sta becul de airbag aprins vezi sa nu fie clock springul de sub volan,se schimba de asemena pe garantie ...vezi am uitat sa-ti zic de antigel:sa fie pentru radiator de aluminu nu cupru! Iti face depuneri daca bagi de ala pentru cupru!
Gata ,asta a fost ultimul derapaj,de acum in colo voi raspunde numai daca este ceva de placute
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori