Martor Aprins In Bord
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
Aceiasi problema am avut si eu da pe o Navara .
La 65000km daca stateam la stop mai mult fara sa o accelerez se detura si pierdea puterea.
Daca o reporneai se reseta totul si mergea pina la urmatorul stop.
Daca mergeai fara opriri totul era ok.
Din fericire navara are un soc electronic care tine turata masina la 1300 rot/min pe un buton
si pina a venit piesa asa am mers.
Deci problema e reala si valabila pentru toate motoarele.
Si L200 cumparat de mine a avut probleme cu valva .
S-a aprins senzorul .
S-a folosit solutie de curatare si s-a stins martorul de la bord.
Insa a fost schimbat pina la urma in garantie fara a ajunge la problemele amintite de voi.
Defectiunea a aparut la 60000km.
O solutie este si motorina. Cei de la Mitsu recomanda MOL nu Petrom sau OMV.
Deasemenea aditivii de curatare din motorina sunt foarte buni.
Cei mai curios este ca dupa schimbarea valvei si la Navara si la Mitsu nu au mai aparut probleme
o buna perioada de timp.
Asta inseamna sunt altfel facute pentru ca motorina a fost luata din aceiasi sursa.
La 65000km daca stateam la stop mai mult fara sa o accelerez se detura si pierdea puterea.
Daca o reporneai se reseta totul si mergea pina la urmatorul stop.
Daca mergeai fara opriri totul era ok.
Din fericire navara are un soc electronic care tine turata masina la 1300 rot/min pe un buton
si pina a venit piesa asa am mers.
Deci problema e reala si valabila pentru toate motoarele.
Si L200 cumparat de mine a avut probleme cu valva .
S-a aprins senzorul .
S-a folosit solutie de curatare si s-a stins martorul de la bord.
Insa a fost schimbat pina la urma in garantie fara a ajunge la problemele amintite de voi.
Defectiunea a aparut la 60000km.
O solutie este si motorina. Cei de la Mitsu recomanda MOL nu Petrom sau OMV.
Deasemenea aditivii de curatare din motorina sunt foarte buni.
Cei mai curios este ca dupa schimbarea valvei si la Navara si la Mitsu nu au mai aparut probleme
o buna perioada de timp.
Asta inseamna sunt altfel facute pentru ca motorina a fost luata din aceiasi sursa.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Salutare ,
Am o problema cu un l200 din 2008 de ceva vreme ,motorul se opreste(pierde din putere si numai poti face nimica) si imi ramane aprins in bord martorul de motor .
Mi-am cumparat un saner auto de pe autoscan .ro si imi apare un cod de eroare P0093.
Stie cineva ce problema are masina .( am vb la reprezentanta la TG MURES si mi-au zis ca nu stiu nimik decat daca duc masina la ei) .
multumesc de sfaturi .
Am o problema cu un l200 din 2008 de ceva vreme ,motorul se opreste(pierde din putere si numai poti face nimica) si imi ramane aprins in bord martorul de motor .
Mi-am cumparat un saner auto de pe autoscan .ro si imi apare un cod de eroare P0093.
Stie cineva ce problema are masina .( am vb la reprezentanta la TG MURES si mi-au zis ca nu stiu nimik decat daca duc masina la ei) .
multumesc de sfaturi .
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Ah,infamul P0093 loveste iar
The fault code P0093 has 5 probable causes listed in the manual:
Fuel Leakage or fuel line blocked
Failed injector
Failed suction control valve
Failed rail pressure sensor
Failed engine ECU.
Deci reprogramare injectoare (moka daca ai cumparat masina din romania) plus curatare/schimbare valva naravasa din pompa de injectie.
The fault code P0093 has 5 probable causes listed in the manual:
Fuel Leakage or fuel line blocked
Failed injector
Failed suction control valve
Failed rail pressure sensor
Failed engine ECU.
Deci reprogramare injectoare (moka daca ai cumparat masina din romania) plus curatare/schimbare valva naravasa din pompa de injectie.
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Pentru inceput incearca cu niste aditiv contra umezelii si/sau ungerii sistemului de alimentare ,sunt sanse sa se decolmateze valva de suctiune. Reprogramarea injectoarelor se face numai la reprezentanta,ei au scanner original care poate umbla in toate calculatoarele masinii. Nu am auzit de scanere compatibile 100% la alte sevice,nu zic ca nu exista dar eu unul nu am auzit. L200 are aceleasi protocoale (interfata) de comunicare ca si Lancer EVO,o masina pretabila la tuning,de aceea mitsu a avut grija sa fie destul de greu de "spart"...
- DarkDaemon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
- Contact:
mda...fratilor help!
am schimbat distributia la masina si dupa ce au montat baietii inapoi intercooleru si toate prostiile am plecat catre casa linistit. Dupa vreo 2 km s-a aprins in bord martorul acela galben (engine check). Normal ca stiam ca nu e ok asa ca a 2-a zi (adica azi) am mers la un amic care are service si computer sa citeasca erorile de la L200 si mi-a scos diagnoza care zicea asa : 1) vgt cont. snsr ; 2) boost sensr
Acuma ramane o intrebare: e posibil ca baietii cand au montat intercooleru inapoi sa fi atins sau sa fi uitat ceva? ca din aparatu de diagnoza nu putea reseta eroarea. Si mai mult dupa ce sta masina pe loc sa zicem 5 min cu motoru oprit, cand pornesc motorul becul este stins , acesta se reaprinde doar dupa ceva timp cand ii dau ceva pedale si o fortez , ca daca merg tiptil cu ea nu se mai aprinde.
Ma jur ca mi-am prins urechile cu faza asta!
Daca careva din voi a mai auzit asa ceva pls help me
am schimbat distributia la masina si dupa ce au montat baietii inapoi intercooleru si toate prostiile am plecat catre casa linistit. Dupa vreo 2 km s-a aprins in bord martorul acela galben (engine check). Normal ca stiam ca nu e ok asa ca a 2-a zi (adica azi) am mers la un amic care are service si computer sa citeasca erorile de la L200 si mi-a scos diagnoza care zicea asa : 1) vgt cont. snsr ; 2) boost sensr
Acuma ramane o intrebare: e posibil ca baietii cand au montat intercooleru inapoi sa fi atins sau sa fi uitat ceva? ca din aparatu de diagnoza nu putea reseta eroarea. Si mai mult dupa ce sta masina pe loc sa zicem 5 min cu motoru oprit, cand pornesc motorul becul este stins , acesta se reaprinde doar dupa ceva timp cand ii dau ceva pedale si o fortez , ca daca merg tiptil cu ea nu se mai aprinde.
Ma jur ca mi-am prins urechile cu faza asta!
Daca careva din voi a mai auzit asa ceva pls help me
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori