Martor Aprins In Bord
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
QUOTE (dchiper @ Mar 1 2011, 12:05 PM) SPER SA NU FIE PROBLEME SI CU INJECTOARELE..
Nu-i de speriat. Costa 20-40 ron/injector curatarea cu ultrasunete, sau mecanic, la alegere.
Injectoarele daca se defecteaza, ori raman blocate si atunci tacane de nu-i adevarat, ori se infunda si atunci scoate fum ca la furnal, ori sar din limitele (tarare defectuoasa) de fabrica si atunci nu mai trage, nu mai porneste, tacane si scoate si fum. Din cate am citit mai sus, nu prea a dat aceste semne, deci eu personal as lasa injectoarele la urma.
Nu-i de speriat. Costa 20-40 ron/injector curatarea cu ultrasunete, sau mecanic, la alegere.
Injectoarele daca se defecteaza, ori raman blocate si atunci tacane de nu-i adevarat, ori se infunda si atunci scoate fum ca la furnal, ori sar din limitele (tarare defectuoasa) de fabrica si atunci nu mai trage, nu mai porneste, tacane si scoate si fum. Din cate am citit mai sus, nu prea a dat aceste semne, deci eu personal as lasa injectoarele la urma.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Fii atent ce scriu aici(dchiper)....astazi am rezolvat si eu problema mea....tot SVI-ul era de vina.De fapt ce facea masina mea...Porneam f.usor.......daca stateam in relanty mai mult de 17 sec,se aprindea check-ul si cu cei doi martori esp-tcs(care sint sub martorul ABS) si nu se tura mai mult de 1400-1500 de ture.....opream motorul++porneam,..se stingeau martorii de sub ABS,check-ul ramanea aprins dar masina mergea struna.....la primul semafor,, daca nu-i mai dadeam cate un sprit si uitam,,la 17 sec de stat in relanty mi se aprindeau iar martorii de sub ABS,....opream-porneam si plecam foarte bine.Am curatat tot ce se putea curata,.......iar azi am fost la reprezentanta.....Am dat jos bateria,apoi SVI-ul si am inceput sa-l dau cu spray de curatare....a stat asa cu solutia cam 5-6min apoi l-am probat pe baterie daca inchide sau nu---ei bine mergea.L-am montat la loc(exact cum a descris mai sus cristan-sen) +atentie la pozitia papucilor,....am pornit....siiiii... s-au aprins din nou martorii.....Abia dupa ce a pus din nou calc pe ea si a resetat eroarea din calc am inceput sa ma linistesc.A fost tinuta in probe cam 30 minute,.....am rezolvat problema si sint multumit.Costul manoperei a fost de 105ron....Stau si ma intreb: oare tie ti-au dat SVI-ul inapoi ?,fa o incercare si conecteaza-l la baterie si vezi daca merge....dar daca nu-l ai ......atunci nu cumva ti-a fost reconditionat si ai fost............????...cel nou ajungea 400e+tva+man....scuze daca te-am pus pe ganduri......vds
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator