Martor Aprins In Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Mar Mar 01, 2011 12:05 pm

CAM ASA CEVA !!!!!!!!!!!!!!!

SPER SA NU FIE PROBLEME SI CU INJECTOARELE..

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Mar 01, 2011 2:27 pm

Ai incercat sa opresti motorul si apoi sa-l pornesti ?...sa vezi daca se sting martorii

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Mar 01, 2011 6:42 pm

QUOTE (dchiper @ Mar 1 2011, 12:05 PM) SPER SA NU FIE PROBLEME SI CU INJECTOARELE..

Nu-i de speriat. Costa 20-40 ron/injector curatarea cu ultrasunete, sau mecanic, la alegere.
Injectoarele daca se defecteaza, ori raman blocate si atunci tacane de nu-i adevarat, ori se infunda si atunci scoate fum ca la furnal, ori sar din limitele (tarare defectuoasa) de fabrica si atunci nu mai trage, nu mai porneste, tacane si scoate si fum. Din cate am citit mai sus, nu prea a dat aceste semne, deci eu personal as lasa injectoarele la urma.

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Mie Mar 02, 2011 6:00 am

nici nu tacane si nici nu iasa fum ciudat. pur si simplu nu creste turatia peste 1700- 2000. la rece merge pana in 2000 rtm, dupa ce se incalzeste numai 1600- 1700

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Mar 04, 2011 10:40 am

Cum apar primele semne de caldura,promit ca o sa solicit o revizie generala si de amploare la colegul Klez,....asta numai daca e si el de acord.M-am saturat de bijbiieli si de asi an motoare care-si dau cu parerea,c-ar fi aia sau ailalta....ma mai chinui asa cu martorii in bord ca n-o fi bai....vds

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Joi Mar 10, 2011 2:35 pm

in sfarsit a venit piesa !!!!!!!!!!!!!!!!


URA !!!!!

am dus-o direct la mecanic in cateva ore am rezultatul sper sa fac azi niste ture cu ea !!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Mar 10, 2011 9:31 pm

Si raspunsul care este.... ?

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Vin Mar 11, 2011 11:20 am

ieri nu a putut sa o bage in atelier ca avea alte probleme dar azi zice ca o termina

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Vin Mar 11, 2011 7:18 pm

gata

aia a fost !!!!!!!!!!!!!!!!
merge super

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Mar 28, 2011 9:22 pm

Fii atent ce scriu aici(dchiper)....astazi am rezolvat si eu problema mea....tot SVI-ul era de vina.De fapt ce facea masina mea...Porneam f.usor.......daca stateam in relanty mai mult de 17 sec,se aprindea check-ul si cu cei doi martori esp-tcs(care sint sub martorul ABS) si nu se tura mai mult de 1400-1500 de ture.....opream motorul++porneam,..se stingeau martorii de sub ABS,check-ul ramanea aprins dar masina mergea struna.....la primul semafor,, daca nu-i mai dadeam cate un sprit si uitam,,la 17 sec de stat in relanty mi se aprindeau iar martorii de sub ABS,....opream-porneam si plecam foarte bine.Am curatat tot ce se putea curata,.......iar azi am fost la reprezentanta.....Am dat jos bateria,apoi SVI-ul si am inceput sa-l dau cu spray de curatare....a stat asa cu solutia cam 5-6min apoi l-am probat pe baterie daca inchide sau nu---ei bine mergea.L-am montat la loc(exact cum a descris mai sus cristan-sen) +atentie la pozitia papucilor,....am pornit....siiiii... s-au aprins din nou martorii.....Abia dupa ce a pus din nou calc pe ea si a resetat eroarea din calc am inceput sa ma linistesc.A fost tinuta in probe cam 30 minute,.....am rezolvat problema si sint multumit.Costul manoperei a fost de 105ron....Stau si ma intreb: oare tie ti-au dat SVI-ul inapoi ?,fa o incercare si conecteaza-l la baterie si vezi daca merge....dar daca nu-l ai ......atunci nu cumva ti-a fost reconditionat si ai fost............????...cel nou ajungea 400e+tva+man....scuze daca te-am pus pe ganduri......vds

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator