Martor Aprins In Bord
- orgoviciladislau
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
@Klez:multumesc man,venind de la tine e ceva !
Am uitat sa zic ca in caz de urgenta se poate incerca ,ca o ultima sansa,un aditiv pentru ungerea pompei de injectie...nu anticongelare,nu marirea cifrei cetanice ci doar pentru ungere...se gaseste la piese auto,nu la hipermarket. Acum daca va scoate parafina din pompa si o baga in injectoare ,asta e alta poveste...poate cu putin noroc o baga in returul injectoarelor
Am uitat sa zic ca in caz de urgenta se poate incerca ,ca o ultima sansa,un aditiv pentru ungerea pompei de injectie...nu anticongelare,nu marirea cifrei cetanice ci doar pentru ungere...se gaseste la piese auto,nu la hipermarket. Acum daca va scoate parafina din pompa si o baga in injectoare ,asta e alta poveste...poate cu putin noroc o baga in returul injectoarelor
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Abia acum am citit ce m-ai rugat...scuze pt intarziere.Mare lucru nu am gasit in EGR,dar pot sa zic ca m-a ajutat,e mai bine....Cristian sen,a spus foarte bine ca au un sistem de autocuratare-totusi e bine sa-l curati,sa stii si tu ce ai pe acolo,mai ales ca ai fost indrumat atit de bine de catre cei doi "ilustri magi"ai brutelor noastre...vds
din pacate nu e bine deloc
s-au desfacut cei doi senzori + senzor egr !!! dar masina in continuare merge la relantiv frumos dar nu accelereaza mai mult de 1800 rpm(marker ""check engine"" aprins)
o sa va dau si erorile ce m-i le zice calculatorul:
p0088 presiune combustibil (prea mare)
p1272 senzor presiune din rampa
p1274 pompa injectie
p1275 pompa injectie
p0089 regulator presiune
luni o sa duc masina in service mitsubishi
revin cu detalii
daca cineva ma poate consola cu o parere va rog nu ezitati !!!
in legatura cu egr era plin cu cenusa !!!! fff murdar......
s-au desfacut cei doi senzori + senzor egr !!! dar masina in continuare merge la relantiv frumos dar nu accelereaza mai mult de 1800 rpm(marker ""check engine"" aprins)
o sa va dau si erorile ce m-i le zice calculatorul:
p0088 presiune combustibil (prea mare)
p1272 senzor presiune din rampa
p1274 pompa injectie
p1275 pompa injectie
p0089 regulator presiune
luni o sa duc masina in service mitsubishi
revin cu detalii
daca cineva ma poate consola cu o parere va rog nu ezitati !!!
in legatura cu egr era plin cu cenusa !!!! fff murdar......
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
la mine deocamdata este valva "ENGINE VALVE KIT INJECTION PUMP SUCTION CONTROL "http://www.milneroffroad.com/img/produc ... /15587.jpg
dupa ce pun valva vad daca sunt ""futute"' injectoarele........
dupa ce pun valva vad daca sunt ""futute"' injectoarele........
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator