Martor Aprins In Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Lun Feb 14, 2011 8:19 pm

Multumesc pentru scheme, dar cred ca am sa ma duc la n mecanic!!! M-au ingrozit schemele, mai putin prima.
Cu tevusca aia am avut si eu problema. Mi s-a rupt si nu mai tragea masina nici cum.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mar Feb 15, 2011 6:44 am

@Klez:multumesc man,venind de la tine e ceva !
Am uitat sa zic ca in caz de urgenta se poate incerca ,ca o ultima sansa,un aditiv pentru ungerea pompei de injectie...nu anticongelare,nu marirea cifrei cetanice ci doar pentru ungere...se gaseste la piese auto,nu la hipermarket. Acum daca va scoate parafina din pompa si o baga in injectoare ,asta e alta poveste...poate cu putin noroc o baga in returul injectoarelor

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Joi Feb 24, 2011 7:05 pm

multumesc pentru informatii !!!!!!!!!!!!

chiar cred ca am aceasta problema la l200 meu sper sa scap doar cu atat !!
o sa revin cu informatii

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Feb 25, 2011 1:12 pm

Abia acum am citit ce m-ai rugat...scuze pt intarziere.Mare lucru nu am gasit in EGR,dar pot sa zic ca m-a ajutat,e mai bine....Cristian sen,a spus foarte bine ca au un sistem de autocuratare-totusi e bine sa-l curati,sa stii si tu ce ai pe acolo,mai ales ca ai fost indrumat atit de bine de catre cei doi "ilustri magi"ai brutelor noastre...vds

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Vin Feb 25, 2011 3:10 pm

din pacate nu e bine deloc
s-au desfacut cei doi senzori + senzor egr !!! dar masina in continuare merge la relantiv frumos dar nu accelereaza mai mult de 1800 rpm(marker ""check engine"" aprins)
o sa va dau si erorile ce m-i le zice calculatorul:

p0088 presiune combustibil (prea mare)
p1272 senzor presiune din rampa
p1274 pompa injectie
p1275 pompa injectie
p0089 regulator presiune


luni o sa duc masina in service mitsubishi

revin cu detalii




daca cineva ma poate consola cu o parere va rog nu ezitati !!!

in legatura cu egr era plin cu cenusa !!!! fff murdar......

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Feb 25, 2011 8:02 pm

Mai ai un filtru (sita) in pompa de injectie, la intrarea TUR-ului. Inainte de service, poti arunca tu un ochi pe acolo... poate-poate...

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Feb 27, 2011 8:47 am

Buna,astazi dimineata am patit si eu la fel ca Orgovici{scuze daca nu am scris bine},....opresc motorul si apoi merg mai departe.....Astept cu interes ce rezultate da verificarea ce o face colegul Orgovici......vds

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Mar 01, 2011 11:14 am

Daca stau cu motorul la relanty mai mult de 17 sec,se aprind iarasi martorii....trebuie sa opresc motorul si apoi pornesc.Martorii se sting,mai putin chec-ul....motorina cred ca e de vina...astept sa vad ce a mai facut colegul Orgovici

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Mar Mar 01, 2011 11:21 am

la mine deocamdata este valva "ENGINE VALVE KIT INJECTION PUMP SUCTION CONTROL "http://www.milneroffroad.com/img/produc ... /15587.jpg


dupa ce pun valva vad daca sunt ""futute"' injectoarele........

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Mar 01, 2011 11:31 am

E naspa de tot frate

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator