Placuta De Frana + Altele...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Sep 28, 2009 6:42 pm

Salut, cum sa coste placutele de frana originale 1400 ? Unde le schimbi tu tati? La reprezentanta cele originale , costa 400 ron cu montaj cu tot, iti spun eu ca am experienta , ca la 50.000 de km cat am cu ea am schimbat de 4 ori.
Cine ti-a zis a facut misto de tine sau vrea sa te arda la bani.
Apoi la distributie la fel, ea costa 3000 ron cu tot montaj, etc tot la reprezentatnta, am schimbat un prieten de al meu, deci tati cine ti-a zis te-a cam pacalit. Astea sunt preturile la reprezentanta Constanta. Se pot verifica. Alte pareri

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Sep 29, 2009 11:56 pm

Domnule garsia multumesc pt sfaturi si preturi.Sigur au fost preturi aruncate;daca musca-musca;de e criza bat-o vina.Am sa ancerc cu un set turcesc care ma ajunge 40s si o sa va spun. Nu o sa ma tina 93000km dar un 50000km tot ma va tine.O sa-mi anegreasca gentile mai repede dar asta e.Cum te ampaci cu TRITONul?Daca ai nevoie de ceva scrie sau pot sa las un nr de telefon.Am toate reperele la distributie pe original daca le vrei.Apropo cum ai reusit sa schimbi atatea seturi pana la 50000,nu cumva sant seturi de 40s?Eu am 93000 si aud un scartait slab dimineata pana le ancalzesc 1-2pedale apoi nu mai am treaba cu ele,si am mers dle cu 140km/h nu mai mult ca sant lecuit iar o viteza medie 90-110km/h cu un consum de 7.4 7.6fara ancarcatura , iar cu ancarcatura [1100-1200kg]90-100km/h 8.5-8.8l/%.Apropo am bagat pe ea 1500kg Bucuresti-P.Neamt si la un viraj stanga cu un hop mai pronunta an sosea[podurile din Focsani] am rupt o foaie pe dreapta,deci grija la hopuri chand e full......VANT DIN SPATE....

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Sep 30, 2009 5:35 pm

Am reusit cu placute originale, ca doar am facturile de la MCAR Trading si ei pot confirma ca am schimbat la ei placutele. Pur si simplu merg cu ea, o masina care fuge, fuge rau..si imi place

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Sep 30, 2009 9:18 pm

Mi-a facut o deosebita placere discutia purtata astazi cu tine la telefon,,pana a sunat nasa,, de.. e nasa nu?...si am sa ancerc pana la urma si eu cu placute de reprezentanta de la iasi sa vad daca ma mai tin 93000k.Astept un raspuns de la un amic despre adresa din austria pentru distributie.Apropo , daca cineva are probleme cu orice tip de Mitsubishi sau Hyundai si e in Iasi , sa ma pentru ca stiu eu un mecani bun care si-a deschis service si garantez pentru el ca seriozitate si pricepere. Dar mai bine sa nu fie .Telefonul meu este 0722703101.La el vreau sa fac distributia cu 300ron ca nu ma incalzeste garantia de la reprezentanta ca de-o fi probleme gasesc ei nod in papura pt orice.Garsia, zi-mi te rog,am un hartait pe la role dimineata cand e motorul rece,daca dau cu apa sau clatesc rolele nu se mai aude.Mirel a zis ca se depune o pelicula intre fulii si curea si sa stropesc cu un spray de curele. Am facut, dar la 3000k apare iar.Tu ai patit asa ceva sau ce parere ai?

...............scuze am uitat VANT DIN SPATE................sa stii ca vorba asta mi-a venit..... asa...nu am premeditat-o.Nu vreau sa fiu invidiat ca am brevetat-o.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Vin Oct 02, 2009 8:07 pm

Salut, ma sunase Nasu meu si cand suna el trebuie sa raspund in orice conditii. Apoi, se pare ca tu tot o ti pe a ta sa iti faci masina pe la service-uri de cartier si eviti reprezentanta. Tu te gandesti ca daca iti cade motorul iti cumperi alta masina?
Nu am nici un fel de sunet. Ti-am mai zis ii dau cheie ii bag motorina si fuga tati, cand cade ceva o duc la reprezentanta, baietii au grija de ea si totul se rezolva imediat. Asa ca reprezentanta este sfanta.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Oct 02, 2009 9:57 pm

Am fost la reprezentanta din bacau si cand am vazut cat talent pe soarecii aia mi-a trecut.Acolo s-a rasturnat caruta care era cu sefi, ca angajatii erau ok.Am cerut sa asist la o diagnoza iar ala cu cap mi-a zis ca prezint pericol din punct de vedere al protectiei muncii,daca i-mi cade o cheie.Da-ti seama ce nivel de cultura si pregatire poate sa aiba.Am retras comanda de placute si de distributie de la receptie si am plecat.Au ramas amandoi gura cascata, receptionerul si capmare,nu le venea sa creada ca eu scosese-m 1500ron sa achit daca e cazul anticipat partial comanda.Au crezut ca voi accepta conditia lor.N u pot sa fiu de acord cu ei atata timp cat nu ii cunosc.Tu, banuiesc ca te cunosti bine cu baietii de la tine, de ai atata ancredere an ei.Asa am avut si eu an cei de la Iasi pana si-a dat demisia amicul meu si de aia caut piese din alte locuri decat din reprezentante.Daca nu as sti ce a ramas an urma lui as merge tot la ei dar astia cand dau cu fundul de greu, vin tot la el, dar acum vin cu banul, si dupa munca lui dau baietii garantie.Am sa fac comanda la ei dar manopera o fac unde stiu eu....ca e sfant ,la tine e alta situatie pe care ti-o respect si-ti urez succes ...vant din spate...

Am vazut ca ai nevoie de manual de services de triton l200 2008,al meu e de 2007.Daca te pot ajuta cu ceva zii.Si anca un lucru; cine va spune voua, ca se schimba distributia la triton, la 90000k, ca eu din momentul an care am luat l200, mi s-a spus,garantie 3 ani max 100000k si distributia la 120000k.Despre tabelele pe care ei le prezentau la diferitele etape de revizie, eu aveam posibilitatea sa aleg, daca era cazul, sa schimb piesa respectiva sau nu.An cazul meu placutele trebuiau sa le schimb la[ex.30000k] dar nu a fost obligatoriu de schimbat.La revizia de 80000k mi-au spus ca ar trebui sa ma pregatesc sa le schimb.Acelasi lucru si despre antigel,lichid de frana si altele,care nu deranjeaza decat an momentul facturarii.Daca ti le-ar da gratis as mai zice, dar cand a-ti recomanda schimbarea,ti-o face an asa fel, ca tu zici, daca nu esti atent la nuanta, ca e moca, dar cand ajungi la casa, ramai....tare.Mai intreaba si pe altii, dar eu stiu ca distributia e la 120000km,iar perioadele de revizii le-am facut la 20000km,fara sa fiu obligat sa schimb tot ce era trecut an tabel,cu conditia sa fie an stare buna de functionare.La fel am avut si la Santa fe,garantie 5ani ,max 100000km si distributia la 90000km,la care mi s-a dat garantie 120000km,....si asta a fost acum 3 ani...Nu vad de ce la l200 sa fie de 90000km.Au mai evoluat si astia...nu...?Sant deacord ca an conditii de exploatare exceptionale,sa le schimbi mai repede,dar nu ma obliga tu ,mare reprezentanta nucleara,sa le schimb la 90000km.Tu recomanda-mi sau sugereaza-mi ca, daca are loc o uzura prematura a curelei.....ce survine an urma unei exploatari, mai putin tandre [drumetii montane......] sau tandre [urban 90% extraurban 10%] sa fac schimbarea mai repede,atunci e ok, te respectsi si-ti fac si reclama buna......dar nu ma minti si nu ma lua de fraier......vant din spate

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Sâm Oct 03, 2009 11:40 pm

QUOTE (apetreicatalin67 @ Oct 2 2009, 09:57 PM) ....vant din spate

Salut si felicitari ptr. L200 tunat,sa ai parte de el multe milioane de km fara incidente! Eu sunt prietenul lui Garcia,cel de care spunea ca si-a schimbat distributia la reprezentanta C-ta cu 3000 roni. De fapt au fost vreo 3200 in total cu tot cu antigel si cu 10% reducere de la MCar.Am masina din 2006 si o folosesc cam 60% exterior si 50% in oras. Stiu ca da 110% dar vara in C-ta uzura e mult mai mare.
Legat de distributie:eu am studiat piata vreo luna de zile pana m-am hotarat, in Anglia-Germanaia-Austria se schimba la 100 000 Km ( 62 500 miles) si costa 650-700 Euros la reprezenatnta. Daca tu gasesti mai ieftin felicitari,dar te asigur ca nu se gasesc role-curele compatibile ci numai originale.Diferentele de pret sunt asa de mici la piese de origine incat e mai rentabil sa o faci la dealer cu factura si garantie. Iti recomand insistent sa o faci la 100 000 km,,in nici un caz la 120 000. Eu am facut-o la 106 000 si avem deja jocuri in rulmentii rolelor de la distribuite,as putea spune ca am fost pe faza in al 24-lea ceas,practic distributia statea numai in intinzator si nici ala nu mai avea viata lunga. Curios e ca rolele-curelele exterioare erau tepene bine mersi,fara nici un micron de joc. Le poti schimba mai taziu daca nu bani dar in schimb distributia e sfanta ,nu la 90 000 km cum zic ci la 100 000 maxim 105 000 cum zic nemtii. Pune-i sa-ti dea in scris ca se schimba la 120 000 km ca sa fii acoperit cand te duci cu motorul bucati la ei .Intr-adevar si la mine exista zgomotul de curele care disparea pe ploaie sau dupa spalat. Nu am incercat cu spay de curele,nici nu stiam ca exista asa ceva. Astea noi sunt silent,probabil mai incolo o sa inceapa si ele sa chitaie.
In schimb pe mine placutele originale m-au tinut 100 000 km,s-au mirat si aia de la service dar recordul e unul care are 107 000 km cu ele si inca-l mai tin ,omul face Europa cu masina si nu prea stie ce e frana...spre deosebire de amicul Garcia (baiat bun de altfel)
Placutele noi ,tot originale m-au costat 500 ron cu tot cu montaj (la reprezentanta 650). Statie CB i-am pus si eu dar ma limitez la 4W legal,ai grija daca ajungi in Austria sa nu cumva sa pornesti amplificatoru' ca te gabjesc polizeii si cam au ciuda pe romani.
Atasez un pdf cu intervalele de service ptr.L200 trimis de un dealer din Germania pe cand eram in cautari si negocieri,sper sa-l poti vedea.

[attachment=5827:KA0.pdf]
''Zahnriemen'' =kit distributie, ''P''=pr?fen=verificare si ''E''=ersetzen=inlocuire.
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Dum Oct 04, 2009 7:24 pm

Salutare,
ce tot spuneti acolo de zgomot, eu nu aud nimic, modelul meu este 2008.
in 6 luni de cand am cumparat masina, mai am putin si fac si cea de a 3-a revizie la 60.000. Fara probleme. Au fost cateva minore, un bec, gulerul de la airbag de la volan, schimbat pe garantie si cam atat.
Sa va mai spun ceva, cand am fost la 45k i-am pus sa imi verifice si mie freonul din instalatie, cat credeti ca aveam?
1.600 kg de freon si ulei o cantitate infima. Cei de la service nu le venea sa creada. Cantitatea maxima este de 600 de grame. Si mi-au dat un sfat , sa verific freonul la fiecare 30k sa am clima in bune conditii. O alta chestie ce am aflat acum , a inceput o campanie ptr masinile L200 care atunci cand accelereaza au o intarziere de 10 secunde. Nu multa lume stie asa ca acum stiti de la mine.
Azi am reusit sa merg cu 200 cu ea pe autostrada, mi-a luat 20 de litri la suta dar a meritat, era rece afara m-a ajutat si vantul si i-am dat ....si iar la 60k trebuie sa imi schimb placutele de frana.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Oct 04, 2009 7:53 pm

Buna ziua Cristi.Ma bucur cand gasesc pe cineva care marge si el cat de cat normal[placute la 100000km e ceva] si nu mai sant eu o anomalie a stilului de conducere an limitele bunului simt.A fost greu domnule,......sa faci economie ......la nu stiu cate seturi de placute....ecologistule....mai stim noi altii care le schimba ....nu dam nume...?Deci, tu zici, ca dispare zgomotul ,de nu stiu efectiv de la ce rola de la motor,dupa schimbarea distributiei?Eu mai dadeam cu spray de curele dar ,aparea din nou,dupa un timp.Acum am observat o mica ezitare an demarajul masinii,apoi pleaca ca din pusca.Cand merg constant cu a 2 sau a 3a,da niste smuncituri de ma rupe.Antr-o dimineata mi-a dat 3 zmuncituri.s-a aprins senzorul diagnoza motor[cutia de viteze],ABS,ASR, am tras pe dreapta si am oprit motorul.Am pornit dupa 20s,martorii sau stins dar a ramas antrebarea:CE-O FI ASTA ?Unii zic motorina,altii zic membrana de pe pompa de mototina,gol de aer, filtru anfundat,....am verificat.....trebuie o diagnoza.Cu distributia, asa e ,la reprezentanta fratilor piesele,iar daca ave-ti cum am eu mecanic din sistemul lor,la el[tare as vrea sa vad un motor platit de o reprezentanta auto ca urmare a cedarii distributiei montate de ei la o masina iesita din garantie-----:exploat necoresp.pe dru. cu f mult prf.,transportarea de borc. cu murat. saci cu fas. grau, purcei morti ,vitei ucisi,caprioare anjunghiate....]Ce sa antelegde la tine??ca ai pus la 500 ron si ai refuzat de la reprezentanta, care erau la fel,dar mai scumpe? Asta cu ampl. o stiu,am fost acum 2 saptamani la Venetzia,unde am botezat.si am trecut hu,slo, it, dar am mers cu amplificatorul la susta.Stiu ca trebuie sa-l folosim an giratorii sau pe langa alte camioane,pt a face imposibila detectarea ta de catre cei de la rodio-goniometria mobila....Am sa ma uit si eu an carte sa vad ce mai scrie de intervalele lor...vant din spate...

Mai zi ceva de CAMPANIA aia ca m-ai sensibilizat profund.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Dum Oct 04, 2009 7:56 pm

Pai si eu merg normal...nu mi-am luat frate peste din sticla de pus pe tv ca sa am grija cu el...Pe mine m-a invatat cineva..cu cat bibilesti masina mi mult cu atat iti cade mai repede. Asa ca... are casco, are garantie, ii dau si sincer ii si place sa mearga. Intrebare : De unde imi cumpar si eu niste BF de iarna de 205/80/16?
Astept, mersi

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori