New TRITON / L200 ABSOLUTE

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Dan_ASX
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Joi Sep 26, 2019 12:27 pm
Contact:

New TRITON / L200 ABSOLUTE

Mesaj de Dan_ASX » Joi Oct 17, 2019 6:20 pm

Buna tuturor,

Ma numesc Dan, sunt posesorul unui ASX si sunt nou pe acest site. De asemenea sunt pasionat de off-road(din pacate nu am practicat pana acum).Masina care imi place foarte mult si cred ca este foarte potrivita pentru off-road este L200( am condus unul la un test drive off-road).
Am citit ca cei de la Mitsubishi intentioneaza lansarea in viitorul apropiat a unei noi variante si anume TRITON / L200 ABSOLUTE.
Din cate am vazut mie imi place foarte mult si astept pareri si din partea voastra.

https://blog.bestride.ro/4x4/mitsubishi ... er-raptor/
https://www.mitsubishi-motors.com/en/sh ... /absolute/
Apropo va rog sa-mi spuneti si mie unde pot face un curs de off-road.Sunt din Galati

Avatar utilizator
Ermeneutic
EVO III
Mesaje: 170
Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
Localitate: Corbeanca
Contact:

Re: New TRITON / L200 ABSOLUTE

Mesaj de Ermeneutic » Mie Ian 08, 2020 9:18 pm

Buna seara, Dan si bine ai venit (si) printre admiratorii iesirilor in natura salbatica!
Ca si practicant, la casa amatori, al turelor off-road iti recomand sa te alaturi celor din zona ta care ies saptamanal spre terenuri dedicate (Muntii Macin e.g.).
Intreaba-i pe practicanti cam ce trebuie sa adaugi la masina pentru a fi eligibila in parcursuri cu noroaie, drumuri prin paduri, la munte etc. (light off-road banuiesc ca practici pentru inceput) si de ce resurse financiare ai nevoie.
Nu vreau sa te dezamagesc insa, dupa parerea mea, L200 nu este chiar cel mai fericit model pentru iesiri pe drumuri grele. Acest lucru il spun din experienta cu un L200 vs Pajero (ultimul, modelul scurt, adica 3 usi).
Eu practic iesirile in natura din anul 1997 cand am inceput cu un Pajero din a doua generatie (V20+; 1991–1999), am continuat cu un L200 apoi cu alte marci si sincer parca m-as intoarce la Pajero insa asta reprezinta doar o judecata proprie bazata pe nostalgia acelor ani.

Daca vrei sa iesi cu grupul nostru te asteptam la Bucuresti sau prin zonele amenajate (PH, DB, BZ) in care "innobilam" masinile cu diferite tipuri de cernoziomuri dupa care petrecem cateva ore in spalatorii spre a le da o imagine demna de a reveni acasa chiar si pe platforme.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO III
Mesaje: 136
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Re: New TRITON / L200 ABSOLUTE

Mesaj de jjiacobuta » Mar Oct 20, 2020 9:06 pm

Buna
Modelul Pajero mai ales cel in 2 portiere 1999 sau 2000-2002 a fost foarte reusit mai ales pe off road . L200 1999 nu era prea grozav. Eu am mers insa si pe modelele mai noi de Pajero . E o mare diferenta intre cel in doua portiere vs cel in 4 portiere . Diferenta de greutate , putere motor si evident dotari de offroad poate face diferenta . L200 2002 vs Pajero 2002 spun din experienta da un castigator sigur L200 la dotari standard . Daca compari insa modelele cu controlul tractiunii si diferentiale blocabile atunci totul se schimba in favoarea masinii pregatite de offroad . Daca se doreste o masina pt offroad iti trebuie inca vreo 6000 de EU . Kit inaltare cu arcuri , foi de arc si suspensie noua , kit coborare diferentiala fata , diferential fata blocabil cu kit , anvelope mai mari etc. Daca mai vrei si ceva putere aspiratie si evacuare noua te duci peste 10000 EU. Sportul asta e costisitor . Sa nu uitam ca ultimele Pajero aveau sasiu autoportant deloc recomandat in offroad . Cum ultimul Pajero a disparut in ceata inlocuit fiind de Pajero Sport adica un Pini mai mare si mai luxos atunci de la Mitsu singurul recomandat pt offroad ramine L200 . Versiunea Absolute e stylish . Trebuie ceva de otel pe acolo nu plasticuri . Deci e discutat multe si evident fiecare are parera lui .

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator