Pagina 1 din 2
Scris: Mie Noi 30, 2011 9:11 pm
de florin munteanu
Salutare tuturor . Azi am patito . Am pornit masina si am lasato sa se incalzeasca un pic dupa care am inceput sa o accelerez si cand deodata sa oprit motorul . s-a auzit un plici si pa . m-am uitat pe la el si surpriza cureaua distributie rupta . fiind masina pe loc credeti ca a afectat motorul , ma refer la ceva supape chiuloasa etc ? cureaua avea 70.000 km apoximativ .
Scris: Mie Noi 30, 2011 10:43 pm
de sobolanu'
Ai toate sansele sa fi patit-o ! Faptul ca erai pe loc conteaza prea putin, motorul mergea. Nu incerca sa o pornesti, chiar si cu o curea noua, inainte sa-i faci un consult. Bafta !
Scris: Joi Dec 01, 2011 4:42 pm
de 9mm
Treaba este destul de serioasa , nu vreau sa te sperii dar daunele sunt destul de mari in momentul in care cureaua de distributie se rupe , ai sanse sa scapi decat cu supape indoite asta daca in momentul in care cureaua a cedat motorul era la ralanti insa daca era in ture mai mult ca sigur ca supapele care au ramas deschise si sunt lovite de piston fisureaza chiulasa , oricum costurile de reparatie sunt destul de mari deoarece trebuie inlocuit tot pe chiulasa mai putin axul cu came daca este neafectat . Mai bine cauti o chiulasa SH decat sa o echipezi pe asta care o ai (in cazul in care a scapat cu bine )
Scris: Joi Dec 01, 2011 6:44 pm
de florin munteanu
pai o sa il desfac sa analizez dar totusi nu cred ca trebuie sa inlocuiesc tot . chiar asa ghinion sa am ?
dar daca ii pun curea si incerc sa o pornesc ce se poste intampla? stie cineva s-au cineva a incercat?
Scris: Joi Dec 01, 2011 8:01 pm
de 9mm
Da cum zici tu ...trebuie desfacut si analizat . Ca sa ii pui curea trebuie tras la punct motorul ,o sa fie putin mai greu atata timp cat trebuie sa rotesti axul cu came shi vilbrochenul individual unul fata de celalalt , asta in cazzul in care nimic nu a avut de suferit in chiulasa , (supape shi alte cele ) , presupunand ca totul este ok si motorul este pus la punct si cureaua pusa se poate invarti la mana vilbrochenul , daca se efectueaza cel putin doua rotiri complete fara a se bloca shi fara a se lovi nimic (pistoane in supape ) inseamna ca esti un norocos .Am vazut cateva motoare cu cureaua de distributie rupta, nu de mitsubishi dar este acelasi principiu la toate si de aceea spun ca ''deranjul'' este destul de mare
Scris: Vin Dec 02, 2011 8:25 am
de florin munteanu
o sa ma apuc zilele astea sa il desfac . stie cineva de unde pot sa cumpar piese mai accesibile la pret ? supape , garnituri , curea distributie etc.?
Scris: Sâm Dec 03, 2011 7:19 pm
de PIRI
Pana nu faci o verificare ,nu are rost sa te sperii. Eu am avut rupta cureaua de distributie la un Opel Vectra A,
1,6 - C16 NZ , si nu s-a intamplat absolut nimic, nici o avarie.
Scris: Sâm Dec 03, 2011 9:41 pm
de florin munteanu
da . se spune ca opel are un sistem de siguranata care blocheaza motoru in cazu in care se rupe cureaua . eu mai am un opel vectra da e pe lant distributia asa ca nu stiu daca e adevarat sau nu . mi-a zis un mecanic ca s-ar putea sa se fi indoit o supapa doua . nu stiu . o sa il desfac sa vad . multumesc
Scris: Dum Mar 04, 2012 8:41 pm
de slavisa30
daca motoru e 16 valve cam nasol daca are 8 valve nu sa intampla nimic ca si eu am patito la 8 valve si nu sa intamplat nimi
Scris: Dum Mar 18, 2012 4:26 pm
de PIRI
Ce vesti ai ?
Care au fost daunele ,ai reparat-o ?