Oscilatii Motor
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
Pai si pana acuma daca accelerai, tachetii ramaneau la relanti ?
Schimba uleiul, pune unul bun (si nu ne intreba de care, da un "Search" la forum), apoi da jos capacul chiulasei, fa un reglaj de tacheti. Daca inca bate, poate fi un injector putin defect. Asta era din capitolul "Generalitati la batai motor".
Ai ventilator in fata? E pe vasco-cupla ? (Adica se invarte incontinu)? Daca da, vezi sa nu atinga elicele in ceva.
Si nu in ultimul rand, pune si tu urechea pe langa motor, vezi de unde se aude, cam din ce parte.
Aaaa... Erasa uit... Pune putin urechea la priza de aspiratie a aerului in motor si vezi daca se aude si acolo bataia. Daca da, atunci e clar ca e un tachet sau o supapa. Daca ai spus ca ai calat motorul, poate la fel de bine sa fie si axul cu came distrus.
P.S.: Nu cumva se aude pe la galeria de evacuare ? Mai exact la garnitura dintre chiulasa si galerie? Saaaau, (rar ce-i drept), poate fi garnitura de chiulasa fisurata si sufla compresia de la un piston....
Schimba uleiul, pune unul bun (si nu ne intreba de care, da un "Search" la forum), apoi da jos capacul chiulasei, fa un reglaj de tacheti. Daca inca bate, poate fi un injector putin defect. Asta era din capitolul "Generalitati la batai motor".
Ai ventilator in fata? E pe vasco-cupla ? (Adica se invarte incontinu)? Daca da, vezi sa nu atinga elicele in ceva.
Si nu in ultimul rand, pune si tu urechea pe langa motor, vezi de unde se aude, cam din ce parte.
Aaaa... Erasa uit... Pune putin urechea la priza de aspiratie a aerului in motor si vezi daca se aude si acolo bataia. Daca da, atunci e clar ca e un tachet sau o supapa. Daca ai spus ca ai calat motorul, poate la fel de bine sa fie si axul cu came distrus.
P.S.: Nu cumva se aude pe la galeria de evacuare ? Mai exact la garnitura dintre chiulasa si galerie? Saaaau, (rar ce-i drept), poate fi garnitura de chiulasa fisurata si sufla compresia de la un piston....
multumesc mult pt raspuns ..am ascultat motorul si bataie e undeva in partea dreapta jos si motorul moare nu sta la relantiu adevarul e ca eu cu masina nu prea am circulat am primit-o aproape in starea asta .adica o singura zi am mers cu ea...acum stiti si voi calul primit nu se cauta la dinti dar imi place foarte mult si vreau sa o repar,maine am sa incerc sa dau jos capacul chiuloasei.odata cu masina am primit si un set de tacheti,injectoare si cred capacul de la chiuloasa si o axa cu came cam zdremtuita.MA tot intreb ce a putut sa pateasca masina ...mare pacat ..mentionez ca exteriorul si interiorul sunt impecabile ..nu arata deloc a masina din 95',mare pacat sa iti bati joc de asa masina,sper ca pana la urma ii dau de cap .
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori