Pagina 1 din 1
Scris: Vin Noi 20, 2009 7:07 pm
de mihait83
detin un galant din 2000 diesel,am o problema, atunci cand merg cu viteza aproximativ 160 km/h, lichidul din vasul de racire incepe sa refuleza, sa iasa din vas,daca ma poate ajuta cineva cu un sfat,va multumesc!
Scris: Vin Noi 20, 2009 8:17 pm
de driverx
Face presiune prea mare in instalatia de racire. Primul suspect si de obicei singurul vinovat este garnitura de chiuloasa...Dar asta e varianta easy...
Scris: Vin Noi 20, 2009 8:55 pm
de florin munteanu
eu am avut problema asta la un audi . am mers asa cu ea si la final a trebuit sa rectific chiuloasa . driverx area dreptate . sigur este garnitura . urmareste daca iti baga ulei in apa sau daca iti creste nivelul la ulei si se subtiaza.
Scris: Vin Noi 20, 2009 9:51 pm
de mihait83
merci de raspuns,curios este ca nu creste temperatura ,la bord nu-mi arata nimic,este posibil sa afecteze motorul daca nu schimb garnitura de chiuluasa?de cand am observat problema asta nu am mai mers cu viteza si lichidul din vas nu mai da pe afara
Scris: Sâm Noi 21, 2009 9:26 am
de florin munteanu
acum nu creste temperatura dar o sa creasca mai tarziu cand o sa ovalizeze si chiuloasa . daca nu schimbi garnitura la timp o sa ai probleme mai mari
Scris: Sâm Noi 21, 2009 9:16 pm
de COObra
odata cu schimbatul garniturii, trebuie sa si planezi chiuloasa
Scris: Lun Noi 23, 2009 10:16 am
de DeBogdan
inainte de a demonta chiulasa te-ai gandit intai sa speli radiatorul?
si in plus de asta sa verifici functionarea ventilatorului de racire / ac si termostatul - cursa de deschidere - din varii motive poate a vea o cursa de deschidere a supapei prea mica si atunci n-ai sectiune de trecere deci nici debit de lichid care sa-ti raceasca motorul!
Dupa ce verifici toate astea poti sa mergi la demontat chiulasa si alte distractii.
Scris: Lun Noi 23, 2009 10:20 am
de driverx
DeBogdan are dreptate, dar de obicei eu as asocia problemele astea cand temperatura tinde sa fie mai mare decat cea normala, sau chiar sa cresca nesimtit. Ca e GMV, ca e termostat, ca e radiator, pana la urma transferul termic are loc de la motor spre lichid, dar de la lichid in natura deloc sau prea putin...