Ajutooor! Probleme Cu Franele!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Galant
Avatar utilizator
adrian lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 07, 2008 12:38 pm

Mesaj de adrian lancer » Joi Oct 08, 2009 4:35 pm

Salut!Este clar ca ai o problema cu pompa de frana,ori partea hidraulica(supapa de presiune) sau partea pneumatica!
Ideea este ca iti tine presiune crescuta in instalatie ceea ce duce la blocare franelor.Ca o verificare,slabeste surubul de aerisire de la un etrier,daca lichidul tasneste cu presiune timp mai indelungat,aici este buba!Dupa aerisire verifica daca roata se invarte mai usor(asa ar fi firesc)dupa care calca iar frana,daca roata se blocheaza iar ai gasit cauza!Spor!

Avatar utilizator
puiucu4u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 8:49 pm

Mesaj de puiucu4u » Joi Oct 08, 2009 6:13 pm

gabitzu: rotile sunt cu 5 prezoane. se potrivesc si de pe unele modele de crysler (sebring de exemplu). si motorul v6 a fost folosit si pe modele de crysler (inclusiv cheia mea de rezerva are inscriptia crysler...). nu stiu daca la noi, in romania sau chiar in europa, se gasesc multe galanturi v6. stii cum e la noi: cu cat motorul e mai mic cu atat mai bine desi la consum a mea nu trece de 13%..
intr-adevar, vibratiile sunt cauzate de produse de calitate inferioara (discurile de frana in special). la mine sunt produse wagner (cu 250$ mai scumpe...).
azi am dus masina in service. pe partea din fata nimic, nu se vede nicio urma, santuri pe discuri. pe spate insa se pare ca etrierii raman blocati. solutia: schimbati (fiind in garantie). pompa servo verificata, ok. lichid frana verificat, schimbat, ok. pompa frana... hmmm.. mi-au zis ca daca vreau sa o schimb... e treaba mea, banii mei... pana acum am cheltuit 1000$ pe frane si credeti-ma ca mai mult nu merita... rotile din fata se invart lejer si inainte si dupa ce e calcata frana. cele din spate le voi verifica din nou dupa amiaza cand o sa ridic masina (aici timpul e cu 7 ore in urma..)
sa vedem cum se comporta dupa ce ii schimba etrierii spate.

Avatar utilizator
puiucu4u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 8:49 pm

Mesaj de puiucu4u » Joi Oct 08, 2009 7:41 pm

http://www.lemonlawclaims.com/Mitsubish ... oblems.htm


oricand asteptam probleme pe partea de frane, electrica si a.c.

Avatar utilizator
puiucu4u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 8:49 pm

Mesaj de puiucu4u » Vin Oct 09, 2009 12:21 am

problema rezolvata in parte. adica, a ramas doar un zgomot spate la viteza medie si virat dreapta (explicatia primita fiind: din cauza ruginei puternice discurile de frana spate se ating de "varfurile" ruginei). restul problemelor au disparut. sper ca nu doar momentan!!!! acum am in sfarsit frane!!!! totusi, au aparut primele semne de oboseala la sitemul de aer conditionat. in momentul in care este cuplat face un zgomot puternic ca un fier pilit.. un zgomot prelung, ascutit dupa care totul se linisteste.
se pare ca nu mai scap de probleme. oricum, masinile de aici sunt fooooate obosite si neingrijite comparativ cu cele ce ajung in romania (via germania desigur).

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Vin Oct 09, 2009 12:39 am

QUOTE (puiucu4u @ Oct 9 2009, 12:21 AM) problema rezolvata in parte.
Ne impartasesti si rezolvarea sau e secret de stat?

Avatar utilizator
puiucu4u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 8:49 pm

Mesaj de puiucu4u » Vin Oct 09, 2009 5:13 am


pai am scris mai sus ce trebuiau sa-i faca mecanicii. si aia i-au facut: au schimbat etrieri spate, lichid frana, curatat rugina.... cam atat. pana acum, asa cum am mai zis, frana functioneaza insa a ramas zgomotul "harsait" la roata stanga spate.
sper sa nu mai am probleme desi am o presimtire urata. dar, trebuie gandit optimist!!!

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Oct 09, 2009 7:57 am

Sa mor daca mai inteleg. In primul tau post ai scris asa: etrieri (fata- spate). Eu de aia nici n-am mai suspectat nimic la roti si am ajuns la pompa centrala. Sa inteleg ca pana la urma ai schimbat de doua ori etrierii de pe spate?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Oct 09, 2009 11:21 am

Pentru zgomotul de care zici la AC este vorba de rulmenti / lagare motoras ventilator - poate sa mai tina o vreme dar va deveni din ce in ce mai enervant.
Fie il demontezi si gresezi lagare / schimbi rulmenti fie schimbi motorasul cu totul.

Pentru frane - verifca daca placutele de frana au placutele antizgomot.
In plus mai exista vaseline pentru sistemul de franare - se greseaza partile din placuta care se sprijina pe etrier pentr a culisa lin si a diminua scartaiturile.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Vin Oct 09, 2009 11:26 am

Da, asta daca zgomotul provine din interior. Ventilatorul poa sa mearga si cand nu e cuplat AC-ul. Daca ar veni de sub capota nu mai degraba ceva probleme cu sistemul AC? Ceva de genu, probabil prea putin refrigerant and/or oloi?

Avatar utilizator
puiucu4u
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 8:49 pm

Mesaj de puiucu4u » Vin Oct 09, 2009 4:20 pm

da, am schimbat de 2 ori etrieri spate. a 2-a oara fara alte costuri.
zgomotul provine de undeva din fata de sub capota dar nu cred ca de la ventilator pentru ca apare doar cand este cuplat aerul conditionat. probabil ca trebuie reincarcat cu freon desi rece scoate... oricum nu este o urgenta insa ideea ca ceva nu e ok acolo ma roade.
placutele de frana au placutele antizgomot si au fost si unse cu ceva pasta de mecanic. azi am mers cu ea si zgomotul a inceput sa diminueze (fata de ieri). sper ca in timp sa scap si de el.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Galant”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori