Check Engine
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
Nu , motorul merge perfect. am avut probleme o data cu delcoul si nu mi sa aprins deloc check engine la bord. doar cand puneam contactul si se stingea dupa trei patru secunde . si cu toate astea nu mi sa aprins cand sa dus delcoul. am observat alta chestie. daca scot mufa de la debitmetru se aprinde dar motorul la inceput merge turat la 2000 iar dupa ce se incalzeste oscileaza de la 1000 la 2000. conectez mufa si totul devine la normal , se stinge check engine si motorul sta la relanti fara oscilatii . codul nu il am ca nu imi afiseaza la bord , masina e din 94 si nu are optiunea asta . doar sa trec pe la mecanic sa o verifice el la tester dar sar putea sa nu apara nimic . de exemplu de cateva zile nu sa mai aprins . multumesc oricum.cand o sa aflu o sa va spun
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
nu am ajuns la service . dar nici chec engine nu sa mai aprins . eu am mai patito anul trecut sa aprins de vreo doua trei ori . in special cand am mers cu luminile aprinse . verifica releele . adevarul ca odata am pus mana pe unul si era cam cald fata de celelalte .daca te duci cu ea la tester chiar sunt curios daca o sa-ti spuna ceva .
nu mi-au gasit nici o eroare....
QUOTE (florin munteanu @ Oct 6 2009, 07:59 PM) Nu , motorul merge perfect. am avut probleme o data cu delcoul si nu mi sa aprins deloc check engine la bord. doar cand puneam contactul si se stingea dupa trei patru secunde . si cu toate astea nu mi sa aprins cand sa dus delcoul. am observat alta chestie. daca scot mufa de la debitmetru se aprinde dar motorul la inceput merge turat la 2000 iar dupa ce se incalzeste oscileaza de la 1000 la 2000. conectez mufa si totul devine la normal , se stinge check engine si motorul sta la relanti fara oscilatii . codul nu il am ca nu imi afiseaza la bord , masina e din 94 si nu are optiunea asta . doar sa trec pe la mecanic sa o verifice el la tester dar sar putea sa nu apara nimic . de exemplu de cateva zile nu sa mai aprins . multumesc oricum.cand o sa aflu o sa va spun
uite o chestie interesanta care mi-a zis-o BOBU pe un alt topic pe care o sa incerc maine pe zi
Verifica dispozitivul de reglare turatie la ralanti. Acesta are o multitudine de denumiri:
?Idle Air Bypass
?Idle Air Control
?Idle Speed Control
?Throttle Bypass Air
?Idle Bypass
?Inlet Air Controller
?Inlet Air Bypass
?Intake Air Bypass
?Intake Air Control
Daca spui ca se tureaza singura, este posibil ca acest senzor sa fie murdar (incleiat) si reactioneaza greu la comanda calculatorului. Cel mai bine il desfaci si il spreiezi cu decarborol...
Metoda verificare:
Allow the engine to idle without any driver input to the throttle or pedal. Go under the hood, and disconnect the electrical connector to the IAB. If the engine begins to stubble or stalls the IAB is functional and does not need to be repaired. If the engine idle does not change you should remove the IAB for inspection.
Rolul dispozitivului este descris aici:
http://www.fordfuelinjection.com/?p=39
QUOTE (florin munteanu @ Oct 6 2009, 07:59 PM) Nu , motorul merge perfect. am avut probleme o data cu delcoul si nu mi sa aprins deloc check engine la bord. doar cand puneam contactul si se stingea dupa trei patru secunde . si cu toate astea nu mi sa aprins cand sa dus delcoul. am observat alta chestie. daca scot mufa de la debitmetru se aprinde dar motorul la inceput merge turat la 2000 iar dupa ce se incalzeste oscileaza de la 1000 la 2000. conectez mufa si totul devine la normal , se stinge check engine si motorul sta la relanti fara oscilatii . codul nu il am ca nu imi afiseaza la bord , masina e din 94 si nu are optiunea asta . doar sa trec pe la mecanic sa o verifice el la tester dar sar putea sa nu apara nimic . de exemplu de cateva zile nu sa mai aprins . multumesc oricum.cand o sa aflu o sa va spun
uite o chestie interesanta care mi-a zis-o BOBU pe un alt topic pe care o sa incerc maine pe zi
Verifica dispozitivul de reglare turatie la ralanti. Acesta are o multitudine de denumiri:
?Idle Air Bypass
?Idle Air Control
?Idle Speed Control
?Throttle Bypass Air
?Idle Bypass
?Inlet Air Controller
?Inlet Air Bypass
?Intake Air Bypass
?Intake Air Control
Daca spui ca se tureaza singura, este posibil ca acest senzor sa fie murdar (incleiat) si reactioneaza greu la comanda calculatorului. Cel mai bine il desfaci si il spreiezi cu decarborol...
Metoda verificare:
Allow the engine to idle without any driver input to the throttle or pedal. Go under the hood, and disconnect the electrical connector to the IAB. If the engine begins to stubble or stalls the IAB is functional and does not need to be repaired. If the engine idle does not change you should remove the IAB for inspection.
Rolul dispozitivului este descris aici:
http://www.fordfuelinjection.com/?p=39
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori