Check Engine
Da poate fi problema ta acest motoras de relantii,se curata cu spray de curatat carburatoare.Daca nu rezolvi nimic verifica si supapa de sens care este pe furtunu dintre capacul culbutorilor si galeria de admisie ,scotant furtunul in timp ce nu merge bine si astupa cu degetul furtunul cat si gaura din capac.Mai verifica dealtfel cam toate furtunele care intra-ies din galerie de admisie caci daca trage aer fals pe undeva ii da eroare calculatorului prin senzorii aflati intre filtru aer si galerie.Cu tester sa pui pe ea e mai greu caci nu are mufa OBD2 ,deabea cele dupa 1995-6 au .
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
QUOTE (iohan @ Nov 7 2009, 05:56 PM) uite o chestie interesanta care mi-a zis-o BOBU pe un alt topic pe care o sa incerc maine pe zi
Verifica dispozitivul de reglare turatie la ralanti. Acesta are o multitudine de denumiri:
?Idle Air Bypass
?Idle Air Control
?Idle Speed Control
?Throttle Bypass Air
?Idle Bypass
?Inlet Air Controller
?Inlet Air Bypass
?Intake Air Bypass
?Intake Air Control
Daca spui ca se tureaza singura, este posibil ca acest senzor sa fie murdar (incleiat) si reactioneaza greu la comanda calculatorului. Cel mai bine il desfaci si il spreiezi cu decarborol...
Metoda verificare:
Allow the engine to idle without any driver input to the throttle or pedal. Go under the hood, and disconnect the electrical connector to the IAB. If the engine begins to stubble or stalls the IAB is functional and does not need to be repaired. If the engine idle does not change you should remove the IAB for inspection.
Rolul dispozitivului este descris aici:
http://www.fordfuelinjection.com/?p=39
ai rezolvat ceva ?
Verifica dispozitivul de reglare turatie la ralanti. Acesta are o multitudine de denumiri:
?Idle Air Bypass
?Idle Air Control
?Idle Speed Control
?Throttle Bypass Air
?Idle Bypass
?Inlet Air Controller
?Inlet Air Bypass
?Intake Air Bypass
?Intake Air Control
Daca spui ca se tureaza singura, este posibil ca acest senzor sa fie murdar (incleiat) si reactioneaza greu la comanda calculatorului. Cel mai bine il desfaci si il spreiezi cu decarborol...
Metoda verificare:
Allow the engine to idle without any driver input to the throttle or pedal. Go under the hood, and disconnect the electrical connector to the IAB. If the engine begins to stubble or stalls the IAB is functional and does not need to be repaired. If the engine idle does not change you should remove the IAB for inspection.
Rolul dispozitivului este descris aici:
http://www.fordfuelinjection.com/?p=39
ai rezolvat ceva ?
Salutari..., am verificat la un service toate furtunele unde ar putea sa traga aer fals dar totul este ok...in schimb am curatat dispozitivul de reglare si adevaru e ca nu am mai avut probleme de ex: azi dimineata a pornit la sfert de cheie si relantiul fix ....sper asta sa fi fost problema...daca va mai face figuri am sa mai astept sfaturi de la voi .....
- florin munteanu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori