Check Engine

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Galant
Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Mar Oct 06, 2009 8:30 am

de cateva ori mi sa aprins check engine la bord in timpul mersului . prima data sa stins dupa vreo 50 km .celelalte dati sa stins repede adica dupa vreo doua trei minute. de la ce poate fi? multumesc

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Oct 06, 2009 9:20 am

Mai multe. E nevoie de o diagnoza computerizata. Altfel, noi putem fabula pe aici si din greseala unul sa si nimereasca care e problema in cazul masinii tale.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Oct 06, 2009 12:23 pm

daca ai codul de eroare stocat, ti-l citesc eu cu scangaugele.....motorul da sa moara cind se aprinde becul?

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Mar Oct 06, 2009 8:59 pm

Nu , motorul merge perfect. am avut probleme o data cu delcoul si nu mi sa aprins deloc check engine la bord. doar cand puneam contactul si se stingea dupa trei patru secunde . si cu toate astea nu mi sa aprins cand sa dus delcoul. am observat alta chestie. daca scot mufa de la debitmetru se aprinde dar motorul la inceput merge turat la 2000 iar dupa ce se incalzeste oscileaza de la 1000 la 2000. conectez mufa si totul devine la normal , se stinge check engine si motorul sta la relanti fara oscilatii . codul nu il am ca nu imi afiseaza la bord , masina e din 94 si nu are optiunea asta . doar sa trec pe la mecanic sa o verifice el la tester dar sar putea sa nu apara nimic . de exemplu de cateva zile nu sa mai aprins . multumesc oricum.cand o sa aflu o sa va spun

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Mie Oct 07, 2009 2:28 pm

daca e sa fie de la debitmetru sa ma anunti ca te pot ajuta eu cu unul....

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Sâm Noi 07, 2009 1:55 pm

si mie imi face la fel acum ....am impresia ca e de la debitmetru...( tre sa trec pe la un service neaparat ...daca gasesti solutia sa ma anunti si pe mine te rog

Avatar utilizator
florin munteanu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 09, 2009 3:42 pm

Mesaj de florin munteanu » Sâm Noi 07, 2009 5:42 pm

nu am ajuns la service . dar nici chec engine nu sa mai aprins . eu am mai patito anul trecut sa aprins de vreo doua trei ori . in special cand am mers cu luminile aprinse . verifica releele . adevarul ca odata am pus mana pe unul si era cam cald fata de celelalte .daca te duci cu ea la tester chiar sunt curios daca o sa-ti spuna ceva .

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Sâm Noi 07, 2009 6:23 pm

eu am mai fost la testere cu ea da nimeni nu mia putut spune ceva... cik sa le iau prin eliminare....deci...oricum eu sunt in cautari de un service cu experienta....oricum nu am alt alegere...

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Sâm Noi 07, 2009 6:28 pm

Boon. Si ce erori au gasit aia acolo?

Avatar utilizator
iohan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 31, 2009 2:05 am

Mesaj de iohan » Sâm Noi 07, 2009 6:39 pm

nu mi-au gasit nici o eroare....

QUOTE (florin munteanu @ Oct 6 2009, 07:59 PM) Nu , motorul merge perfect. am avut probleme o data cu delcoul si nu mi sa aprins deloc check engine la bord. doar cand puneam contactul si se stingea dupa trei patru secunde . si cu toate astea nu mi sa aprins cand sa dus delcoul. am observat alta chestie. daca scot mufa de la debitmetru se aprinde dar motorul la inceput merge turat la 2000 iar dupa ce se incalzeste oscileaza de la 1000 la 2000. conectez mufa si totul devine la normal , se stinge check engine si motorul sta la relanti fara oscilatii . codul nu il am ca nu imi afiseaza la bord , masina e din 94 si nu are optiunea asta . doar sa trec pe la mecanic sa o verifice el la tester dar sar putea sa nu apara nimic . de exemplu de cateva zile nu sa mai aprins . multumesc oricum.cand o sa aflu o sa va spun
uite o chestie interesanta care mi-a zis-o BOBU pe un alt topic pe care o sa incerc maine pe zi

Verifica dispozitivul de reglare turatie la ralanti. Acesta are o multitudine de denumiri:
?Idle Air Bypass
?Idle Air Control
?Idle Speed Control
?Throttle Bypass Air
?Idle Bypass
?Inlet Air Controller
?Inlet Air Bypass
?Intake Air Bypass
?Intake Air Control

Daca spui ca se tureaza singura, este posibil ca acest senzor sa fie murdar (incleiat) si reactioneaza greu la comanda calculatorului. Cel mai bine il desfaci si il spreiezi cu decarborol...

Metoda verificare:
Allow the engine to idle without any driver input to the throttle or pedal. Go under the hood, and disconnect the electrical connector to the IAB. If the engine begins to stubble or stalls the IAB is functional and does not need to be repaired. If the engine idle does not change you should remove the IAB for inspection.

Rolul dispozitivului este descris aici:
http://www.fordfuelinjection.com/?p=39

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Galant”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator