Mitsubishi Galant
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
- Clumski123
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 20, 2009 1:02 pm
- Clumski123
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 20, 2009 1:02 pm
Daca ar fi sa compar cele doua masini, din punctul meu de vedere as vedea asa:
Galant:
+ design care pe mine ma atrage si acum, este pur si simplu demential
+ clasa mult superioara Golf-ului
+ confort
Golf:
- masina banala care o gasesti in toate drumurile/santurile
+ fiind o masina super comuna nu vei avea batai de cap legat de piese/informatii/accesorii/jante....cred ca iti poti cumpara orice cu doi lei pentru ea
Deci, ideea este ca nu prea le poti compara cele doua masini, insa problema se pune exact cum zici tu: ce sa intampla in caz de probleme? Piesele nu sunt asa scumpe cum zice lumea, un far NOU de Galant nu e mai scump decat un far NOU de Golf, insa elemente de caroserie de Golf gasesti ORIUNDE, pe cand pentru Galant, ori comanzi de la dealer/Ausburg sau alte firme mari de piese, ori cauti pana iti cad ficatii un Galant busit. Un far de Carisma 2001, pret de importator este 450 lei parca, la service a fost cam 900-1000 RON cu tot cu TVA, deci depinde si de adaosul romanilor. Daca vrei sa repari masina cu sarma si patentul, cred ca iesi mai ieftin cu Golfu, daca le repari cu piese noi, eu zic ca tot pe acolo bati insa vei avea mai multe batai de cap sa gasesti piesa pentru Galant, negasind-o la raft nicaieri, deci totul pe comanda. Eu zic ca trebuie sa pornesti si de la premisa ca ambele masini sunt vechi si cel mai important e sa nu aiba probleme tehnice (daca se poate...), insa daca stii Galantul ca a fost intretinut si nu e vreo cazatura, eu nu as ezita, Galant clar... Oricum o dai, nu poti compara Golfu 3 cu Galant din nici un punct de vedere (eventual la pret de SH) insa Galantul iti va oferi mai multe placeri clar insa sa fi pregatit si pentru suprize fiind o masina veche. Eu de exemplu nu vreau sa schimb Carisma mea desi e o masina foarte rara, insa in general masinile astea japoneze mai vechi sunt plictisitoare, adica nu se strica si orice vrei sa ii faci la ea iti da bataie mai mare de cap, deci daca vrei sa te simti aparte, treci pe Galant clar. Daca esti pragmatic si costurile sunt cel mai important criteriu, mai bine iei un Golf 3 pentru ca este efectiv (la ora actuala) un fel de Dacie veche, o gasesti peste tot si la dezmembrari nu duci lipsa de piese/elemente de caroserie/jante si altele...
Ce dotari au cele doua masini (si nr de km al Golfului - daca stii realor lor)?
Galant:
+ design care pe mine ma atrage si acum, este pur si simplu demential
+ clasa mult superioara Golf-ului
+ confort
Golf:
- masina banala care o gasesti in toate drumurile/santurile
+ fiind o masina super comuna nu vei avea batai de cap legat de piese/informatii/accesorii/jante....cred ca iti poti cumpara orice cu doi lei pentru ea
Deci, ideea este ca nu prea le poti compara cele doua masini, insa problema se pune exact cum zici tu: ce sa intampla in caz de probleme? Piesele nu sunt asa scumpe cum zice lumea, un far NOU de Galant nu e mai scump decat un far NOU de Golf, insa elemente de caroserie de Golf gasesti ORIUNDE, pe cand pentru Galant, ori comanzi de la dealer/Ausburg sau alte firme mari de piese, ori cauti pana iti cad ficatii un Galant busit. Un far de Carisma 2001, pret de importator este 450 lei parca, la service a fost cam 900-1000 RON cu tot cu TVA, deci depinde si de adaosul romanilor. Daca vrei sa repari masina cu sarma si patentul, cred ca iesi mai ieftin cu Golfu, daca le repari cu piese noi, eu zic ca tot pe acolo bati insa vei avea mai multe batai de cap sa gasesti piesa pentru Galant, negasind-o la raft nicaieri, deci totul pe comanda. Eu zic ca trebuie sa pornesti si de la premisa ca ambele masini sunt vechi si cel mai important e sa nu aiba probleme tehnice (daca se poate...), insa daca stii Galantul ca a fost intretinut si nu e vreo cazatura, eu nu as ezita, Galant clar... Oricum o dai, nu poti compara Golfu 3 cu Galant din nici un punct de vedere (eventual la pret de SH) insa Galantul iti va oferi mai multe placeri clar insa sa fi pregatit si pentru suprize fiind o masina veche. Eu de exemplu nu vreau sa schimb Carisma mea desi e o masina foarte rara, insa in general masinile astea japoneze mai vechi sunt plictisitoare, adica nu se strica si orice vrei sa ii faci la ea iti da bataie mai mare de cap, deci daca vrei sa te simti aparte, treci pe Galant clar. Daca esti pragmatic si costurile sunt cel mai important criteriu, mai bine iei un Golf 3 pentru ca este efectiv (la ora actuala) un fel de Dacie veche, o gasesti peste tot si la dezmembrari nu duci lipsa de piese/elemente de caroserie/jante si altele...
Ce dotari au cele doua masini (si nr de km al Golfului - daca stii realor lor)?
- Clumski123
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 20, 2009 1:02 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori