Pagina 1 din 1

Scris: Vin Mar 29, 2013 6:10 pm
de v_all3x
Buna ziua ,
Sunt posesor al unui Mitsubishi Carisma 1.8 gdi 120 cp din 2001 de foare putin timp si am tot auzit de inchiderea supapei Agr ca ar avea legatura si cu relantiul care fluctueaza foarte putin. As fi recunoscator daca ar putea sa imi explice si mie cineva mai detaliat ce consecinte are si cum se face treaba asta .
Multumesc !

Scris: Mie Apr 03, 2013 12:00 pm
de v_all3x
Se pare ca nimeni nu vrea sa impartaseasca cunostintele ..

Scris: Mie Apr 03, 2013 12:07 pm
de Alex44
Eu nu stiu nimic despre supapa Agr, ce face ea?

Clapeta de acceleratie si senzorul de aer le-ai curatat?

Ar mai fi o supapa EGR, dar aia pune probleme mai mult masinilor diesel, eu cand am desfacut-o pe a mea sa o curat la 60.000km era curata bec, dadeam cu degetul in ea si nu se lua nimic. Nu stiu cati km ai tu, dar daca nu ai de 10 ori mai multi nu prea cred ca e ea de vina.

Da si tu mai multe detalii despre problema. In ce conditii fluctueaza, amplitudinea fluctuatiilor, ce factori influentaza stabilitatea relanti-ului etc. Daca face mai mult cand ai ac sau alti consumatori puternici porniti, daca face doar la rece, daca face doar cand stai cu piciorul pe frana, sau mai stiu eu ce detalii.

Si explica mai bine ce e cu agr si cum ai vazut ca se inchide.

Scris: Dum Apr 07, 2013 11:34 pm
de wartech24
AGR = EGR

AGR e denumirea in germana

Cine e cunoscator de limba germana poate sa vada la urmatorul link cum se inchide valva EGR.

Inchidere valva EGR (in limba germana)

Scris: Mie Sep 24, 2014 10:28 pm
de CooLosaL
Buna seara
Cam ce a spus domnul v_all3x m ar interesa si pe mine si mai exact ( As fi recunoscator daca ar putea sa imi explice si mie cineva mai detaliat ce consecinte are si cum se face treaba asta .)
Va multumesc !!

Scris: Mie Ian 21, 2015 10:34 pm
de shmen
Ai verificat clapeta de la acceleratie? daca este curata. Acolo este primul punct in care in care trebuie saverifici.