Pompa De Benzina Carisma -help!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
Dr.Oti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 23, 2013 2:05 pm

Mesaj de Dr.Oti » Sâm Feb 23, 2013 2:29 pm

Salutare! Am o Carisma Glx 1.6 16v 103 Cp din 1996 Alba, o am de 2 ani. Merge frumos, dar am o problema mare. In 2 ani am schimbat vreo 4-5 pompe de benzina, nimeni nu gaseste de ce se tot defecteaza. Din senin incep sa aud un bazait dinspre bancheta din spate, apoi dupa cateva zile-o saptamana "cade in bot" si se opreste , nu mai porneste deloc. O data s-a stricat din cauza lipsei de benzina,(nu era gol rezervorul dar era pe galben) am parcat-o si apoi n-am mai reusit sa o pornesc, dar in rest nu a fost cazul.
Mi-au verificat circuitul tur-retur, un mecanic mi-a gasit un filtru incarcat pe care l-a eliminat, eu am sperat ca in sfarsit am gasit problema, dar peste cateva luni aceeasi poveste.
A avut cineva aceeasi problema, sau aveti ceva idei de ce anume imi forteaza pompa de benzina?
Multumesc! O zi frumoasa!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Sâm Feb 23, 2013 10:31 pm

Spala rezervorul,schimba releul de la pompa de benzina, schimba cablurile de alimentare. Masina are si alte simptome? Merge bine mersi cu noua pompa de benzina pana pica?

Avatar utilizator
Dr.Oti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 23, 2013 2:05 pm

Mesaj de Dr.Oti » Lun Feb 25, 2013 10:31 pm

Azi am recuperat-o de la mecanic, mi-a curatat rezervorul si mi-a montat pompa noua, nu mi-a schimbat releul si cablul, n-am mai ajuns sa ii sugerez. Insa spre deosebire de alte dati, cand functiona ok pompa pana pica iara, azi am constatat ca face acelasi zumzait dinspre bancheta din spate. Cu pompa nou nouta cu tot. Asa ca oscilez intre a o duce inapoi la mecanic , eventual cu sugestiile pe care mi le-ai dat si a o pune pe tester la reprezentanta, poate descopera ei ceva. Si mecanicul asta mi-a spus ca "sorb"ul e mai scurt si nu ajunge la fundul rezervorului, de aceea mi se strica pompa cand am putina benzina in rezervor....ma intreb, pe bune, sau doar mi-a zis ceva de dragul de a parea destept?...sunt usor sceptica. Imi poti zice o parere? Multumesc pt ajutor !
PS: Nu are alte simptome...doar bazaitul prevestitor

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Feb 26, 2013 6:23 am

As fi curios daca traseu de alimentare a pompei e ok. In sensul ca nu e alimentata tot timpul ci e corect comandata de ECU.

De verificat:
- releu; prin care se alimenteaza pompa
- traseul, sa nu fie trecut cumva pe direct astfel incat pompa merge cat timp ai contactul pus

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Mar Feb 26, 2013 10:27 pm

Am avut aceeasi problema la masina anterioara dupa ce am schimbat pompa. Asa am vandut-o si are deja 50k km cu vechea pompa si mege ok. Inainte sa o vand am schimbat valva pcvc (valva purjare) si parca sa zic ca nu mai facea, dar nu retin sigur. Ce simptome mai prezinta masina, ceva erori in ecu?

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Feb 27, 2013 1:03 am

Daca mecanicul a constatat ca sorbul e mai scurt si mai ales ca ai observat si tu ca pompa face urat cand ai intrat pe galben ar trebui sa iti dea de gandit. Pompa se raceste in timp ce functioneaza cu benzina pe care o plimba. Nu benzina, gata pompa. Evita sa mai mergi pe galben si nu mai schimba nimic. Arata timp cat nu ai mizerie in rezervor ,filtrele sunt curate si conducte neopturate (poate fi o conducta metalica lovita si indoita de la vreun bolovan dar s-ar fi vazut pana acum de cei ce au intrat pe sub masina) nu ai probleme cu pompa.

Avatar utilizator
Dr.Oti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 23, 2013 2:05 pm

Mesaj de Dr.Oti » Vin Mar 01, 2013 5:52 pm

ok...am sa incerc sa am tot timpul benzina mai multa, sa nu am probleme...in lipsa de altceva. Multumesc pt raspunsuri! O zi faina la toti! )

Avatar utilizator
shmen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 02, 2008 9:42 am

Mesaj de shmen » Joi Dec 11, 2014 11:46 pm

Salut, de doua zile am probleme cu Carisma 1.8 GDI din 2000, nu se mai alimenteaza. Pompa de benzina nu primeste curent si nu stiu daca exista pe traseu vreun releu sau siguranta. Am verificat firul de alimentare de la pompa pina in spatele tabloului de sub bord, dar de acolo nu imi dau seama unde pleaca firul mai departe. Stie cineva sau are schema electrica? A mai patit cineva asa sa nu se mai alimenteze masina? Primul simptom l-am observat acum 2 zile cand acceleram mai tare se gatuia si se oprea motorul, iar becul de check engine se aprindea si se stingea..., daca ii luam contactul si o lasam putin isi revenea, dar trebuia sa nu mai dau la ea, a doua zi am a facut la fel dar de data asta nu a mai pornit si de atunci am inceput sa verific, dar nu ii dau de cap si pe deasupra nu stiu ce am facut cu cablul de conectare la calculatorul masinii .

Avatar utilizator
shmen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 02, 2008 9:42 am

Mesaj de shmen » Sâm Dec 13, 2014 8:18 pm

Am rezolvat problema, dar nu era de la pompa de benzina sau vreun releu sau siguranta. Senzorul de la clapeta de acceleratie se defectase si clapeta ramanea deschisa cand porneam motorul. Acum trebuie sa schimb senzorul care costa in jur de 300 ron.

Acum am alta problema, nu mai am servo pe frana, pedala este tare si franeaza foarte greu.

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Dum Dec 14, 2014 11:30 am

In principiu ar trebui sa fie furtunul de vacum sau membrana pompei fisurate, caz in care ar trebui sa se auda un suierat (la pedalier sau in compartimentul motor), daca a umblat cineva la furtunul de vacum,acesta mai are pe el o supapa unic-sens cade daca e monta invers se intampla exact ce simti tu acum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori