Pagina 1 din 7

Scris: Mar Mar 13, 2012 6:08 pm
de nadiusha8
Buna all!
Am si eu o problema cu Carismutza mea.Am nevoie de regulatorul de relanti.Daca cineva stie unde pot gasi asa ceva please help me!
Masina e din 2003,1.6,16v

Scris: Mie Mar 14, 2012 6:00 pm
de nadiusha8
Nimeni nu ma poate ajuta? plsss!!

Scris: Mie Mar 14, 2012 11:42 pm
de wartech24
regulatorul de relanti ??? .. acesta dupa cunostintele mele e reglat electronic in functie de datele primite de la sonda lambda, temperatura si sensor volum aer ..

nu imi dau saeama ce cauti de fapt .. fa o poza de la ce ai nevoie ..

Scris: Joi Mar 15, 2012 2:03 am
de nadiusha8
Este motorasul pas cu pas pentru relanti sau ceva gen.Poate asa ma poate ajuta cineva sa gasesc prostia aia undeva.Merci mult!

Scris: Joi Mar 15, 2012 7:32 pm
de wartech24
sie eu am o Carisma 1.6 din 2004 .. la mine clapeta de acceleratie e actionata prin cablu .. e la tine actionata prin motor, deci electric?
e stricat la tine acest motor?

Cum spuneam, fa o poza ca sa stiu despre ce e vorba.

Scris: Vin Mar 16, 2012 8:11 am
de nadiusha8
Astazi merg la mecanic si o sa fac o poza.Problema este ca mi s-a aprins pe bord ala de la motor.Si masina nu statea la relanti.Cand era rece si ii dadeam cheie parca se ineca si murea.Trebuia sa o tin eu in turatii din acceleratie pana se incalzea motorul si dupa aia statea singura dar in 400turatii.Am mers la mecanic si mi-a setat-o el sa stea masina in 700-900ture pana fac rost de acel motoras.In mers ea sta la 900turatii insa cateodata acul de la apa mi se duce de la 90 grade la 100grade, turatiile scad la 700 pentru cateva secunde dupa aia revine inapoi la normal.Poate cineva intelege de ce am eu nevoie prin descrierea facuta.Imi cer scuze ca nu dau prea multe detalii dar sunt femeie si nu ma pricep..inca:D

Scris: Sâm Iun 16, 2012 2:26 pm
de calvaree
salutare dragi colegi
am si eu o problema la carisma,si cred ca e de la relanti,deasta postez aici
problema e ca dupa vreo luna jumate de stat degeaba(masina nu eu ) face o figura ciudata,atunci cand folosesc frana de motor,sau merg cu viteza mica (50-60 km/h) si pe urma vreau sa accelerez pur si simplu cade in cap de 2-3 ori,ca si cum s-ar termina benzina,si pe urma nu mai are nimic in timp ce accelerez.
scuze daca explicatia nu e destul de clara,dar ma grabesc acum foarte tare


va multumesc anticipat pentru ajutor




cu respect
calvaree

Scris: Lun Iun 18, 2012 1:50 pm
de calvaree
salutare
oare chiar nu ma poate ajuta nimeni?
intre timp am marit relantiul si merge mai bine,dar acum sta pe la 1100 de ture,si nu imi place sa o aud asaa turata
oare are vreo legatura faptul ca i-am schimbat toba finala? am pus una sport,acceleratia e mai buna.dar problema asta a venit o data cu schimbarea finalei
sunetul a atragator,desi eu sunt adeptul masinilor silentioase imi place cum suna carisma asa

ceva sfaturi?

multumesc anticipat



cu respect
calvaree

Scris: Lun Iun 18, 2012 2:06 pm
de korn84
Scoate borna de la baterie pentru 10 minute si apoi vezi daca s-a schimbat ceva.intradevar toba poate afecta.daca nu se rezolva cu resetarea calculatorului atunci pune toba originala si fa o proba.eu am avut traseul refacut de mine de la toba de mijloc pana in cea finala si s-au vazut efectele negative.trebuia sa trag mai tare de ea si consuma ceva mai mult.din ce am aflat atunci cand faci toba din bucati si nu dintr-o bucata,se formeaza "vartejuri" in teava care poate afecta evacuarea gazelor.mai tarziu mi s-a rupt traseul dintre catalizator si cea de mijloc si masina mergea de parca mai aveam jumate din putere.de exemplu la un deal pe care il urcam in mod normal cu a cincea acum il urcam si a patra si pedala la fund.urca greu in ture.pana la urma m-am lasat de improvizatii si am luat toba originala si totul s-a schimbat.acum merge fara sa tremure si la 1000-1500 de ture.pana sa ii schimb toba ma batea gandul sa o vand.acum m-am razgandit .
Asteptam vesti cu rezolvarea!

Scris: Lun Iun 18, 2012 6:02 pm
de korn84
Verifica bujiile şi fişele de la bujii.dacă una dă sc?nteie la masă motorul merge ?ntrerupt.