Regulator Relanti
Astazi merg la mecanic si o sa fac o poza.Problema este ca mi s-a aprins pe bord ala de la motor.Si masina nu statea la relanti.Cand era rece si ii dadeam cheie parca se ineca si murea.Trebuia sa o tin eu in turatii din acceleratie pana se incalzea motorul si dupa aia statea singura dar in 400turatii.Am mers la mecanic si mi-a setat-o el sa stea masina in 700-900ture pana fac rost de acel motoras.In mers ea sta la 900turatii insa cateodata acul de la apa mi se duce de la 90 grade la 100grade, turatiile scad la 700 pentru cateva secunde dupa aia revine inapoi la normal.Poate cineva intelege de ce am eu nevoie prin descrierea facuta.Imi cer scuze ca nu dau prea multe detalii dar sunt femeie si nu ma pricep..inca:D
salutare dragi colegi
am si eu o problema la carisma,si cred ca e de la relanti,deasta postez aici
problema e ca dupa vreo luna jumate de stat degeaba(masina nu eu ) face o figura ciudata,atunci cand folosesc frana de motor,sau merg cu viteza mica (50-60 km/h) si pe urma vreau sa accelerez pur si simplu cade in cap de 2-3 ori,ca si cum s-ar termina benzina,si pe urma nu mai are nimic in timp ce accelerez.
scuze daca explicatia nu e destul de clara,dar ma grabesc acum foarte tare
va multumesc anticipat pentru ajutor
cu respect
calvaree
am si eu o problema la carisma,si cred ca e de la relanti,deasta postez aici
problema e ca dupa vreo luna jumate de stat degeaba(masina nu eu ) face o figura ciudata,atunci cand folosesc frana de motor,sau merg cu viteza mica (50-60 km/h) si pe urma vreau sa accelerez pur si simplu cade in cap de 2-3 ori,ca si cum s-ar termina benzina,si pe urma nu mai are nimic in timp ce accelerez.
scuze daca explicatia nu e destul de clara,dar ma grabesc acum foarte tare
va multumesc anticipat pentru ajutor
cu respect
calvaree
salutare
oare chiar nu ma poate ajuta nimeni?
intre timp am marit relantiul si merge mai bine,dar acum sta pe la 1100 de ture,si nu imi place sa o aud asaa turata
oare are vreo legatura faptul ca i-am schimbat toba finala? am pus una sport,acceleratia e mai buna.dar problema asta a venit o data cu schimbarea finalei
sunetul a atragator,desi eu sunt adeptul masinilor silentioase imi place cum suna carisma asa
ceva sfaturi?
multumesc anticipat
cu respect
calvaree
oare chiar nu ma poate ajuta nimeni?
intre timp am marit relantiul si merge mai bine,dar acum sta pe la 1100 de ture,si nu imi place sa o aud asaa turata
oare are vreo legatura faptul ca i-am schimbat toba finala? am pus una sport,acceleratia e mai buna.dar problema asta a venit o data cu schimbarea finalei
sunetul a atragator,desi eu sunt adeptul masinilor silentioase imi place cum suna carisma asa
ceva sfaturi?
multumesc anticipat
cu respect
calvaree
Scoate borna de la baterie pentru 10 minute si apoi vezi daca s-a schimbat ceva.intradevar toba poate afecta.daca nu se rezolva cu resetarea calculatorului atunci pune toba originala si fa o proba.eu am avut traseul refacut de mine de la toba de mijloc pana in cea finala si s-au vazut efectele negative.trebuia sa trag mai tare de ea si consuma ceva mai mult.din ce am aflat atunci cand faci toba din bucati si nu dintr-o bucata,se formeaza "vartejuri" in teava care poate afecta evacuarea gazelor.mai tarziu mi s-a rupt traseul dintre catalizator si cea de mijloc si masina mergea de parca mai aveam jumate din putere.de exemplu la un deal pe care il urcam in mod normal cu a cincea acum il urcam si a patra si pedala la fund.urca greu in ture.pana la urma m-am lasat de improvizatii si am luat toba originala si totul s-a schimbat.acum merge fara sa tremure si la 1000-1500 de ture.pana sa ii schimb toba ma batea gandul sa o vand.acum m-am razgandit .
Asteptam vesti cu rezolvarea!
Asteptam vesti cu rezolvarea!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori