Regulator Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Joi Aug 09, 2012 12:54 pm

ok,deci spui cai normal sa creasca relantiul cand virez pt ca intra servo si cu AC intra compresoru.. ok. si la ce te referi prin cautare(search) ce sa caut ? .eu am fost si la tester cu ia si am esit fara nici o eroare,dar mai este ceva cand pornesc mise aprinde ABS-ul si sta timp de 3 secunde aprins apoi se stinge... oare are cv? aaa si cel care mia facut testul ,mia zis ca e vb de la un senzor IAC, sau dela senzorul eii de relanti.. dar eu am masina de 2 saptamani nustiu unde sunt aste... am si un opel asta f 1.6 pe acela il cunosc.. dar asta nustiu nu iam vazut nici bujiile unde le are =))).... deci chiar am nevoie de ajutor:-s

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Joi Aug 09, 2012 1:09 pm

Ti-am spus sa dai un search.functia este in dreapta sus.la asta ma refeream.s-a mai discutat despre asta si nu are rost sa mai repetam.cauta relanti instabil de exemplu.sau pur si simplu vezi numele topicurilor si iti dai tu seama.ce zicea ala de la service este corect.este senzorul de relanti.se afla in corpul clapeta adica ala care arata ca un carburator si se afla la capatul furtunului de aer(ala care vine din filtru de aer).sper sa fi inteles.daca dai capacul motorului jos si capacul filtrului cu tot cu furtun o sa il vezi undeva mai in dreapta jos in spatele motorului.este rotund are trei suruburi mici si o mufa.suruburile or sa iti dea bataie de cap.o data ce l-ai scos afara curata-l cu solutie de sters frane sau benzina,curata si inauntru si apoi pune-l la loc.si gata.despre senzorul de abs este foarte normal sa faca asa.daca nu face asa atunci ceva este in neregula.daca nu se aprinde atunci ori este becul ars ori ai vreo magarie facuta pe acolo.
Spor la treaba!
P.S. daca dai capacul motorului jos gasesti si bujiile

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Joi Aug 09, 2012 1:18 pm

am inteles stiu unde este senzorul gata... am trecut pe langa el .. acum 2 zile.. eee bujile le are undeva in spate... daca dau capacul jos vad injectoarele:D aa si la ABS zici tu cai bine... sati mai explic o data... deci pun contactul apare abs...srs..asa astept se stinge abs srs...etc si dau la automat porneste motorul si poc apare ABS sta 3 secunde si se stinge...de asta vorbesc eu...

Avatar utilizator
korn84
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 26, 2011 9:09 pm

Mesaj de korn84 » Joi Aug 09, 2012 3:27 pm

Atunci nu este ce zic eu.dar dacă nu a aparut nimic la tester atunci nu ai de ce să ?ţi faci griji.dacă stă aprins mereu atunci ai o problemă la unul din senzori.

Avatar utilizator
alexxmitu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Aug 07, 2012 11:10 pm

Mesaj de alexxmitu » Joi Aug 09, 2012 3:28 pm

a ok,ms de ajutor .

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Dec 30, 2012 10:52 pm

salutare stimati colegi

azi 30/12/2012 am intampinat o problema nasoala la carisma mea
am plecat de acasa la un drum scurt(aproximativ 50 km) totul a mers bine la drumul dus(25 km) masina a stat vreo 4 ore,timp in care temperatura afara a scazut brusc si destul de jos,dupa care am pornit sa ma intorc acasa,a pornit bine,si-a facut damblaua relantiul,am plecat si totul a fost ok,in schimb dupa vreo 8 km,la primul semafor,cand am oprit si am lasat masina la relantiu,a inceput nebunia,masina se accelera singura pana la 2500 de ture,nu statea fix la 2500,ci se accelera mereu,ca si cum eu tot apasam si lasam acceleratia ca nebunu,cand plecam de pe loc,in mers,nu simteam chestia asta,dar daca apasam ambreiajul sa mearga la relantii facea la fel,m-am oprit intr-o parcare si am lasat-o o vreme sa vad daca nu scade.In loc sa scada dupa vreo 2-3 minute de facut asa ramane turata fix la 2500 rpm.
Opresc si pornesc iar,si face la fel,se accelereaza de nebuna vreo 2-3 minute dupaia ramane fix la 2500,am incercat sa scad turatia de la reglajul de langa clapeta de acceleratie,insa nu a re nici un efect,il invart degeaba,in schimb cand am scos mufa de pe chestia electronica de la filtru de aer(debitmetru daca nu ma insel) scade turatia pana la 1500 rpm si sta acolo,daca o accelerez cu mufa asta scoasa,da parca sa moara,si apoi se accelereaza,dar greu.cand bag mufa inapoi urca din nou la 2500 rpm,si sta acolo.

sper ca am fost destul de explicit in relatarea simptomelor,si mai ales sper ca cineva cunoaste problema si ne poate ajuta (ne,pentru ca si colegul "veverita" ar cam avea problema asta)
multumesc anticipat



cu respect
calv ree

Avatar utilizator
angelwin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 17, 2012 11:58 am

Mesaj de angelwin » Lun Dec 31, 2012 8:13 am

salut,

din spusele tale, reiese ca ai probleme cu senzotul de relanti / motorasul pas cu pas.
Acest motoras regleaza amestecul de aer cu benzina... Cum spuneau colegii mai sus , este un topic special unde sunt mai multe detalii...
Am si eu problema asta la un Lancer 1.6 si te inteleg, iti recomand sa mergi la un test pt siguranta. Pretul acelei piese la Lancer este enorm, nu as putea sa iti spun cat este la Carisma

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Dec 31, 2012 4:42 pm

salut,

aseara cand am ajuns,am luat bornele de la baterie,si am lasat peste noapte asa,pentru a reseta ecu a doua zi,iar inainte de a efectua operatiunea de reset,am desfacut regulatorul,si am sters magnetul dinauntru,dupa cre am pus totul la loc,am efectuat operatiunea reset ecu,si acum merge masina tzais nu a ma facut deloc figura de ieri

angelwin multumesc mult pentru interes si sfat,chiar vreau sa ii fac un test insa nu am gasit nicaieri sa aiba program pentru mitsubishi
treaba cu topicul special,am vazut-o doar dupa ce am scris,si a fost foarte utila multumiri pentru aceasta

si inca o chestie,am cautat pe net,pe siteurile de piese sa vad cam cat ar fi un senzor de relanti,si singurul senzor pentru carisma era ceva senzor de turatie arbore cotit,sau cam asa ceva...o avea alta denumire?
multumesc anticipat

un an nou perfect tuturor




cu respect
calv ree

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Lun Dec 31, 2012 10:40 pm

Cum ai desfacut regulatorul de ralanti? Eventual ne poti spune codul motorului tau, la noi pe lancer e 4g18.

Avatar utilizator
veverita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2012 5:02 pm

Mesaj de veverita » Mar Ian 01, 2013 12:14 pm

este pe on.auto la rubrica injectie pregatire amestec mai multi senzori...si anume:...senzor pozitie ax cu came...senzor turatie-management motor....senzor-temperatura aer admisie....si sonda lambda.....senzorul de turatie costa cam 250 lei....cred k ala imi trebuie si mie....si dak imi poti explica cum ai desfacut regulatorul de ralanti ca sa fac si eu la fel....raman dator....va doresc un an nou fara probleme cu masinile...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori