Regulator Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Feb 20, 2014 1:11 am

razvante,ma bucur ca ai gasit informatii utile in postarea mea.

Cat despre asemanarea sistemului nu stiu nimic,nu cunosc motorul lancerului,insa,daca te ajuta(in ciuda faptului ca nu sunt din Bucuresti ) pot demonta iar corupul de acceleratie si sa fac un colaj cu poze.Cred ca va fi util si pentru altii.Nu promit nimic(sunt prea patit ) insa imi voi da silinta sa realizez un set de poze cu toate componentele despre care am vorbit.
Ca o completare,daca spui ca la rece motorul merge subturat,poate insemna si o problema cu regulatorul de relanti(electronicul,am pus ceva poze mai sus) sau poate clapeta socului sa fie blocata pe inchis,si nu are suficient aer cand motorul e rece.oricum,nu ma pot pronunta cu exactitate,doar pot sa imi dau cu parerea.



cu respect
Calv Ree

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Feb 20, 2014 10:09 am

La mine lucrurile stau in felul urmator: Cand e foarte frig, ii dau la cheie, o pornesc, merge 2-3 secunde si se opreste. Abia pe la a4a pornire o ia si merge ca si cum nu ar trage aer/benzina, cumva ca si cum s-ar sufoca. Un alt lucru pe care l-am realizat recent, nu bazaie pompa la punerea contactului. Faza e ca daca o ajut la prima cheie putin din pedala de acceleratie si o tin turata vreo 2-3 min la 2000rot/min merge perfect. Turatia se aseaza frumos la 800 rot si asa ramane. In mers nu da rateuri, nu are intreruperi/pierderi de putere sau lucruri de genul. Dar conditia e ca motorul sa fie cald. Cand e motorul cald, chiar si prima pornire e normala. De asemenea la cuplarea dezaburirii imi scade la 600rot/min, cu ac-ul aceeasi poveste. In mod normal pentru a compensa energia mancata de aceasti consumatori se tura usor peste 1000rot si apoi se stabiliza. Acum nu mai apare acea compensare. Aleator mi se aprinde eroare de lambda in bord. Lambda am schimbat-o acum 20k km cu una universala bosch. O sa mai iau una sh de proba. Senzatia mea e ca la prima pornire, dat fiind faptul ca acelerand usor ea porneste normal, problema ar fi undeva la acea valva din clapeta care se deschide odata cu actionarea din pedala de acceleratie.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Feb 20, 2014 9:10 pm

senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie (TPS)

uite un link cu sfaturi pentru a testa acel senzor
http://www.youtube.com/watch?v=kS6E2p8Uzug


Nu uita sa semnezi pozitia lui inainte sa il dai jos de pe masina,sa il poti pune la loc in aceasi pozitie.


cu respect
Calv Ree

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Feb 27, 2014 10:05 am

Hmm, uite la el nu m-am gandit. O sa incerc sa o pornesc cu mufa lui scoasa sa vedem ce se intampla. Oricum luna asta ii iau gume de vara iar luna viitoare vreau sa ma ocup sa o repar ca ma sacaie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori