probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
le paisan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 27, 2008 5:41 pm

Mesaj de le paisan » Mar Sep 30, 2008 2:48 pm

Carisma nu are carburator , are sistem electronic de injectie. Regulatorul de relanti se afla sub clapeta de acceleratie si are rolul de a regla debitul de aer ce trece pe langa clapeta atunci cand motorul merge la mersul incet in gol ; practic actioneaza ca un robinet , trebuie curatat atunci cand motorul oscileaza la relanti.

Avatar utilizator
FanCarisma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 7:31 pm

Mesaj de FanCarisma » Joi Noi 20, 2008 7:53 pm

Ma cam dispera masina. dimineata porneste greu. foarte greu. e vorba de modelul Carisma GDI din 99, cu 125 CP. ?n orasul din care sunt nu s a inventat service-ul care sa faca testere pe calculator, iar toate celelalte ma trimit tocmai catre un asemenea atelier. singura optiune e bucurestiu (am incercat si ploiesti) numai ca mi e greu sa ajung pe acolo.
cineva mi a sugerat ca problema ar fi pompa de benzina (de alimentare). l am crezut si m am interesat de pret. aproape 10 mil. nu am luat o pt ca mi e teama ca nu acolo ar fi buba si ca dau banii degeaba. la fel de bine ar putea si pompa de injectie, sau cum am vazut pe forum, alte defectiuni (injectoare, bobine, fluctuatii de curent pe pompa de alimentare, bujii etc). e prea scump sa le incerc pe toate. cel mai ieftin ar fi testerul, numai ca...
Din aceasta cauza v as ruga sa mi dati o idee despre cum as putea cumpara softul si cablajul pentru modelul asta, ca sa fac eu testerele de cate ori am nevoie. am inteles ca nu i asa scump pachetul. cineva mi a spus ca pt un VW Bora a dat 2 isi pe CD si pe cablu.
Si la fel, am probleme si cu autoaccelerarea la relanti. imi trebuie neaparat tester.
Alta chestie: e prea joasa. Cum se poate inalta? a mai facut cineva operatiunea asta?
posibil sa mai intalniti subiectul si prin alte locuri din forum




COMPLETARE, DUPA 2 SAPTAMANI SI DUPA CE AM FACUT EFORTURI SA AJUNG LA BUCURESTI

Ca sa va tin la curent cu modalitatea in care se poate rezolva o problema la masina.
Pana la urma am fost si in Bucuresti, la Mitsubishi Motors. Adica la cel mai specializat service din tara, cu speranta ca ei ar putea sa faca lumina in dilema mea. Teapa, mare teapa! Ori n-au nicio o treaba ori nu le pasa. In ambele cazuri efectul e acelasi! Adica le am dat lor 100 de lei ca sa-mi verifice masina ?i sa ajunga la concluzia ca nu are nimic! Va puteti inchipui, masina nu are nimic?! Mi au recomandat totusi sa mi schimb bujiile. Zis si facut. Am mai dat alti 100 de euro si le am schimbat, numai ca....inutil. Masina porneste la fel de greu ca inainte.
La concluzia ca totul e ok au ajuns dupa ce au facut un tester. Nu contest rezultatul verificarilor pe calculator, dar orice om normal, fie el si poet, ar fi trebuit sa gandeasca mai departe si anume ca problema nu e la partea electrica sau electronica, pe care ar putea sa o detecteze un calculator, ci ca e in alta parte! Unde anume? Asta ei ar trebui sa mi spuna, ca ei sunt specialisti si de aia m am dus la ei.
Mai vreau sugestii. Orice, dar sa fie valabile.

Avatar utilizator
le paisan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 27, 2008 5:41 pm

Mesaj de le paisan » Vin Noi 21, 2008 4:36 pm

Salut ! Problema cu pornitul poate sa apara din mai multe cauze ; oricum daca nu ai martor check engine aprins in bord inseamna ca pe partea electrica nu sunt probleme si faci testare electronica degeaba . La GDI sunt doua pompe , una de alimentare in rezervor si una de inalta presiune pe chiulasa , pe asta din urma ar trebui s-ao verifici ( in special filtrul din ea ) . Dupa parerea mea defectul este mecanic , nu electronic si ar trebui sa il cauti la pompa de inalte sau la corpul clapeta de acceleratie . Succes !

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Dum Noi 30, 2008 12:10 pm

QUOTE (le paisan)Salut ! Problema cu pornitul poate sa apara din mai multe cauze ; oricum daca nu ai martor check engine aprins in bord inseamna ca pe partea electrica nu sunt probleme si faci testare electronica degeaba . La GDI sunt doua pompe , una de alimentare in rezervor si una de inalta presiune pe chiulasa , pe asta din urma ar trebui s-ao verifici ( in special filtrul din ea ) . Dupa parerea mea defectul este mecanic , nu electronic si ar trebui sa il cauti la pompa de inalte sau la corpul clapeta de acceleratie . Succes !

man eu am cautat filtru de benzina peste tot, si nu este nicaieri...
referitor la bujii cand le-ai schimbat ultima data ? asta poate fi un motiv des intalnit, iar dupa ce se incalzesc merg bine si nu-ti dai seama

Avatar utilizator
FanCarisma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 7:31 pm

Mesaj de FanCarisma » Dum Noi 30, 2008 8:45 pm

Am fost cu Carisma mea la Mitsubishi Motors in Bucuresti sa mi rezolve problemele cu pornirea. Dezastru! Credeti ma, sunt cu pluta! Nu au nicio treaba! Ori sunt batuti in cap, ori nu i intereseaza. Au facut un tester si au ajuns la concluzia ca masina nu are nimic. Mi-au recomandat totusi sa mi schimb bujiile. Am dat 100 de euro si le am schimbat. In schimb masina face aceleasi figuri, adica porneste greu. Ce ar trebui sa cred despre ei? Eu unu m am saturat. Mai are cineva vreo solutie? Unde ar trebui sa mai merg? La fabric? in Olanda?

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Mie Dec 03, 2008 11:39 am

QUOTE (FanCarisma)Am fost cu Carisma mea la Mitsubishi Motors in Bucuresti sa mi rezolve problemele cu pornirea. Dezastru! Credeti ma, sunt cu pluta! Nu au nicio treaba! Ori sunt batuti in cap, ori nu i intereseaza. Au facut un tester si au ajuns la concluzia ca masina nu are nimic. Mi-au recomandat totusi sa mi schimb bujiile. Am dat 100 de euro si le am schimbat. In schimb masina face aceleasi figuri, adica porneste greu. Ce ar trebui sa cred despre ei? Eu unu m am saturat. Mai are cineva vreo solutie? Unde ar trebui sa mai merg? La fabric? in Olanda?

da vin-o la mine o lasi 3 zile si iti zic exact ce are... sau vii cu masina o lasi inchisa vii dimineata sa-i masor presiunea la fiecare piston, sa-i masor rampa de benzina si alte chestii si vedem de unde este... eu banuiesc mai mult dar pana nu facem neste investigatii nu am de unde sa stiu ...
apropo de mitsubishi motors si bmw au neste service-uri de kkt imi pare sincer rau ca spun lucru asta dar asa este , asta este realitatea

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Dum Dec 28, 2008 1:01 pm

ma fratilor ati desfacut careva caseta de directie sa scoateti bucsa de teflon? ca nu imi dau seama cum e cu saiba aia daca este presata sau este prin infiletare

fiind prima casea de japoneza care o dau jos, nu vreau sa risc... ms

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Dec 29, 2008 11:37 am

mda... am desfacut caseta nu are bucsa din teflon , arre un semering care e prins cu o siguranta prin afara casetei

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Dec 29, 2008 12:34 pm

QUOTE (FanCarisma @ Nov 20 2008, 07:53 PM) Mi au recomandat totusi sa mi schimb bujiile. Zis si facut. Am mai dat alti 100 de euro si le am schimbat, numai ca....inutil. Masina porneste la fel de greu ca inainte.
eu am schimbat de cateva luni bujiile cu altele tot NGK (modelul cu care vine din fabrica) iar cutia de 4 bujii a costat 56 RON. Pana la 100 euro, cam multa manopera .........
QUOTE (mayer_maryus @ Nov 30 2008, 12:10 PM) man eu am cautat filtru de benzina peste tot, si nu este nicaieri...
La 1.6 filtrul de benzina este in rezervor, parca in pompa de benzina Accesul se realizeaza pe sub bancheta din spate. Daca este nevoie pot atasa un PDF cu schema primita pe fax de la Fortuna Motors Baia Mare.
Il voi schimba in cateva luni prima oara (la 120.000 km e recomandat) si o sa vad atunci.

Si acum am si eu o problema:
Deschizand azi portbagajul sa mai aranjez prin el unele lucruri, ma trezesc cu haionul in spate. Noroc ca eram destul de tare aplecat ca altfel ma trezeam cu el in cap. Intrebare: poate fi de la temperaturi scazute (-15-20 de grade a suportat zilele astea) si va trece sau deja e mort si nu exista solutia decat inlocuire telescoape haion?

Faza e ca daca il tin 30 sec la max, dupa aceea sta singur dar chestia e ca de ridicat nu se mai ridica singur, trebe la manuala...

Stiti alta solutie decat inlocuire telescoape si eventual daca alta nu este, stie cineva un pret? Eu am gasit pe ebay prin google dar in cache o licitatie expirata si nenea cerea pe ele 59 lire sterline ceea ce mi se pare muuult de aceea cer pareri?

Cheers

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Ian 07, 2009 10:35 am

Ok, deci sunt singurul posesor din .ro de Carisma care si-a luat una bucata HB in spate. O sa postez eu dupa ce o sa plec cu ea la service sa le inlocuiesc telescoapele care e pretul....

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori