probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Noi 08, 2010 10:25 am

[quote name='calvaree' date='Nov 4 2010, 10:02 PM' post='76716']
multumesc mult mayer_maryus
asa e motive pot fi multe,bujiile sunt noi,sonda lambda la fel,la delcou nu m-am uitat,intr-o seara am observat insa pe intuneric,pe firul de la fise face un fel de scantei pe mijlocul firului,m-am gandit ca poate e slabita vreo fisa si nu are curentul necesar pentru scanteie, aici in sighisoara nu mai merg cu ea la mecanic,pentru ca am fost pana acum la 7 care cica rup gura targului,si tot degeaba,macar unii au fost cu putin obraz,si dupa ce si-au dat cu presupusul,au recunoscut ca totusi nu le place sa lucreze la astea japoneze,daca era golf m-ar fi ajutat,in cazul asta nu isi mai merita zic eu numele de mecanic,ci mecanic golf,e rusinos pentru tara asta,sa gasesti asa greu un service care sa iti rezolve problema
in ultima instanta cred ca asta imi ramane de facut,o sa contactez pe cineva cu carisme de dezmembrat,si o iau la rand cu schimbatul,da de gasesc intr-un final problema
ca ultime noutati,cred ca am nevoie de garnitura la baia de ulei,mutseste uleiul la inbinare,si garnitura la capacul de sus al motorului,unde scrie mitsubishi,nu stiu cum ii spune,si cu siguranta trebuie schimbat ambreiajul,motorul urca in ture bine,dar viteza nu mai creste asa bine,si in plus intra greu in viteza 1 si marsarier,iar la relanti se aude din cutia de viteze un scartait urmat de lovituri repetate,iar cand apas ambreiajul nu se mai aud.
spuneai ceva de niste discuri de frana pe fata,daca mai e valabila oferta si ai bineinteles timp,ti le cumpar,urmeaza sa cumpar si placutele pe spate,pe fata am de la chacha,si mai am nevoie de discuri sa pun la punct si sistemul de franare.apropo multumesc pentru sfaturile cu curatirea etrierilor,am efectuat operatiunea si merg bine acum,cand o sa schimb discurile o sa scot tot din instalatie,si suflu aer sa curat instalatia...e placut sa lucrezi singur la masina,si mai ales sa vezi ca iti iese :D:D multumesc pentru sfaturi,si revin cu noutati,daca gasesc buba,sa scutesc pe altii de cautari indelungi
numai bine tuturor

maama cat ai scris, imi fug literele di monitor ....
bujiile sinoi daca sant nedecvate saunu-s originale iti pot face figuri....
-firul de la fisepierde curentsi asta poate sa fie principala cauza 9ia unu cu imprumut ) o sa vezi ca am dreptate
si nu e slabita vreo fisa, pur si simpl pierde curent ...
-ti-am dat rezolvare mai sus cu pierderea de ulei
-la cutiee normal sa intre greu in treptele 1 si back pt ca masina sta pe loc, restul le poti scimb si fara ambbreiaj...
e dus discul si, daca o sa mai mergi decalesti si placa si te fo...ti pe ele tre sa cumperi tot chitul...
- discuril, of discurile...( o sa le dau dar am nevoie de timp mai mult dcat de oxigen (aer ca aer respriam sau ma rog inspiram) , o sa i le dau dar tre timp...
-nu te sfatuiesc sa scoti lichidul de franare s sa suflii conductele...e doar un sfat faci cum vrei dar dupa aia sa nu vii pe forum cu intrbari cum se aeriseste coductele sau alte bazaconii ca nu-ti mai tine frana ...ca nu-ti spun ) sant masini de 30 de ani care are lichidul original de frana tu dc drec vrei sa arunci cu banii si sa-ti omori neuronii ? ca o sa ai de furca ...

Avatar utilizator
th3_kyd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 5:20 pm

Mesaj de th3_kyd » Lun Noi 08, 2010 12:24 pm

QUOTE (mayer_maryus @ Nov 8 2010, 10:02 AM) man e prea diminneata pt mine si sa mor de ineleg ce ai scris,dar cu ultimile eforturi iti spun asa:
ei frumos un aparat d masura si il pui pe bornele de la baterie , cu motorul la relanti trebuie sa bage intre
13.8 si 14 volti iar la 2500r/min ar trebui sa ai pe aparat 14.4 v
ca sa vezi daca merge alternatoru scoti borna - de la baterie , daca motorul se opreste alernatorul s-a imbolnavit de deces:D sau nu are o boala sanatoasa..., bine poate sa fiesi releul p..lii de incarcare

scz de cum am scris , inca sant mahmur:D
Salutare. Nu e nici o problema. te inteleg. Problema inca nu am rezolvat-o dar am scapat de masina. Iti multumesc pentru sfaturi.

Avatar utilizator
Marius
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 02, 2008 5:08 pm

Mesaj de Marius » Mie Noi 17, 2010 10:00 pm

Nu stiti, se potrivesc pragurile de pe primul model pe cel facelift (+2001) ?

Avatar utilizator
scorp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 11:27 pm

Mesaj de scorp » Vin Dec 03, 2010 9:11 pm

stie careva la carisma din 98 distanta intre prezoane plz?! mersi !

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Sâm Dec 04, 2010 1:19 am

Facelift
1,3l (60 kw) 4x114,3 x 67,10
1,6l (70 kw) 4x114,3 x 67,10
1,6l (73 kw) 4x114,3 x 67,10
1,6l (76 kw) 4x114,3 x 67,10
1,8l (90 kw) 4x114,3 x 67,10
1,8l (92 kw) 4x114,3 x 67,10
1,9l DI-D (75 kw) 4x114,3 x 67,10
1,9l DI-D (85 kw) 4x114,3 x 67,10
1,9l TD (66 kw) 4x100 x 56,10

Pre-Facelift
1,6l (73 kw) 4x114,3 x 67,10
1,6l (66 kw) 4x100 x 56,10
1,8l (103 kw) 4x114,3 x 67,10
1,8l (92 kw) 4x114,3 x 67,10
1,8l (85 kw) 4x114,3 x 67,10
1,9l TD (66 kw) 4x100 x 56,10




al tau din ?98 este un Pre-Facelift ..

Avatar utilizator
scorp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 11:27 pm

Mesaj de scorp » Sâm Dec 04, 2010 1:27 pm

da e cea cu 73 kw mersi !

Avatar utilizator
scorp
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 11:27 pm

Mesaj de scorp » Lun Dec 06, 2010 1:56 pm

as mai avea o nelamurire ! masina mea e din 98 ! am 82 000 km la bord presupun 90% ca distributia nu a fost schimbata ! e cazul ? mai pot merge inca sa zicem 10 000 cu ea? ca nu prea am bani acum de asa ceva ! daca e ceva grav si trebuie schimbat ma imprumut si o fac dar vreau sa stiu daca mai pot merge cu ea !? MERSI

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Lun Dec 06, 2010 7:02 pm

si eu am 81.000 km..recomandarea service-ului a fost ca la 90.000km sa ma duc pe la ei sa o verifice-schimbe...asa ca poti sa te mai plimbi vreo 8,9 mii

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Dec 06, 2010 8:00 pm

@scorp: cureaua de distributie se schimba si la numarul de ani, nu doar la cei de km. Tu ai cam depsait dublul numarului de ani recomandati. Adica mai putrezeste si cauciucul ala, se mai rupe cate o "ata" din curea, nu stiu ce sa zic. Eu in locul tau, as schimba-o azi, nu maine, insa evident ca decizia este a ta. Si normal ca o data cu cureaua, poti sa schimbi si rola. Pompa de apa se schimba la 180.000 km conform caietului de garantii/service (daca esti sigur de numarul de km al masinii tale, eu atata am facut in 2 ani jumate cu a mea apropae) insa eu personal, am schimbat si pompa de apa cand am schimbat distributia. O grija in minus in cazul in care crapa (ce-i drept arata bine) sa nu mai desfac totul pe acolo. Eu iti relatez o banala opinie, decizia este a ta.


offtopic: As recomanda sa inchidem topicul acesta si sa deschidem topicuri in functie de problema (despre distributie chiar exista unul deschis de mine daca nu ma insel ) pentru ca pana la urma multi au tentatia de a scrie aici dar multe nu sunt "probleme" ci mai degraba tin de intretinerea masinii. Ce parere aveti posesorii de Carisme?

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Lun Dec 06, 2010 9:42 pm

si eu unul as recomanda deschiderea unui nou topic pentru diferitele probleme .. asa nu trebuie cautat und raspuns printr-e altele la o intrebare dintre multele ..

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori