probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Sep 26, 2010 2:47 pm

mersi chacha...si asa am o invitatie de la cineva din brasov,acum am un motiv in plus sa merg
astept sa schimb sonda,sa vad cum se prezinta pe urma,sper ca bine,pentru ca sambata trebuie sa vin la bistrita la o nunta,si am nevoie de carisma
de la acel incident,pana acum nu a mai facut nici o figura merge ca si cand nu s-a intamplat nimic
oricum o sa iau in considerare testerul de la brasov,pentru o informare cat mai buna,si sa stearga erorile care au ramas
multa sanatate tuturor,si multumesc comunitatii mitsubishi pentru ajutor

Avatar utilizator
nexial
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 19, 2010 11:19 am

Mesaj de nexial » Mar Oct 19, 2010 12:21 pm

salutare

aduc o problema in discutie poate poate a mai patit careva acelasi lucru

problema mea este ca atunci cand sunt peste 35 grade afara si pornesc aerul dupa circa 30 min motorul se decelereaza in orice treapta chiar daca sunt cu pedala de acceleratie la podea.
opresc aerul si totul revine la normal in circa 15-20 secunde

masina e cumparata de noua in 2001 si problema asta exista de atunci (service autorizat mitsu nu a gasit problema)

vreo idee de la ce ar putea fi?

Avatar utilizator
th3_kyd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 5:20 pm

Mesaj de th3_kyd » Mie Oct 27, 2010 2:38 pm

Salutare tuturor posesorilor de Carisma. Am si eu o problema cu Carisma GDI. Nu mai am reincarcare la baterie. Am ramas aseara pe drum fara baterie. A mai avut cineva problema asta? Nu am foarte mari cunostinte de mecanica dar este posibil sa fie un releu sau e de la alternator? daca a mai avut cineva probleme asemanatoare va rog sa postati un reply.

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Joi Noi 04, 2010 12:26 pm

calvaree nu stau sa iti tin acum teoria chibritului la testere deoarece eu sant tare "optimist" ca ala cu testeru gaseste imediat buba )
asta o spun din experienta si nu ma laud, dar masinile dupa 2000 au o sansa pe tester (nu vorbesc de abs, airbag sau alte kkturi dastea simple0) sa-ti dea un raspuns sigur si promt.

intamplarea face ca acum am un megane diesel pt pescuit si nu-i dam de cap (mitsu e si el nu se pune ..de fapt 2 mitse ambele carisme) si cel mai tare din parcare la "dizeluri" imi spune : "du-te frate la biserica cu ea ca are necuratu' in ea sa_mi bag p.la daca stiu ce are ) "
sa nu-ti mai spun injectoare verificate pe banc, pompa de injectie facuta bucati, calata si pusa pe banc,, testere vreo 5 , dintre care 2 originale renault.... compresie luata ..plm deci ;scanteieste benzineste si tot ca o p.la porneste
prolema : porneste sfert se accelreaza merge bine dar...ca exista un dar scoate vreo 5 min fuuuuum alb si miroase a motorina de zici ca-s cu locomotiva pe aburi la plimbare.....
..gata m-am descarcat si eu )

sfatul meu este sa nu mai dai banii aiurea, cazepot fi multe , si o sa-ti insir cateva :
-pompa benzina nu baga destula presiune si merge inecata, sau este pe duca sau gripata
-senzorul de turatie din fata de la distributie , il desfaci si il cureti ..
-debitmetru poate sa fie "hot" si sa nu citeasca valorile de aer
-s-a discutatsi de lambda
-fir intrerupt sau contact imperfect la una din mufe...
-nu stiu mpi-ul asta cum arata si ce delcou vb "mecanicu" dar daca are e posbil si de acolo
-cand ti-a scos borna la baterie masina merge numai pe alternator si daca nu baga curent se opreste motorul sau daca
baga prea putin mere ca o p.la motorul.... sau mai simplu masori la borne r rebui sa ai 14-14,4v
-bujii praf sau vreo bobina si atunci iar face figuri..
si mai sant inca pe atat
eu in locul tau ma duceam la dezmembrari si schibam fiecae piesa pana nu mai facea asa...

th3_kid nu probabil e de la alternator , sigur e de la alternator sau releu, sau firul de impus sau cureaua ...

daca esti din buc te trimit la un service , pt care garantez eu

Avatar utilizator
th3_kyd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 5:20 pm

Mesaj de th3_kyd » Joi Noi 04, 2010 12:46 pm

Multumesc de oferta dar sunt din Tg Mures. Acuma merg sa fac ceva verificari, eventual sa dau jos alternatorul sa vad ce are. cureaua este ok. Este posibil sa fie perile la alternator?

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Noi 04, 2010 10:02 pm

multumesc mult mayer_maryus
asa e motive pot fi multe,bujiile sunt noi,sonda lambda la fel,la delcou nu m-am uitat,intr-o seara am observat insa pe intuneric,pe firul de la fise face un fel de scantei pe mijlocul firului,m-am gandit ca poate e slabita vreo fisa si nu are curentul necesar pentru scanteie, aici in sighisoara nu mai merg cu ea la mecanic,pentru ca am fost pana acum la 7 care cica rup gura targului,si tot degeaba,macar unii au fost cu putin obraz,si dupa ce si-au dat cu presupusul,au recunoscut ca totusi nu le place sa lucreze la astea japoneze,daca era golf m-ar fi ajutat,in cazul asta nu isi mai merita zic eu numele de mecanic,ci mecanic golf,e rusinos pentru tara asta,sa gasesti asa greu un service care sa iti rezolve problema
in ultima instanta cred ca asta imi ramane de facut,o sa contactez pe cineva cu carisme de dezmembrat,si o iau la rand cu schimbatul,da de gasesc intr-un final problema
ca ultime noutati,cred ca am nevoie de garnitura la baia de ulei,mutseste uleiul la inbinare,si garnitura la capacul de sus al motorului,unde scrie mitsubishi,nu stiu cum ii spune,si cu siguranta trebuie schimbat ambreiajul,motorul urca in ture bine,dar viteza nu mai creste asa bine,si in plus intra greu in viteza 1 si marsarier,iar la relanti se aude din cutia de viteze un scartait urmat de lovituri repetate,iar cand apas ambreiajul nu se mai aud.
spuneai ceva de niste discuri de frana pe fata,daca mai e valabila oferta si ai bineinteles timp,ti le cumpar,urmeaza sa cumpar si placutele pe spate,pe fata am de la chacha,si mai am nevoie de discuri sa pun la punct si sistemul de franare.apropo multumesc pentru sfaturile cu curatirea etrierilor,am efectuat operatiunea si merg bine acum,cand o sa schimb discurile o sa scot tot din instalatie,si suflu aer sa curat instalatia...e placut sa lucrezi singur la masina,si mai ales sa vezi ca iti iese :D:D multumesc pentru sfaturi,si revin cu noutati,daca gasesc buba,sa scutesc pe altii de cautari indelungi
numai bine tuturor

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Noi 04, 2010 10:47 pm

QUOTE (calvaree @ Nov 4 2010, 10:02 PM) cred ca am nevoie de garnitura la baia de ulei,mutseste uleiul la inbinare,si garnitura la capacul de sus al motorului,unde scrie mitsubishi,nu stiu cum ii spune
garnitura capac culbutori - parca vreo 130 ron cu capac pe original. Am schimbat-o si eu anul trecut...degeaba

Avatar utilizator
th3_kyd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 21, 2010 5:20 pm

Mesaj de th3_kyd » Vin Noi 05, 2010 2:37 pm

Salut din nou. am facut niste verificari la alternator. cu motorul la relanti am masurat tensiunea si e 12.0V dar pe intre borna de la alternator si masa e 0V. Am incercat si la turatie mai mare dar acelasi rezultat, ba mai rau, tensiunea de la baterie a scazut la 11.4V. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Noi 08, 2010 10:02 am

man e prea diminneata pt mine si sa mor de ineleg ce ai scris,dar cu ultimile eforturi iti spun asa:
ei frumos un aparat d masura si il pui pe bornele de la baterie , cu motorul la relanti trebuie sa bage intre
13.8 si 14 volti iar la 2500r/min ar trebui sa ai pe aparat 14.4 v
ca sa vezi daca merge alternatoru scoti borna - de la baterie , daca motorul se opreste alernatorul s-a imbolnavit de deces:D sau nu are o boala sanatoasa..., bine poate sa fiesi releul p..lii de incarcare

scz de cum am scris , inca sant mahmur:D

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Noi 08, 2010 10:13 am

QUOTE (chacha @ Nov 4 2010, 10:47 PM) garnitura capac culbutori - parca vreo 130 ron cu capac pe original. Am schimbat-o si eu anul trecut...degeaba

rezolvarea pt aceste 2 garnituri e simpla -victor heinz e un silicon de garnituri... aare culoarea gri (nu-i fac reclama)

ca idee se da jos capacul de motor ( culbutori, sau tacheti sau cum vreti voi sa-i spuneti ) sau baia de ulei (cine are chef sao dea si pe mea jos )) , se ia un pompier cu benzina (pompier: o sticla de suc cu gura in dop) si se curata fumos
ganitura, capacul de motor si partea de etansare de pe chiluasa , adica se degreseaza de ulei pt a face contact silicoul.

se da cu silicon pe chiluasa si pe capac, dar cu simt de raspundere nu dam frate sa fie cat mai mult doar asa o pelicula subtire de maxim 1mm , pt ca atunci cand strangi sa nu iasa siliconul pe fara sa arate ca,,,,(e o boala de a mea care nu o suport sa vad cum iese siliconul ala...) dar este si nnociv ptca daca e la fel si pe partea din motor doar ganditiva ce inseamna sa iti cada pri motor o parte din silicon si sa-ti infunde anumite canale de ungere....

so gata e rezolvata si pb asta... pffffffff ma duc sa-m iau o fanta de lamaie )

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori