probleme si rezolvari pt mitsu carisma

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Scrie răspuns
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Sep 20, 2010 6:12 pm

multumesc tare mult pentru ajutor,si informatiile pretioase...mecanica stiu cat de cat,nu am atestat in domeniu,dar ma descurc,iar cheile le cunosc inca din copilarie oricum,pe spate am discuri,etrieri si asa cum ai descris prima parte
mecanicul,mi-a zis ca trebuie schimbate,probabil nu are rabdare sa le curete,si nici nu si-a pream dat mare interesc,nu stiu de ce,dar ma rog,probabil asa e in Romania
de aerisit am mai aerisit cand aveam dacie,deci m-as descurca si cu partea asta,iar al 2-lea om am,ca doar am nevasta

in mare am inteles ce am de facut,si iti multumesc foarte mult pentru ajutor,saptamana asta o sa pun in practica operatiunea

intre timp poate ma mai ajuti si cu niste discuri pe fata ventilate,daca mai e valabila oferta,oricum,mi-ai dat o alternativa cu discuri din dezmembrari,eu nu m-am gandit,si cautam noi dar sa ma tina 2 ani,cred ca gasesc si pe la masini rulate,mai ales ca masina e din 95,nu e neaparat sa pun noi noute

inca o data multumesc si o sa iti las pe PM ID-ul de mess....poate nu o sa mai las nici eu de acum inainte pe nimeni sa imi umble la masina
numai bine tuturor si multi KM fara probleme de nici un fel

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Sep 23, 2010 8:29 pm

salutare tuturor....mentionez ca m-am grabit in a lauda masina pana la maxim,nu ca nu merita,dar vorbind de carisma mea,tocmai mi-a facut ceva ce numai cand aveam dacia am patit
o parte din vina mi-o asum,pentru ca de mai bine de 2 luni aveam ceva dificultati (minore ziceam eu) la pornire,uneori mi se aprindea cand puneam contactul,un bec portocaliu in partea dreapta a becului pentru baterie,si cand era aprins nu ma lasa sa pornesc masina...iar acum de ceva vreme face figuri si in mers,si anume are momente cand parca tinde motorul sa se opreasca in mers,exact comportamentul unei masini cand ramane fara benzina si te lasa pe marginea drumului( am patit-o cu dacia de stiu ) scade in ture pana la aproape 0 dar nu se oprea,incerca sa isi revina...si isi revenea pana ieri cand,la semafor fiind,vad ca incepe sa faca figuri,imediat mi-a inghetat inima,eram primul in coloana si era ora aglomerata in sighisoara,se face verde,dau sa plec si pof cade in bot nu moare motorul,dar nici nu merge,era ca un magar pe care l-ai batut si nu mai vrea sa plece,si se opreste exact pe mijlocul drumului
( E 60 ) in mijlocul intersectiei,si romanii,colegi cum se cadede trafic si educati au inceput cu claxoane,injuraturi si semne obscene,desi am stat acolo vreo 30 de secunde,pentru ca tocmai trecea un grup de romi strada si s-au oferit sa ma impinga de acolo,si dupaia deabia am scapat de ei,ca vroiau sa ii platesc pentru fapta lor ,dar nervos fiind,nu au insistat,ca si-au dat seama ca nu o scot la cap cu mine si uite asa pentru prima data carisma mea,m-a facut de ras in stil mare...
am banuit pompa de benzina pentru inceput,nu stiu de unde stiam eu ca becul ala ii corespunde pompei de benzina (o sa pun poza cu bordu si incercuiesc becul care face pe nebunu ) si in plus se auzea si un sunet ca de horcait din rezervor atunci cand facea figurile astea
dupa ce am stat o vreme in centrul orasului cu avariile aprinse,dau sa pornesc,porneste ca si cand nu s-a intamplat nimic,numai ca la mers dadea niste zgaltaieli,si nu merg decat vreo 1 km jumate,si incepe parca sa se sfarseasca,zgaltaie si nu mai trage nici daca m-as fi rugat de ea,norocul ca sa oprit exact langa parcarea unui magazin de piese auto ,de unde crezand in continuare ca e pompa de benzina,intru si comand una,si il chem pe taicameo sa ma tracteze pana acasa,cand ajung acasa dau sa pornesc si porneste ca si cand nu s-a intamplat nimic,si merge totul foarte bine
deja nu stiu ce sa mai cre
demontez azi dimineata pompa si o incerc intr-un vas cu apa,merge fara nici o problema,o las sa se usuce si o pun inapoi,si porneste stas,si nu se mai aprinde nici becul in bord...
ma uit in cartea masinii sa vad ce inseamna becul respectiv,si zicea acolo nu stiu ce diagnoza,si nu mai stiu cum...si asta m-a bagat in ceata.,...oare ce poate fi,sa nu ma duc sa cumpar pompa noua si sa fie altceva sa dau banii ca bomba pe ceva ce mergea inca bine...
sper ca am fost destul de clar in descriere,si ma poate ajuta cineva,pentru ca sunt in deruta complet,nu stiu ce poate sa aiba
imi e frica sa ma mai pornesc cu ea sa nu ma lase iar cand am nevoie mai mare
atasez aici poza cu becul "buclucas"
Fişiere ataşate
Photo0895.jpg
Photo0895.jpg (373.89 KiB) Vizualizat de 5948 ori

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Joi Sep 23, 2010 9:08 pm

e o problema des intalnita la Carisme s-a mai discutat aici vezi postul lui Yakuza si rezolvarea lui mayer_maryus si daca stii oleaca de engleza vezi pe forumul asta

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Sep 23, 2010 9:57 pm

Sunt sucrt din lipsa de timp:

1. scuze ca sunt dojenitor, dar cu "check engine" aprins, nu pornesti la drum fara sa faci un tester. Poti distruge mai rau masina prin fortarea ei.
2. cauta un meserias bun sa iti curete corpul clapetei de acceleratie. Grija la curatat, la mine operatiunea s-a lasat cu un senzorul clapetei de acceleratie defect deci vreo 1100 ron parca altul (si eu am facut-o doar ca operatie de mentenanta, si nu de nevoie). Deci fa treaba ca la carte, nu te grabi. Mai multe, google pe forumul oferit de Sstour, e o problema tipica la 1.8 Gdi (desi ziceai ca al tau nu prea e Gdi).

Oricum, totul incepe cu un tester, eroarea ramane memorata si te va ajuta mult mai usor in diagnosticare.

Bafta.

Cius.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Sep 24, 2010 11:28 am

salut
nu esti deloc dojenitor chacha ,si sunt constient de ce imi spui,pentru asta mi-am asumat vina,dar din pacate nu am prea avut incotro,a trebuit sa risc
m-am gandit si eu la un tester,o sa caut chiar azi unul,sa nu mai comand cine stie ce si sa nu fie aia buba, citeam ieri pe internet despre sonda lambda,si simptomele pe care le are masina cand sonda nu lucreaza cum trebuie,si se cam potriveste cu ce am avut eu,si chiar acum inainte sa citesc cele spuse mai sus vroiam sa merg sa comand o sonda,dar mai bine merg sa caut un tester sa vad clar ce are,si pe urma sa comand piesa necesara
multumesc tuturor pentru informatii
(asa e din cate am inteles si eu,masina mea e 1.8 MPI ) din ce am citit pe net despre carisma,deabia din 97-97 au bagat la carisma GDI in rest au folosit MPI-ul care e si pe volvo S 40,de altfel de cate ori comand vreo piesa,imi spune baiatul de la magazinul de piese:-Uite ca piesa asta merge si pe volvo,da ce volvo e din Japonia ? :D:D
oricum,nu cunosc prea multi in romania modelul asta de la Mitsubishi,nici chiar mecanici...
multumesc inca o data
numai bine si sanatate tuturor

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Sep 24, 2010 5:37 pm

QUOTE (calvaree @ Sep 24 2010, 10:28 AM) in rest au folosit MPI-ul care e si pe volvo S 40,de altfel de cate ori comand vreo piesa,imi spune baiatul de la magazinul de piese:-Uite ca piesa asta merge si pe volvo,da ce volvo e din Japonia ? :D:D

Sunt facute in aceeasi fabrica la Nedcar in Olanda si au multe repere comune. Sunt si plastice care daca le desfaci, pe interior scrie Volvo pe ele .
Inainte din cate stiu detineau ambii fabrica insa a preluat-o Mitsu majoritar.

Legat de reparatie si de motor, nu e bai, vezi ca este manualul service pe forum si cand e doare ceva, printezi pagina cu schema la treaba repectiva si o lipesti pe parbriz cand mergi la service. Doar ca ai nostii probabil sunt prea "dasteptzi" si iti arunca foaia inapoi, ei stiu mai bine cum se face....

PS> Sonda lambda pe original parca era vreo 8 milioane, nu mai tin minte clar. sau 5 jumate. Pe acolo oricum, am schimbat-o si eu anul trecut insa la primul check engine, nu am stat pe ganduri. Deci a mea nu a dat simptome, doar ca s-a aprins odata Check engine si a doua zi aveam alta sonda. Oricum, daca nu ma lasa iar memoria, parca "originala" era Bosch.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Vin Sep 24, 2010 8:49 pm

Tind sa cred ca Sighisoara este un sat am cautat tot orasul,la aproape toate serviceurile,si nimeni nu a fost in stare sa imi spuna exact ce are masina,nici unul nu avea tester pentru mitsubishi,ba la un service chiar i-a bufnit rasu pe aia de acolo,din nu stiu ce motiv,cand am spus ca masina e mitsubishi,puteau spune ca nu au tester,nu sa faca pe desteptii,dar in fine
neavand tester si-au dat toti cu presupusu,si de la vreo 5 serviceuri vizitate,care sunt mai renumite ca deh,daca astia nu stiu de mitsubishi ce sa ma astept de la nea fane cu garaju,am primit tot atatea diagnosticuri la masina,de la primul mi-a zis ca alternatorul nu incarca,si nu are curent destul computerul de bord,si-a dat seama de asta dupa ce a scos borna de la baterie :D:D nu am inteles cum a dat diagnosticul asta dupa doar atata munca
, al doilea mi-a spus ca fisele si nu stiu ce capac de delcou,si am intrebat de sonda lambda si mi-a raspuns ca da,poate sa fie dusa si aia, al treilea,mi-a spus ca de fapt nu e sonda lambda,ca e nu stiu ce senzor la volanta ...al 4-lea era electrician,si mi-a spus clar ca nu vrea sa se bage ca la astea japoneze nu prea sunt oameni care sa se stie prin orasul asta,iar ultimul mi-a zis ca pentru masina mea nu exista tester :D:D
am zis ca nu mai caut alte serviceuri,k daca mai merg la multi constat ca trebuie sa schimb tot la masina :D
radeam cu sotia,si in acelasi timp ne plangeam de ciuda ca nu reusim sa dam de cap problemei masinii,simptomele se aseamana foarte bine cu simptomele sondei lambda...si cred ca maine totusi o sa comand una,dar nu o sa iau pe original,care da,e bosch,pentru ca sunt exagerat de scumpe,o sa iau una italieneasca,la juma de pret,pentru ca garantia este exact aceeasi cu boschul,desi totusi as fi preferat bosch
tin la curent dupa ce iau sonda sa vedem cum se comporta masina
multumesc chacha pentru informatii

P.S. azi am desfacut etrierii si i-am curatat cu WD-40 si cu smirghel,si i-am dat cu bronz dupa ce i-am pus sus,pentru protectie,la cel din dreapta cred ca va fi mai bine,dar cel din stanga e destul de nasol,eu l-am facut si pe ala,dar sunt sceptic in ce priveste functionarea lui,doar maine o sa ii testez,pentru ca a venit noaptea si nu am apucat sa aierisesc circuitul...oricum operatiunea este relativ simpla,si daca stiam de ea mai din timp,poate mergeau struna acum franele,dar asa cred ca in curand se face carisma cu etrieri noi

cam atat.
multa sanatate tuturor

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Vin Sep 24, 2010 9:23 pm

tati nu te apuca sa schimbi sonda...cel mai simplu test sa vezi daca e dusa sonda...o duci la un service si verifici nivelul noxelor...daca e ff mare nivelul noxelor atunci e dusa sonda...daca nu ...nu are rost sa schimbi..si ia-o de la mic la mare...verifica mai intai ce a zis chacha- curata corpul clapetei de acceleratie si pe urma mai vezi de senzori samd.
p.s pana la urma tot trebuie gasit un tester ...ca sa stergi erorile.. dupa ce o repari

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Sep 25, 2010 7:39 pm

multumesc de sfaturi,dar sonda e deja pe drum,vine din ungaria,nu e pe original,dar are garantie un an,la fel ca originalul,numai ca pretul e abolut imbatabil,si sa tina numai un an,cat garantia,as fi multumit . Acum daca am comandat-o o schimb,si o sa curat si corpul de acceleratie,si o iau la purecat,nu o dau pe mana nici unui mecanic,pentru ca astia de pe aici nu se stiu numa la vw si ford,pentru foarte multi mecanici,observ ca japonezele sunt nave spatiale,mergi la ei,o tureaza de ii sar pistoanele,si iti spun ca trebuie schimbat alternatoru,e de-a dreptul penibil.
o sa caut pe urma si un test,dar sigur aici in Sighisoara nu o sa gasesc,decat prin mures,sau poate stie chacha prin BN unul,pe cand mai merg acolo
multumesc de sfaturi tuturor,si lui mayer maryus pentru sfatul cu franele,am facut operatiunea,si merge stas ,acum mai trebuie schimbate placutele pe spate,ca una e uzata stramb,si haraie la frana,dar frana prinde mult mai bine chiar si asa
multa sanatate tuturor,dupa ce schimb sonda vin cu detalii,daca se schimba situatia in bine,sau e alta buba
peace

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Sep 25, 2010 7:53 pm

QUOTE (calvaree @ Sep 25 2010, 06:39 PM) o sa caut pe urma si un test,dar sigur aici in Sighisoara nu o sa gasesc,decat prin mures,sau poate stie chacha prin BN unul,pe cand mai merg acolo
La intrare in Brasov din Nord (dinspre Sighisoara) exista un tester profesional pentru toate marcile de masini. Acolo mi-am testat si eu acum 2 ani masini, e super testeru, am obtinut si grafice de randament al motorului meu, etc... Pe acela il recomand cu caldura si e mai aproape de tine. Totul e sa ajungi cu masina in regula pana acolo. Nu au si service, e doar tester, in general pentru masinile care vor oamenii sa le cumpere (gen cum e la Autovit in Bucuresti) insa eu am fost foarte multumit acum 2 ani de serviciile lor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori