Porneste greu

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Dec 06, 2012 11:18 am

P.P.S. am dedus din explicatia ta ca e de la bujii,nu vreau sa se inteleaga ca la aceste simptome doar bujiile sunt de vina...dar ai spus ca dupa ce merge o vreme dispare problema,deci sa incalzesc bujiile(de aici am dedus si cand am avut eu problema,ca e de la bujii)
sper ca ti-am fost de folos si nu am fost inteles gresit...



cu respect
calv ree

Avatar utilizator
veverita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2012 5:02 pm

Mesaj de veverita » Mar Dec 25, 2012 9:47 pm

adyk vrei sa spui k dupa ce schimb bujiile sa resetez si ecu?deci scot bujiile vechi,le pun pe cele noi si nu pornesc motoru pana nu scot bornele de la baterie nu?

Avatar utilizator
veverita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2012 5:02 pm

Mesaj de veverita » Mar Dec 25, 2012 9:53 pm

sau sa resetez ecu ca sa nu mai varieze relantiul?....a si mai nou acuma da si rateuri in esapament...mai ales la pornire....oare din cauza calaminei?...unde sa aiba calamina?.....si doar am mai pus benzina din aia buna ca sa se mai curete...

Avatar utilizator
veverita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2012 5:02 pm

Mesaj de veverita » Mar Dec 25, 2012 10:07 pm

ce e ciudat k anul trecut mai pornea greu dar la a 2-a sau a 3-a cheie o lua....si in primavara prin martie i-am schimbat bujiile....dar din alea ieftine marca bosch la 10 lei bucata...si dupa aia parca pornea mai bine si din vara a inceput cu pornitul asta dezastruos...oare s-au dus asa repede bujiile?...si am mai curatat bujiile alea vechi si pe astea mai noi...le-am mai inversat intre ele seturile adyk...cand pe cele vechi cand pe cele noi...si tot asa greu porneste...park a pornit mai bine cand le-am pus inapoi pe cele vechi marca ngk....dar dupa aia la fel....leam mai verificat si altfel.....cu motorul pornit scoteam cate o fisa dela bujie si dak motorul da sa se opreasca inseamna k acea bujie e buna nu?...si dak motoru nu are nici un fel de sughit inseamna k e rea....eu cand scoteam cate o fisa motorul incepea sa tremure....dar ma duc sa iau unca un set de bujii sa vad pana la urma k e jale cu masina asta si cred k o sa iau tot ngk k nu e diferenta mare 1 buc e 13 lei fata de 10 lei bosch-ul....ms..si sarbatori fericite

Avatar utilizator
veverita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2012 5:02 pm

Mesaj de veverita » Mar Dec 25, 2012 10:13 pm

oricum masina e buna merge bine dupa ce porneste rupe asfaltul....si mai baga si o caldura iarna de te clocesti....pe langa altii care umbla cu cartonu in bot....

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Joi Dec 27, 2012 7:11 pm

salutare

in primul rand sarbatori fericite si un an nou perfect

problema bujiilor la carisma sa mai discutat in alt topic,nu mai stiu unde exact,din discutiile si experientele posesorilor a rezultat faptul ca singurele bujii bune pentru carisma sunt NGK desi producatorul recomanda si bosh,se pare ca nu le agreaza carisma prea bine...eu am tot NGK,si au mers,si merg inca fara probleme
apoi cu resetarea ecu,nu e neaparat sa montezi bujiile si sa scoti bornele...schimba bujiile si vezi daca e vreo imbunatatire la pornit,si daca e atunci reseteaza ecu.

tin sa precizez,eu am avut simptomele pe care le ai tu si a fost de la bujii atunci...le-am schimbat,am resetat ecu si a mers ceas


"oricum masina e buna merge bine dupa ce porneste rupe asfaltul....si mai baga si o caldura iarna de te clocesti....pe langa altii care umbla cu cartonu in bot...."

asa e,e o masina foarte buna,pentru drumurile romanesti (zic eu) e o masina potrivita,rezista destul de bine drumurilor forestiere din ROMANICA noastra.

probleme au toate,nu are rost sa judecam si sa dam cu pietre cand la mitsele noastre mai cedeaza una alta....sunt doar masini bune nu perfecte,si nu garanteaza nimeni vesnic pentru ele,la urma urmei toate sunt tabla,plastic si aluminiu.

daca porneste toturi si in mers spui ca inca rupe asfaltul,eu sunt de parere ca nu e ceva foarte grav
mult succes cu reparatu



cu respect
calv ree

Avatar utilizator
veverita
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 22, 2012 5:02 pm

Mesaj de veverita » Vin Dec 28, 2012 2:22 pm

multumesc de sfat dar probleme cu ralantiu n-a mai avut nimeni?de ce motoru nu toarce intr-un ritm?...merge putin la 800 ture dupa aia scade sub 500 si motoru tremura dupa aia isi revine si tot asa....si in mers acul de la ture cateodata merge bine dar cateodata o ia razna cand inainte cand inapoi....

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Dec 30, 2012 10:34 pm

salutare din nou
cu relantiul este un topic dedicat,o sa scriu si eu acolo,pentru ca tocmai am inceput sa intampin problemele spuse de tine




cu respect
calv ree

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori