Porneste greu
P.P.S. am dedus din explicatia ta ca e de la bujii,nu vreau sa se inteleaga ca la aceste simptome doar bujiile sunt de vina...dar ai spus ca dupa ce merge o vreme dispare problema,deci sa incalzesc bujiile(de aici am dedus si cand am avut eu problema,ca e de la bujii)
sper ca ti-am fost de folos si nu am fost inteles gresit...
cu respect
calv ree
sper ca ti-am fost de folos si nu am fost inteles gresit...
cu respect
calv ree
ce e ciudat k anul trecut mai pornea greu dar la a 2-a sau a 3-a cheie o lua....si in primavara prin martie i-am schimbat bujiile....dar din alea ieftine marca bosch la 10 lei bucata...si dupa aia parca pornea mai bine si din vara a inceput cu pornitul asta dezastruos...oare s-au dus asa repede bujiile?...si am mai curatat bujiile alea vechi si pe astea mai noi...le-am mai inversat intre ele seturile adyk...cand pe cele vechi cand pe cele noi...si tot asa greu porneste...park a pornit mai bine cand le-am pus inapoi pe cele vechi marca ngk....dar dupa aia la fel....leam mai verificat si altfel.....cu motorul pornit scoteam cate o fisa dela bujie si dak motorul da sa se opreasca inseamna k acea bujie e buna nu?...si dak motoru nu are nici un fel de sughit inseamna k e rea....eu cand scoteam cate o fisa motorul incepea sa tremure....dar ma duc sa iau unca un set de bujii sa vad pana la urma k e jale cu masina asta si cred k o sa iau tot ngk k nu e diferenta mare 1 buc e 13 lei fata de 10 lei bosch-ul....ms..si sarbatori fericite
salutare
in primul rand sarbatori fericite si un an nou perfect
problema bujiilor la carisma sa mai discutat in alt topic,nu mai stiu unde exact,din discutiile si experientele posesorilor a rezultat faptul ca singurele bujii bune pentru carisma sunt NGK desi producatorul recomanda si bosh,se pare ca nu le agreaza carisma prea bine...eu am tot NGK,si au mers,si merg inca fara probleme
apoi cu resetarea ecu,nu e neaparat sa montezi bujiile si sa scoti bornele...schimba bujiile si vezi daca e vreo imbunatatire la pornit,si daca e atunci reseteaza ecu.
tin sa precizez,eu am avut simptomele pe care le ai tu si a fost de la bujii atunci...le-am schimbat,am resetat ecu si a mers ceas
"oricum masina e buna merge bine dupa ce porneste rupe asfaltul....si mai baga si o caldura iarna de te clocesti....pe langa altii care umbla cu cartonu in bot...."
asa e,e o masina foarte buna,pentru drumurile romanesti (zic eu) e o masina potrivita,rezista destul de bine drumurilor forestiere din ROMANICA noastra.
probleme au toate,nu are rost sa judecam si sa dam cu pietre cand la mitsele noastre mai cedeaza una alta....sunt doar masini bune nu perfecte,si nu garanteaza nimeni vesnic pentru ele,la urma urmei toate sunt tabla,plastic si aluminiu.
daca porneste toturi si in mers spui ca inca rupe asfaltul,eu sunt de parere ca nu e ceva foarte grav
mult succes cu reparatu
cu respect
calv ree
in primul rand sarbatori fericite si un an nou perfect
problema bujiilor la carisma sa mai discutat in alt topic,nu mai stiu unde exact,din discutiile si experientele posesorilor a rezultat faptul ca singurele bujii bune pentru carisma sunt NGK desi producatorul recomanda si bosh,se pare ca nu le agreaza carisma prea bine...eu am tot NGK,si au mers,si merg inca fara probleme
apoi cu resetarea ecu,nu e neaparat sa montezi bujiile si sa scoti bornele...schimba bujiile si vezi daca e vreo imbunatatire la pornit,si daca e atunci reseteaza ecu.
tin sa precizez,eu am avut simptomele pe care le ai tu si a fost de la bujii atunci...le-am schimbat,am resetat ecu si a mers ceas
"oricum masina e buna merge bine dupa ce porneste rupe asfaltul....si mai baga si o caldura iarna de te clocesti....pe langa altii care umbla cu cartonu in bot...."
asa e,e o masina foarte buna,pentru drumurile romanesti (zic eu) e o masina potrivita,rezista destul de bine drumurilor forestiere din ROMANICA noastra.
probleme au toate,nu are rost sa judecam si sa dam cu pietre cand la mitsele noastre mai cedeaza una alta....sunt doar masini bune nu perfecte,si nu garanteaza nimeni vesnic pentru ele,la urma urmei toate sunt tabla,plastic si aluminiu.
daca porneste toturi si in mers spui ca inca rupe asfaltul,eu sunt de parere ca nu e ceva foarte grav
mult succes cu reparatu
cu respect
calv ree
multumesc de sfat dar probleme cu ralantiu n-a mai avut nimeni?de ce motoru nu toarce intr-un ritm?...merge putin la 800 ture dupa aia scade sub 500 si motoru tremura dupa aia isi revine si tot asa....si in mers acul de la ture cateodata merge bine dar cateodata o ia razna cand inainte cand inapoi....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 40 vizitatori