Martor De " Motor"
DA, in sfarsit am rezolvat problema. Sincer, intre timp am mai luat un Citroen C5 (motiv: volan pe dreapta, se conduce mai usor in UK), dar azi am ramas uimit, de consum/performanta pe autostrada. Eram f nervos pe aceasta masina, am bagat multi bani in ea ca sa aduc la perfectie. Am schimbat multe piese, doar asa preventiv (care mergea inca).
Cred ca prima oara in 6 luni pot sa zic ca merge perfect. Sper sa ramana mult timp asa !
Cred ca prima oara in 6 luni pot sa zic ca merge perfect. Sper sa ramana mult timp asa !
- Carismaticu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Apr 18, 2012 7:57 pm
QUOTE (mihaig06 @ Nov 10 2011, 06:49 PM) nu este atat e intre 300 si 400 Mie mi-au cerut aproape 1.000 de lei pentru sonda lambda la Mit Motors (pe Bucuresti-Ploiesti), la care se adauga vreo 140 de lei manopera. Cam mult, zic. O să caut şi la alţii. Am fost la Norauto şi la Augsburg (săptăm?na trecută, pentru altceva) şi au fost foarte ok şi la preţuri şi la cum s-au purtat cu mine şi maşina. Au feed-back pozitiv de la mine. La Mit Motors am dat de un plictisit... de-mi venea să ?l scutur să-l trezesc. Cosmin ?l cheamă şi se mişcă ?n reluare .
salut, am schimbat acum o saptamana sonda lambda, la un mecanic bun din Galati, a costat 300 ron si manopera a fost de 50 ron, pana am schimbat sonda mi se aprindea mereu martorul de bord, orice as fi facut, acum este ok si a scazut si consumul
si cine spune ca e o rabla se inseala foarte mult, este o masina excelenta daca este intretinuta, tine cu buzunarul, cand i-am facut o revizie completa si i-am schimbat distributia, toate filtrele, uleiul, sonda lambda, toate lichidele, timonerie lubrifiata, pusa pe tester, etc. am cheltuit 21 milioane cu tot cu manopera si nu a fost nici o problema cu gasirea pieselor necesare si acum pot sa spun ca mananca autostrazile, am ajuns la 190 km/h si cred ca mai putea dar nu mai aveam autostrada libera pentru asa viteza si nici curaj
si cine spune ca e o rabla se inseala foarte mult, este o masina excelenta daca este intretinuta, tine cu buzunarul, cand i-am facut o revizie completa si i-am schimbat distributia, toate filtrele, uleiul, sonda lambda, toate lichidele, timonerie lubrifiata, pusa pe tester, etc. am cheltuit 21 milioane cu tot cu manopera si nu a fost nici o problema cu gasirea pieselor necesare si acum pot sa spun ca mananca autostrazile, am ajuns la 190 km/h si cred ca mai putea dar nu mai aveam autostrada libera pentru asa viteza si nici curaj
- Carismaticu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Apr 18, 2012 7:57 pm
De cele mai multe ori este sonda lamda care face probleme.cauta sa iei una de la altcineva si fa o proba.am patit asa la un volvo S40 prima generatie.cand am vrut sa schimb sonda s-a smuls firul si a iesit cu tot cu miezul sondei afara.posibil sa fi fost atinsa si pe urma cand facea contact cand nu facea.
- Carismaticu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Apr 18, 2012 7:57 pm
Salutare,
Am o Carisma 1.6 103 CP si mi se aprinsese martorul de motor. Am mers vreo 200 km cu ea si s-a stins fara sa ii fac ceva. Ar fi cazul sa ma ingrijorez sau pot merge linistit? Masina a stat cam vreo 6-7 luni inainte de a o cumpara, ceea ce stiu ca nu e bine. Nu o luam daca nu imi era amic proprietarul.
Am o Carisma 1.6 103 CP si mi se aprinsese martorul de motor. Am mers vreo 200 km cu ea si s-a stins fara sa ii fac ceva. Ar fi cazul sa ma ingrijorez sau pot merge linistit? Masina a stat cam vreo 6-7 luni inainte de a o cumpara, ceea ce stiu ca nu e bine. Nu o luam daca nu imi era amic proprietarul.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori