Resetare Ecu

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
coxanelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 12, 2011 11:56 pm

Mesaj de coxanelu » Sâm Oct 22, 2011 3:11 pm

nu am gasit pe forum cum se face asta insa am citit pe ceva pagini de afara diferite metode...scoase bornele 10 min...altii le scot 20...unii pornesc motorul dupa aceea...altii pun doar contactul si pornesc toti consumatorii...a facut-o cineva aici ? cum exact ? a dat vreun rezultat mai ales la consum ? am inteles ca ar trebui facuta operatiunea asta ca, curatarea clapetei de relanti sa aibe efectul scontat...

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Sâm Oct 22, 2011 3:51 pm

EU am lasat masina cu borna scoasa cam 30 minute si a mers ,martorul din bord s-a stins deci cam atat a durat sa se reseteze. Poti sa o lasi peste noapte ,o pornesti fara consumatori si o lasi sa mearga fara sa te atingi de ea ( nu dai nici de volan) pana se ridica acul la temperatura optima de functionare ( poate dura si 15 min).
Asta e varianta la Lancer si daca are variatii de turatie la ralanti.

Avatar utilizator
coxanelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 12, 2011 11:56 pm

Mesaj de coxanelu » Sâm Oct 22, 2011 4:17 pm

ok...o sa iau in calcul aceasta varianta si mai astept cateva...nu are fluctuatii dar am tot citit ca trebuie facuta treaba asta dupa curatirea clapetei...thanks

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Sâm Oct 22, 2011 6:58 pm

"setarile temporale" sunt salvate intr-o "memorie volatila" care daca nu sunt alimentate cu curent isi pierd informatiile salvate..
daca scoti bornele de la baterie aceste informatii se pierd ... rezultat= ECU "reset" .. dupa conectare la baterie ECU incarca setarile "default" si in timp le adapteaza dupa mai multi factori.

ca comparatie sunt setarile de la radio in masina .. daca il deconectezi de la curent atunci toate posturile salvate se duc..

ca sa fi sigur ca e "resetat", scoti borna de la baterie si aprinzi apoi de ex. farurile si dai de cateva ori la cheie ... asa se descarca si condensatorii care mai sunt incarcati cu putintel curent ..

pui borna la loc .. apresti absolut toti consumatorii care ii poti opri si pornest motorul..
fara sa apesi pe acceleratie lasi sa mearga 10 minute in relanti .. dupa 10 minute pornesti toti consumatorii pe care ii poti porni si mai lasi 10 minute sa mearga tot in relanti ..
asa isi adapteaza ECU iara setarile .

o resetare dupa curatarea clapetei de acceleratie nu e necesara ... dar poti sa o faci ...

la clapetele de acceleratie care sunt actionate de un motor si nu cablu acolo daca modifici pozitia motorului sau a senzorului de pozitie a clapetei, atunci trebuie iara programat/setat in ECU .... nici la cele prin cablu sa nu modifici pozitia senzorului..

curatarea clapetei o poti face si fara sa desfaci carcasa in bucati ..

Avatar utilizator
coxanelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 12, 2011 11:56 pm

Mesaj de coxanelu » Sâm Oct 22, 2011 7:28 pm

dank dir...werde es genauso machen

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Dum Oct 23, 2011 3:10 am

bitte .. cu placere

Avatar utilizator
sfy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 12, 2012 8:03 pm
Contact:

Mesaj de sfy » Mar Sep 18, 2012 10:41 pm

fratilor spuneti-mi si mie cum dau la calc de bord sa mi arate si mie rest de km pana la peco k eu am doar consumul si cartea e in germana carisma did 2002 multumesc

Avatar utilizator
Nickk23
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 30, 2013 12:17 am

Mesaj de Nickk23 » Mie Mai 01, 2013 2:03 am

Aceeasi problema am si eu,observ ca nu sunt multi detinatori de carisma ..nu imi atata cu benzina cati km mai am..nu imi afisaseza corect consumul...si in partea stanga cati km/h am nu merge:(.Am o Carisma Elegance din 2000 motor 1.8.
La a 2-a poze ceea mai de aproape nu pot sa dau decat in stanga pe reset!
Poate cnv sa ma ajute cu informatii?
Multumesc
Fişiere ataşate
20130429_235140.jpg
20130429_235140.jpg (3.66 MiB) Vizualizat de 7629 ori
20130429_235120.jpg
20130429_235120.jpg (2.28 MiB) Vizualizat de 7642 ori
20130427_200931.jpg
20130427_200931.jpg (2.27 MiB) Vizualizat de 7647 ori

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Sâm Mai 25, 2013 5:32 pm

buna

vad ca ai un CB cu navigatie.
Eu am unul fara si nu stiu daca e la fel.
Pentru a schimba printre afisaje foloseste butonul "DISP"

QUOTE ..nu imi atata cu benzina cati km mai am..
Daca pozele sunt de la Carisma ta, atunci vad ca iti arata .. e valoarea din dreapta

QUOTE .nu imi afisaseza corect consumul.
Arata doar consumul mediu. daca l-ai resetat poate sa iti arate la inceput si 25 de litri%.

Avatar utilizator
nicusor311
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 04, 2013 2:03 pm

Mesaj de nicusor311 » Dum Iun 30, 2013 9:29 am

am si eu o problema cu charisma 1.8 gdi,am desfacut clapeta de acceleratie bucati sa o curat si dupa ce am montat totul la loc motorul are variatii de relanti,am incercat variant cu borna scoasa dar fara nici un rezultat,fara sa ating nimic rpm sta la 700 cand merg cu masina si calc frana sau doar o ating un pic creste pana la 1500 si iar revine la loc,cum se adapteaza clapeta stie cineva?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori