Cari + Gpl = Love ?!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
coxanelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 12, 2011 11:56 pm

Mesaj de coxanelu » Sâm Oct 15, 2011 5:23 pm

va salut putin mai de departe...am achizitionat de foarte curand una bucata carisma 1.6 fab 04 pentru taximetrie in londra...am cativa colegi si jura pe masina asta dpdv tehnic asa ca am zis sa sar si eu in barca ...intrebarea mea suna cam asa : se poate monta o instalatie gpl uzuala ( clasicele italienesti la 15 mil gata montate )avand in vedere ca are galeria de admisie din metal si nu plastic ?! din cunostintele mele ar trebui sa mearga dar sper sa gasesc aici un raspuns 100% sigur...diferenta dintre instalatii este destul de mare dar asta sigur stie un eventual cunoscator care-si va face putin timp ptr un raspuns

multumesc anticipat

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Sâm Oct 15, 2011 7:40 pm

Servus, de c?teva zile am montat o instalatie BRC pe aceeaşi masina, insa costul ei nu e c?t ai spus tu, e cam dublu daca pui si Flashlub si rezervor toroidal mai mare. Deocamdată nimic de reprosat la ea.

Scuze dar scriu de pe mobil, pentru alte detalii ?ntreabă...

Avatar utilizator
coxanelu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 12, 2011 11:56 pm

Mesaj de coxanelu » Dum Oct 16, 2011 4:16 am

daca e 30 mil inseamna ca are nevoie de secventiala...am avut pe un 318i o instalatie noua montata acum vreun an la 15 mil cu totul...la fel ptr galerie admiaie metal...mai astept raspunsuri si multumesc ptr cel venit de la tine

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Oct 16, 2011 4:53 am

Pai are nevoie de secventiala ca doar e motor MPI. Din ce vad, nu ştii multe despre masina asta deci mai bine citeşte forumul despre Carisma ?nainte de a cumpăra o masina ieftina si buna.

Secventiale se gasesc si la 2200 ron cu montaj, depinde de vrei. Eu an ajuns la concluzia ca dai mai mult la ?nceput si economiseşti după....

Nu ştiu ce alte răspunsuri vrei, sigur trebuie secventiala...plus ca e ?n 16 valve, deci eu as pune si Flashlube daca vei sa tina foarte multi kilometri fara bătăi de cap...

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Dum Feb 26, 2012 9:39 pm

Stiu ca "dezgrop" un topic mai vechi dar avand in vedere evolutia preturilor la carburanti a inceput sa ma intereseze si pe mine consumul. Iarna asta am scos 13l /100 km prin oras - si tare imi era bine cu o instalatie de gpl instalata. M-am tot interesat pe net dar nu am vazut nimic despre motorul 1,8 gdi sa se pupe cu gpl - chacha tu stii ceva despre asta?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Feb 26, 2012 10:40 pm

Ar trebui sa se pupe alea de FSI, vezi aici insa sunt mai scumpe.
Ideea e ca GPL-ul intra numai cand ai motorul cald, deci daca faci naveta de 2 km de acasa la munca dimineata si seara inapoi, nu iti intra veci pe GPL, vei merge doar pe benzina (iarna). Altfel, se merita.

Daca pui instalatie GPL + Flashlube, cumperi la 5000 km un bidon de Flashlubevreo 50 ron), bagi 50km din 1000 la drum intins pe benzina ceva mai turat (3000+ rpm), economia reala este undeva la 10-13 ron pe suta de km. Ceea ce am scris este pentru o viata mai lunga a motorului. Alte minusuri: ITP mai scump putin (masori gazele si pe GPL si pe benzina), bujii schimbate la 30.000 km (ieftine oricum), trebuie sa ai si restul aprinderii buna mereu (fise/bobine).

Calculeaza cati km mai pastrezi masina si de aici incepe toata povestea. Consum normal pe GPL: intre 1 si 1.5 litri in plus fata de benzina daca instalatia e corect reglata (nu recomand sa o reglezi cu amestec sarac de gaz si mult aer, faci economie la gaz dar omori motorul).

Ca o concluzie personala, eu deja am amortizat o treime din pretul instalatiei din octombrie. Deci la mine se merita.
Si inca o idee, clar nu recomand o instalatie ieftina, stau astia si plang pe forumuri ca nu le sta relanti-ul, le comuta in draci pe benzina iarna, moare motorul in intersectie, etc. Nimic din astea nu mi s-au intamplat, deci eu nu m-as zgarci la asa ceva.

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Lun Feb 27, 2012 1:13 pm

Mda...eu fac naveta 3km dus 3km intors in rest fugareala prin oras sa zicem 2km - deci nu cred ca se merita investitia. De pastrat o sa o pastrez eu mult timp si la 5-7mii cat fac eu pe an nu cred ca o sa am mari probleme prea curand. Nu stiam aspectele legate de incalzirea motorului si de aditivi - mai studiez problema ..

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Feb 28, 2012 6:53 pm

Pai din cauza tipului asta de rulaj (distante foarte scurte ) ai si obtinut consumul respectiv (care nici nu e mare in conditiile date.. ).

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Mar Feb 28, 2012 9:09 pm

Dupa cunostintele mele de pe dreamcarisma.de echiparea unei Carisma GDI cu LPG nu este/era posibil?. din ce cauza si de ce sustin asta dealerii Mitsu de aici nu stiu ..
Dar poate tehnologia s-a mai imbunatatit si e totusi posibil ..

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori