Probleme Casetofon
am un casetofon pioneer si de ieri dimineata de cand am pornit masina nu mai merge..am controlat toate sigurantele, si de la masina si de la casetofon....si am tras de fiere crezand k vreo unul nu sta bine..si am gasit cablul negru de impamantare care nu mai gasesc unde ii locul...ma refer locul unde se pun la masina nu la sloptul de la casetofon...am scos toata consola afara da nu gasesc unde se pune pifrul ...are un papuc la capat dinala rotund care se fizeaza dupa un surub...acuma nush daca din cauza asta nu imi mere casetofonul da nu cred k firul ala trebe sa stea asa in aer....
asta is niste poze cu casetofonul si cu masca scoasa de la masina...ash mai vrea sa stiu unde vine firul negru de la impamantare
- Fişiere ataşate
-
- 100_1964.jpg (768.09 KiB) Vizualizat de 7001 ori
-
- 100_1963.jpg (703.62 KiB) Vizualizat de 6997 ori
-
- 100_1961.jpg (760.27 KiB) Vizualizat de 7009 ori
-
- 100_1959.jpg (714.33 KiB) Vizualizat de 7016 ori
dupa mutle batai de cap am aflat k nu ii stricat casetofonul da problema e ca am un fir care nu face contactul bine..cred k unu care vine de la baterie sau de la alternator..acuma stau si caut schema electrica de la masina k sa pot sa urmaresc firul de alimentare ca sa vad unde face probleme...case tofonul pornesc o sec si apoi se stinge..da mai merg un pic iara face asa.....de aia eu cred k ii un fir care nu sta bine la locul lui
daca ai putea sa faci poze mai bune am putea vedea poate mai mult ..
arata-ne care e firul cel negru ?
pe poze vad doar unul care merge la cinch-ul de la preamplificator .. acela e masa de la alimentare
masa (impamantare) de la alimentare si cea de la cinch sunt doua povesti ..
ia firul si leaga-l al un surub de la caroserie .. dar vezi sa nu il pui pe vopsea .. slefuieste inainte ..
plus-ul e iara de doua feluri .. unul care e cuplat doar dupa ce invarti cheia si altul continuu ..
indicat e sa fie cuplat doar la cheie .. in felul acesta iti poti folosi bateria mai mult in caz ca uiti sa opresti casetofonul, caci acesta se opreste cand scoti cheia ..
daca vrei sa il folosesti si cand stai , atunci cauti un fir care are curent si cand opresti motorul si scoti cheia ..
teoretic cel rosu e "plus intrerupt" iar cel galben e "plus continu"
arata-ne care e firul cel negru ?
pe poze vad doar unul care merge la cinch-ul de la preamplificator .. acela e masa de la alimentare
masa (impamantare) de la alimentare si cea de la cinch sunt doua povesti ..
ia firul si leaga-l al un surub de la caroserie .. dar vezi sa nu il pui pe vopsea .. slefuieste inainte ..
plus-ul e iara de doua feluri .. unul care e cuplat doar dupa ce invarti cheia si altul continuu ..
indicat e sa fie cuplat doar la cheie .. in felul acesta iti poti folosi bateria mai mult in caz ca uiti sa opresti casetofonul, caci acesta se opreste cand scoti cheia ..
daca vrei sa il folosesti si cand stai , atunci cauti un fir care are curent si cand opresti motorul si scoti cheia ..
teoretic cel rosu e "plus intrerupt" iar cel galben e "plus continu"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori