O Noua Problema...
Salut, am o problema la carisma mea, turatia la relantiu ramane din cand in cand prea mare, adica intre 1600 - 2200 rot/min, nu conteza ca motorul este rece sau cald. Daca apas putin acceleratia, 90 % din cazuri revine, sau daca apas clima atunci ajunge sub 900 rot/min dar oscileaza. Am auzit ca oscilatia relantiului este problema comuna, nu ma deranjeaza...problema este cu relantiul prea mare.
Cu ce ma sfatuiti ? Orice ajutor este bine venit, inainte sa ajung la macelari cu ea. Masina este: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI automatic 2002
multumesc
Cu ce ma sfatuiti ? Orice ajutor este bine venit, inainte sa ajung la macelari cu ea. Masina este: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI automatic 2002
multumesc
daca spui ca oscileaza atunci poate fi regulatorul de relanti(idle air control) care trebuie curatat.sunt cateva posturi pe tema asta.sau cauta pe youtube.asa cred ca poti rezolva ambele probleme.e destul de simplu de facut.am facut si eu la a mea ca am tot un gdi si acum e ok.nu imi statea supra turata dar avea oscilatii.si daca e vb ca ai probleme la relanti cred ca e logic sa fie regulatorul de relanti.parerea mea.
Legat de oscilatia la relanti cand dai drumul la aer conditionat.este normal.asa imi face si mie.motorul "simte" consumatorul si urca in turatii apoi revine la turatia de relanti si apoi urca iar ptr ca incearca sa isi mentina turatia la care este calibrat.din cate stiu aerul conditionat consuma 20% din resusrsele de putere ale motorului.daca tie iti sta masina la 1600 de ture si pornesti aerul conditionat e normal sa iti cada in turatii(e posibil sa ajunga si la 900 de ture).nu as putea sa iti spun exact cate sute de turatii scade sau creste dar este normal sa oscileze.daca sta la 800 de ture si pornesc aerul atunci scade la 600 si incepe sa se tureze ca sa nu se opreasca si ajunge pe la 1200,1300 de ture(depinde si de modul in care folosesti aerul conditionat ptr ca eu am si eco). oricum nu trebuie sa te ingrijorezi cand scade turatia la pornirea aerului conditionat.si nu are nici o legatura problema ta cu aerul conditionat.este un consumator in plus atata tot.incearca sa fortezi geamul sa se inchida dupa ce s-a inchis deja(daca ai geamuri electrice).ai sa vezi ca scade intesitatea luminii la faruri.astia sunt consumatorii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori