Curatare Clapeta De Acceleratie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
vasi damian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 15, 2011 9:08 am

Mesaj de vasi damian » Vin Iun 17, 2011 11:39 am

salut

am o problema cu clapeta de la carburator am fost la un mecanic sa curat clapeta de acceleratie si mi-a spus ca dupa ce o curat trebuie sa o calibreza cu testerul si mi-a cerut 150 ron este adevarat .Astept un raspuns multumesc

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Iun 17, 2011 12:46 pm

Ia-ti singur un spray, e <20 ron, da-o jos (daca n-ai scule in cel mai rau caz mai dai inca 30 ron pe ele) si curat-o singur. Nu stiu ce sa zic de calibrare, se fac chestii din astea dar la mecanisme mai complexe, cum ar fi cutii manuale robotizate (AMT).

Eu mi-am curatat clapeta de acceleratie de mai multe ori si niciodata nu a fost nevoie de recalibrare pe tester. Doar am scos borna de la baterie cateva minute, pt a reseta hartile. Ideea e ca pe masura ce clapeta se imbacseste, mai putin aer trece prin ea pt un anumit unghi de deschidere, asa ca ECU ajusteaza parametrii de injectie ca sa compenseze. Scotand borna de la baterie se reseteaza hartile de injectie la parametrii de fabrica, ceea ce e de dorit avand in vedere ca acum clapeta va fi curata .

Sper ca nu te-am ametit. Daca nu intelegi necesitatea, nu-ti face griji. Just do it.

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Vin Iun 17, 2011 4:56 pm

da toata carcasa clapetei jos .. apoi daca neaparat vrei poti da clapeta in sine jos de pe tambur dar nu trebuie caci ajungi asa din ambele parti la ea .. si cu spray cureti apoi clapeta si carcasa . deci tot ce poti curata .. tot ce trebuie sa ai grija e sa nu dai jos sau sa modifici pozitia sensorului de pozitie a clapetei .. doar daca se modifica pozitia acestui senzor trebuie recalibrata ..
daca ai acceleratie electronica .. ceea ce nu cred :-) atunci trebuie sa ai grija de motorul pentru pozitionarea clapetei ..

in rest daca nu te atingi de nici un surub in afara de cele cu care e prinsa de admisie nu se poate intampla nimik ..
dai jos .. cureti .. montezi inapoi .. te bucuri ..

sautari andy

Avatar utilizator
vasi damian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 15, 2011 9:08 am

Mesaj de vasi damian » Lun Iun 27, 2011 8:13 pm

multumesc pentru raspunsuri dar mai am o intrebare cam cat trebuie sa am consum in oras si in afara merg cu viteza maxima de 120 km-ora.

Avatar utilizator
vasi damian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 15, 2011 9:08 am

Mesaj de vasi damian » Mie Iul 06, 2011 10:23 pm

Imi poate spune cineva ce se afla sub tabloul de sigurante de langa filtrul de aer este ceva rotund in care intra un furtun care vine de la rezervor si pleaca unul subtire la carburator.Mai am o intrebare :este normal in timpul mersului , daca o scot din viteza sa ramana turata intre 1300-1500 .

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Mie Iul 06, 2011 11:21 pm

e normal sa fie putin mai turata dar undeva pana la 1000 .. poti verifica cand mergi si te apropii de un semafor pe rosu scoate din viteza .. motorul ramane putin turat .. cand te opresti/stai pe loc scade turatia la normal ..

dar la 1300- 1500 poate cand e motorul rece ..

e la tine mereu ?

si intrebare: de ce nu continui in celalalt topic

Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Joi Iul 07, 2011 10:34 pm

carisma are carburator ?

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Joi Iul 07, 2011 11:14 pm

nu are .. e motor pe injectie .... MPI (Multi Point Injection) sau GDI (Gasoline Direct Injection)


de ce intrebi?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Vin Iul 08, 2011 12:17 am

QUOTE (vasi damian @ Jul 6 2011, 09:23 PM) Imi poate spune cineva ce se afla sub tabloul de sigurante de langa filtrul de aer este ceva rotund in care intra un furtun care vine de la rezervor si pleaca unul subtire la carburator.Mai am o intrebare :este normal in timpul mersului , daca o scot din viteza sa ramana turata intre 1300-1500 .
Deci: pentru fiecare problema SEPARAT, se verifica daca exista deja topic, daca nu, se deschide un topic nou (DOAR DACA NU EXISTA).
Obligatoriu citeste Regulamentul ca sa ne respectam toti pe aici. Si sa faci curat pe forum necesita efort, deci te rog fuga la Regulament si hai sa il respectam.

Mersi fain

@Wartech24: Multumesc de rabdare

Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Sâm Iul 09, 2011 12:36 am

QUOTE (vasi damian @ Jul 6 2011, 10:23 PM) Imi poate spune cineva ce se afla sub tabloul de sigurante de langa filtrul de aer este ceva rotund in care intra un furtun care vine de la rezervor si pleaca unul subtire la carburator.Mai am o intrebare :este normal in timpul mersului , daca o scot din viteza sa ramana turata intre 1300-1500 .


QUOTE (wartech24 @ Jul 7 2011, 11:14 PM) nu are .. e motor pe injectie .... MPI (Multi Point Injection) sau GDI (Gasoline Direct Injection)


de ce intrebi?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori