Curatare Clapeta De Acceleratie
- vasi damian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iun 15, 2011 9:08 am
Ia-ti singur un spray, e <20 ron, da-o jos (daca n-ai scule in cel mai rau caz mai dai inca 30 ron pe ele) si curat-o singur. Nu stiu ce sa zic de calibrare, se fac chestii din astea dar la mecanisme mai complexe, cum ar fi cutii manuale robotizate (AMT).
Eu mi-am curatat clapeta de acceleratie de mai multe ori si niciodata nu a fost nevoie de recalibrare pe tester. Doar am scos borna de la baterie cateva minute, pt a reseta hartile. Ideea e ca pe masura ce clapeta se imbacseste, mai putin aer trece prin ea pt un anumit unghi de deschidere, asa ca ECU ajusteaza parametrii de injectie ca sa compenseze. Scotand borna de la baterie se reseteaza hartile de injectie la parametrii de fabrica, ceea ce e de dorit avand in vedere ca acum clapeta va fi curata .
Sper ca nu te-am ametit. Daca nu intelegi necesitatea, nu-ti face griji. Just do it.
Eu mi-am curatat clapeta de acceleratie de mai multe ori si niciodata nu a fost nevoie de recalibrare pe tester. Doar am scos borna de la baterie cateva minute, pt a reseta hartile. Ideea e ca pe masura ce clapeta se imbacseste, mai putin aer trece prin ea pt un anumit unghi de deschidere, asa ca ECU ajusteaza parametrii de injectie ca sa compenseze. Scotand borna de la baterie se reseteaza hartile de injectie la parametrii de fabrica, ceea ce e de dorit avand in vedere ca acum clapeta va fi curata .
Sper ca nu te-am ametit. Daca nu intelegi necesitatea, nu-ti face griji. Just do it.
da toata carcasa clapetei jos .. apoi daca neaparat vrei poti da clapeta in sine jos de pe tambur dar nu trebuie caci ajungi asa din ambele parti la ea .. si cu spray cureti apoi clapeta si carcasa . deci tot ce poti curata .. tot ce trebuie sa ai grija e sa nu dai jos sau sa modifici pozitia sensorului de pozitie a clapetei .. doar daca se modifica pozitia acestui senzor trebuie recalibrata ..
daca ai acceleratie electronica .. ceea ce nu cred :-) atunci trebuie sa ai grija de motorul pentru pozitionarea clapetei ..
in rest daca nu te atingi de nici un surub in afara de cele cu care e prinsa de admisie nu se poate intampla nimik ..
dai jos .. cureti .. montezi inapoi .. te bucuri ..
sautari andy
daca ai acceleratie electronica .. ceea ce nu cred :-) atunci trebuie sa ai grija de motorul pentru pozitionarea clapetei ..
in rest daca nu te atingi de nici un surub in afara de cele cu care e prinsa de admisie nu se poate intampla nimik ..
dai jos .. cureti .. montezi inapoi .. te bucuri ..
sautari andy
- vasi damian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iun 15, 2011 9:08 am
- vasi damian
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iun 15, 2011 9:08 am
e normal sa fie putin mai turata dar undeva pana la 1000 .. poti verifica cand mergi si te apropii de un semafor pe rosu scoate din viteza .. motorul ramane putin turat .. cand te opresti/stai pe loc scade turatia la normal ..
dar la 1300- 1500 poate cand e motorul rece ..
e la tine mereu ?
si intrebare: de ce nu continui in celalalt topic
dar la 1300- 1500 poate cand e motorul rece ..
e la tine mereu ?
si intrebare: de ce nu continui in celalalt topic
QUOTE (vasi damian @ Jul 6 2011, 09:23 PM) Imi poate spune cineva ce se afla sub tabloul de sigurante de langa filtrul de aer este ceva rotund in care intra un furtun care vine de la rezervor si pleaca unul subtire la carburator.Mai am o intrebare :este normal in timpul mersului , daca o scot din viteza sa ramana turata intre 1300-1500 .
Deci: pentru fiecare problema SEPARAT, se verifica daca exista deja topic, daca nu, se deschide un topic nou (DOAR DACA NU EXISTA).
Obligatoriu citeste Regulamentul ca sa ne respectam toti pe aici. Si sa faci curat pe forum necesita efort, deci te rog fuga la Regulament si hai sa il respectam.
Mersi fain
@Wartech24: Multumesc de rabdare
Deci: pentru fiecare problema SEPARAT, se verifica daca exista deja topic, daca nu, se deschide un topic nou (DOAR DACA NU EXISTA).
Obligatoriu citeste Regulamentul ca sa ne respectam toti pe aici. Si sa faci curat pe forum necesita efort, deci te rog fuga la Regulament si hai sa il respectam.
Mersi fain
@Wartech24: Multumesc de rabdare
QUOTE (vasi damian @ Jul 6 2011, 10:23 PM) Imi poate spune cineva ce se afla sub tabloul de sigurante de langa filtrul de aer este ceva rotund in care intra un furtun care vine de la rezervor si pleaca unul subtire la carburator.Mai am o intrebare :este normal in timpul mersului , daca o scot din viteza sa ramana turata intre 1300-1500 .
QUOTE (wartech24 @ Jul 7 2011, 11:14 PM) nu are .. e motor pe injectie .... MPI (Multi Point Injection) sau GDI (Gasoline Direct Injection)
de ce intrebi?
QUOTE (wartech24 @ Jul 7 2011, 11:14 PM) nu are .. e motor pe injectie .... MPI (Multi Point Injection) sau GDI (Gasoline Direct Injection)
de ce intrebi?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori