Carisma Ce Nu Va Mai Place

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Joi Apr 14, 2011 10:21 am

ma tot uitam pe la bursa si am ramas socat...sant foarte multe carisme de vanzare...

dc? ce nu va mai place la acet model ? sa fie anul cumva?

eu o am de 3 ani si am fct cu ea vreo 50.000km si s-a comportat extraordinar (precizez ca eu mai am 2 masini de tranzit)
intradevar o menajez destul de mult, eu nu merg iarna deloc cu ea din cauza garzii joase si a cauciucurilor de profil v

daca as dao nu as lua bani si as face schimb pe navara sau l200 , pt off road soft la pescuit si drumetii
dar de obicei plec la drum lung cu ea , si chiar nu am avut nici-o pb ...ultima iesire mai "lunga" a fost de vreo 7000 de km pana in olanda:) ...

ca sa revin la numele topicului ce ma enerveaza sant :

-farurile s-au matuit si trebuiesc schimbate ca nu mai diclesc noaptea cu ele bine ...
-cand ai pun bateria si o pornesc (nu las bateria pe masina iarna ) face figuri vreo 10 min ,se opreste motorul in relantiu
-oscilatia de relantiu care ma scoate din sarite (la mine e de 100 de rot , nu e mare dar ma enerveaza la culme )
-"bataia" de la motor tipic gdi de la tacheti cand o pornesc...
-garda joasa ca nu pot sa ma duc la peste cu ea si trebuie sa plec cu 4x4 sau masina de tavaleala ...=))
-si mai nou ma enerveaza ecranul (dispalyul) de la navigatie care ba se vede, ba nu mai apare nimik pe el
si imi este cam lene sa-l desfac...

si cam atat nu prea am multe lucruri care ma enerveaza ...fata de alte 2 masini care le detin momentan... , la renault nu mi-ar ajunge 2 pagini )

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Apr 14, 2011 10:31 am

Nu pot sa zic ca ma enerveaza Carisma dar as schimba-o din urmatoarele motive:
- a mea nu are temponat si alte mici optiuni care m-ar costa o caruta sa le pun (proiectoare ceata, incalzire scaune, etc)
- interiorul invechit si scaunele care nu au cea mai buna sustinere
- plasticele slabe la interior
- cred ca vreau sa trec pe diesel (desi pentru o benzinara, a mea consuma multumitor de putin )
- faptul ca e veche si nu va tine o viata desi pana acum nu a prea cerut piese la cati km am facut cu ea (vreo 80.000 km)
- nu gasesti piese pe toate gardurile ca la Skoda/VW (desi nu prea cere piese)
- cred ca vreau o motorizare mai puternica decat 1.6 (desi am mers cu 190 kmh cu 5 oameni in ea luna trecuta)


In rest numai de bine, are mult mai multe calitati decat defecte...insa asta eventual in alt topic daca vrem sa o laudam

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Joi Apr 14, 2011 10:45 am

QUOTE (mayer_maryus @ Apr 14 2011, 10:21 AM) ...ultima iesire mai "lunga" a fost de vreo 7000 de km pana in olanda:) ...

din curiozitate, de unde ai plecat spre olanda ca sa faci 7000 km?!

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Joi Apr 14, 2011 11:27 am

eu tot am umblat sa o vand ...dar niciodata nu am fost "convins" ca vreau sa o dau...adica singurul motiv ar fi un Colt automat..m-am saturat de facut pe taxi-driveru pe motiv ca nevasta-mea nu poate(vrea) sa conduca manuala
in rest ..fara cheltuieli pe fiabilitate ...comfortabila, incapatoare Economa...nu as da-o pe nici un Tdi.. pentru mine doar vechimea isi spune cuvantul
p.s i-as pune un volan mai mic

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Vin Apr 15, 2011 8:24 am

QUOTE (balishag @ Apr 14 2011, 10:45 AM) din curiozitate, de unde ai plecat spre olanda ca sa faci 7000 km?!

am plecat din buc dus-intors sant 2600+2600 + cat m-am plimbat pe acolo (mai ales ca am facut mai multe drumuri ca am prieteni in mai multe localitati , + ce am mai vizitat + inca un drum in anglia .... si la intoarcere am mers in germania in zig-zag parca am cautat o "lungitura" cand m-am intors .... adunati au fost mai multi dar am zis "doar" 7000" )

bine ca nu o folosesc masina de tranzit ca fac in medie 150 km /zi ...avea acum cu sutele )

Avatar utilizator
FlorinS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 13, 2010 6:08 pm

Mesaj de FlorinS » Lun Apr 18, 2011 8:33 pm

salut sa raspund si eu la topic de ce a-si schimba carisma pai ar cam fi din urmatoarele faze-mi se pune imobilizerul pe cheie dimineta trebuie sa o scot din contact o bag iara si minune merge (na se poate trece peste asta), cauciucurile mici pe 14 si boi astia de la rar mi au trecut-o tot pe 14 (175-185) da numai sa le fac necaz le pun pe 15 , piese un pic cam scumpe fata de o skoda octavia de am avut-o inainte care apropo mi se pare ceea mai buna masina raport pret calitate(am avut 1.9 TDI i-rosu ), bine am mai avut si un renaul megane 2, 1.6in 16 valve si sunt mai multumit de carisma cu mult mai mult decat de megane cu toate ca era mai nou si interiorul mai fain , dar sa revin la topic ce ma-r mai face sa o schimb ar fi datul in nas pe care mi-l face cand nu merg cu ea turata ma enerveaza la culme mai ales in oras , plus consumu in oras care mi se pare mare fata de alte masini de 1.6 , cred ca daca a-si da carisma la salarile pe care le avem si drumurile care sunt mi a-si lua skoda octavia inainte de criza vroiam sa dau skoda ca sa imi iau lancerul evo chiar facusem si un drive test cu un 2.0 benzina dar ce sa ii faci trebuie sa ii multumesc domnului boc si benzinariilor

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Apr 24, 2011 6:49 pm

Problema cu dimensiunile trecute in certificat o rezolvi preschimband certificatul cu unul dupa formatul nou, din cate stiu in astea nu mai sunt trecute dimensiunile anvelopelor.

Avatar utilizator
FlorinS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 13, 2010 6:08 pm

Mesaj de FlorinS » Dum Apr 24, 2011 7:13 pm

da in certificatul al nou nu scrie scrie numai pe carte , sa sti ca s-a schimbat mersul masini de cand i am pus roti pe 15 e mai stabila pot sa abordez curbe mai grele si cu viteza mai mare decat pana acu de exemplu cand intru in curbe acu intru fara stres si cu 100 si inainte daca depaseam mai mult de 70 era cu risc scartaia masina din toate incheieturile acum a inceput sa imi placa tinuta de drum a masini inainte nu imi placea deloc

Avatar utilizator
dragos55
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 11, 2010 3:02 am

Mesaj de dragos55 » Sâm Iul 02, 2011 2:23 am

As vrea sa aiba: temponat si consum sub 6 in oras si in plus >150CP in loc de 125CP. Stiu ca nu se poate, dar cine stie in viitor....
Cutia automata sa aiba 6 viteze in loc de 4.
Vopseaua de pe capota sa nu sara la pietricele ( material antederapant ). Parbrizul sa fie bulletproof din acelasi motiv.
As vrea xenon.
Clima "bizonica" - cu AC am ceva conflicte cu nevasta
Ar fi frumos sa fie rigida directia la viteze mari.

Avatar utilizator
ZTV
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mai 20, 2011 12:26 am

Mesaj de ZTV » Lun Sep 05, 2011 4:56 pm

Eu as vrea sa aiba motor de Mercedes, fiabilitate de VW si pret de Daewoo. Nu pot sa zic ca exista ceva ce imi place la ea. Masina este OK, dar pt mine este primul si ULTIMUL mitsupishi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori