Probleme La 1.6i
deci imi pare rau ca scriu dupa mult timp dar nu am mai fost p acas ! am schimbat bujiile cu unele - NGK BKR6E-11 si tot asa merge. am puso p calculator si a dat ca nu este alimentata cu benzina cum trebuie! am scos pompa de benzina din rezervor am curatato bine pt ca intradevar era sita plina de nisip sau ceva d genu asta si acum si-a mai revenit dar nu in perfecta stare acum vreu sa ii schimb filtru de benzina si m-am lovit de o problema nu il gasesc p masina unde ar trebui sa fie sau este si nu il gasesc eu! am mai citit pe forum si cineva zice ca este in apompa dar nu este acolo! am fost sa il comand la un magazin si baiatul m-ia aratat poza cu 2 feluri de filtre de benzina ca sa il cumpar trebuie sa il vad pe masina prima data sa stiu de care iau. deci care stiti va rog sa imi spuneti si mie unde este situat filtru de benzina. multumesc!
QUOTE (wartech24 @ Apr 7 2011, 02:03 AM) au cumva un GDI sau MPI
eu zic sa iti pui alte bujii ... mitsa e cam pretentioasa la bujii .. mai ales daca ai un GDI
Bujii recomandate :
Pentru 1.8 / GDI:
- NGK IZFR6B
Pentru 1.3 si 1.6:
- NGK BKR6E-11
- Denso K20PR-U11
- Champion RC10YC4
- Bosch FR7DCU
recomandare de la mine .. foloseste cele de la NGK
pe dreamcarisma avem membrii care au avut aceleasi simptome cu bujii de la Bosch .. chiar si cu cele recomandate .. de aceea NGK sau la MPI poti si Denso
Mitsa este cea mai pretentioasa masina ! Pretentioasa la benzina, la ulei, la bujii, la baterie,..... maine o duc la tara pe post de tractor. Poate e pretentioasa si la aer de oras. O sa fac tractor din ea, si o sa revin la Ford Mondeo 1.8 TDDi, care nu e pretentioasa nici macar la motorina !!! (2 ani am alimentat NUMAI de la CFR, dupa 85.000 de km, pompa, injectoarele iimpecabile ! Sincer sa fiu, nu cred ca Carisma GDI este o masina fiabila. Ford-ul mergea foarte bine, si chiar era mai confortabila de cat Carisma. Orice piesa in ziua respectiva se putea cumpara de la magazin, sau din dezmembare.
In fine, hai sa nu fiu OFF, la unele modele gasesti in compartimentul motor, sub cutia cu sigurantele. Dar sa nu te surprinda daca nu gasesti pe masina, masina mea este atat de pretentioasa incat nici filtru de benzina nu are ! (mitsubishi carisma 1.8 GDI automatic 2002)
eu zic sa iti pui alte bujii ... mitsa e cam pretentioasa la bujii .. mai ales daca ai un GDI
Bujii recomandate :
Pentru 1.8 / GDI:
- NGK IZFR6B
Pentru 1.3 si 1.6:
- NGK BKR6E-11
- Denso K20PR-U11
- Champion RC10YC4
- Bosch FR7DCU
recomandare de la mine .. foloseste cele de la NGK
pe dreamcarisma avem membrii care au avut aceleasi simptome cu bujii de la Bosch .. chiar si cu cele recomandate .. de aceea NGK sau la MPI poti si Denso
Mitsa este cea mai pretentioasa masina ! Pretentioasa la benzina, la ulei, la bujii, la baterie,..... maine o duc la tara pe post de tractor. Poate e pretentioasa si la aer de oras. O sa fac tractor din ea, si o sa revin la Ford Mondeo 1.8 TDDi, care nu e pretentioasa nici macar la motorina !!! (2 ani am alimentat NUMAI de la CFR, dupa 85.000 de km, pompa, injectoarele iimpecabile ! Sincer sa fiu, nu cred ca Carisma GDI este o masina fiabila. Ford-ul mergea foarte bine, si chiar era mai confortabila de cat Carisma. Orice piesa in ziua respectiva se putea cumpara de la magazin, sau din dezmembare.
In fine, hai sa nu fiu OFF, la unele modele gasesti in compartimentul motor, sub cutia cu sigurantele. Dar sa nu te surprinda daca nu gasesti pe masina, masina mea este atat de pretentioasa incat nici filtru de benzina nu are ! (mitsubishi carisma 1.8 GDI automatic 2002)
QUOTE (ZTV @ Jul 8 2011, 11:30 PM) Mitsa este cea mai pretentioasa masina ! Pretentioasa la benzina, la ulei, la bujii, la baterie,..... maine o duc la tara pe post de tractor. Poate e pretentioasa si la aer de oras. O sa fac tractor din ea, si o sa revin la Ford Mondeo 1.8 TDDi, care nu e pretentioasa nici macar la motorina !!! (2 ani am alimentat NUMAI de la CFR, dupa 85.000 de km, pompa, injectoarele iimpecabile ! Sincer sa fiu, nu cred ca Carisma GDI este o masina fiabila. Ford-ul mergea foarte bine, si chiar era mai confortabila de cat Carisma. Orice piesa in ziua respectiva se putea cumpara de la magazin, sau din dezmembare.
scuze ptr. OFF dar daca e sa o luam asa, atunci decat sa bag banii in piese de schimb la alte masini (asa cum am facut la toate marciile care le-am avut pana acuma) mai bine investesc mai putin sa o pun la punct si ma bucur de mitsa care cu siguranta ma duce mai mult decat altele. a mea e din 2004 si in afara de curele, filtre, ulei si bujii care au fost schimbate ca parte a programului de revizii si nu pentru ca au fost defecte, nu a avut nevoie de nici o piesa de schimb..
scuze ptr. OFF dar daca e sa o luam asa, atunci decat sa bag banii in piese de schimb la alte masini (asa cum am facut la toate marciile care le-am avut pana acuma) mai bine investesc mai putin sa o pun la punct si ma bucur de mitsa care cu siguranta ma duce mai mult decat altele. a mea e din 2004 si in afara de curele, filtre, ulei si bujii care au fost schimbate ca parte a programului de revizii si nu pentru ca au fost defecte, nu a avut nevoie de nici o piesa de schimb..
Topicul este despre 1.6 i, nu despre 1.8 GDI. Dar, eu cu 1.6i iar ma bag in seama:
Cand o sa mergi cu Fordul pe unde a umblat Mitsa mea de zeci de ori si nu o sa schimbi bucse, capete de bara, bielete si ce mai vrei tu la caruta, sa imi zici ca Fordul e fiabil. A mea are bucse originale dupa 9 ani de rulat in Romania!!! Si am mers si pe drumuri de taf-uri destul. Hai sa nu generalizam prin panica. Spune-mi Fordu-ul la atatia ani de Romania cate asa zise consumabile a schimbat (injectoare/bucse/ ECU etc)?
Hai la Bistrita cu masina, mergi la reprezentanta la ei si iti schimba astia tot ce vrei. Ma repet, daca meseriasul nu stia repara decat VW, nu inseamna ca alte marci sunt proaste.
Normal ca piese nu gasesti pe stoc dar nici nu stai mai mult de 6 ore (la filtre) sau 3-4 zile la piese pe comanda (ma refer la Bistrita, nu la Bucuresti/Timisoara unde este spuma tarii). Pana la urma s-a vandut foarte putin in comparatie cu mult-iubitul Passat, deci nici un comerciant nu e idiot sa tina stocuri de piese pentru Carisma. Plus ca nu prea cere piese!!!
Cand cumperi o masina SH, primul vinovat de starea ei este fostul proprietar si apoi producatorul, nu?
Deci revin, in loc sa ne vaicarim, intrebati concret ce va doare si raspundem punctual unde stim. Sau intrati pe forum la alte marci, veti gasi raspunsuri pentru toate defectele, la cat de des se strica la ei!!!
On topic: Schema filtru de benzina aici si manuale de service unde gasiti totul despre Carisma aici. Vedeti ca la manual, exista si modificari de scheme pentru masinile > 2000, deci nu se merge mereu pe schema clasica.
Off topic: Motorul de 1.8 GDI (care nu exista doar pe Carisma) este pretentioasa la benzina si recomandata este cea de 98. Daca proprietarul anterior a bagat de 95/91 (exista in Europa si de 91), atunci la 80-90.000 de km ii da vant si urmatorul plange pe forumuri. Daca vi se pare ciudat ca este pretentioasa la benzina, hai sa vorbim de "ultra modernele motoare FSI" cu care VW se lauda acum 3 ani si care cer tot benzina de 98 si ca tehnologie au copiat motoarele GDI de acum 10-13 ani. Iar utilizatorii de FSI nu plang din cauza asta. Asa e masina, se stie, cand cumperi un SH, fugi de anumite motoare daca nu le cunosti istoricul. La fel, cei care scot la un motor de 1.8 benzinar cu mai mult de 120 de cai 5.5 litrii la suta de km inafara localitatii se lauda ce masina smechera au. Nu? Doar consuma putin pentru un benzinar cu asemenea performante. E ca o blonda, e buna la ceva dar trebui sa fi atent la alte aspecte, nu? Sau o iei tu primul si cum o inveti/intretii, asa o ai....
Cand o sa mergi cu Fordul pe unde a umblat Mitsa mea de zeci de ori si nu o sa schimbi bucse, capete de bara, bielete si ce mai vrei tu la caruta, sa imi zici ca Fordul e fiabil. A mea are bucse originale dupa 9 ani de rulat in Romania!!! Si am mers si pe drumuri de taf-uri destul. Hai sa nu generalizam prin panica. Spune-mi Fordu-ul la atatia ani de Romania cate asa zise consumabile a schimbat (injectoare/bucse/ ECU etc)?
Hai la Bistrita cu masina, mergi la reprezentanta la ei si iti schimba astia tot ce vrei. Ma repet, daca meseriasul nu stia repara decat VW, nu inseamna ca alte marci sunt proaste.
Normal ca piese nu gasesti pe stoc dar nici nu stai mai mult de 6 ore (la filtre) sau 3-4 zile la piese pe comanda (ma refer la Bistrita, nu la Bucuresti/Timisoara unde este spuma tarii). Pana la urma s-a vandut foarte putin in comparatie cu mult-iubitul Passat, deci nici un comerciant nu e idiot sa tina stocuri de piese pentru Carisma. Plus ca nu prea cere piese!!!
Cand cumperi o masina SH, primul vinovat de starea ei este fostul proprietar si apoi producatorul, nu?
Deci revin, in loc sa ne vaicarim, intrebati concret ce va doare si raspundem punctual unde stim. Sau intrati pe forum la alte marci, veti gasi raspunsuri pentru toate defectele, la cat de des se strica la ei!!!
On topic: Schema filtru de benzina aici si manuale de service unde gasiti totul despre Carisma aici. Vedeti ca la manual, exista si modificari de scheme pentru masinile > 2000, deci nu se merge mereu pe schema clasica.
Off topic: Motorul de 1.8 GDI (care nu exista doar pe Carisma) este pretentioasa la benzina si recomandata este cea de 98. Daca proprietarul anterior a bagat de 95/91 (exista in Europa si de 91), atunci la 80-90.000 de km ii da vant si urmatorul plange pe forumuri. Daca vi se pare ciudat ca este pretentioasa la benzina, hai sa vorbim de "ultra modernele motoare FSI" cu care VW se lauda acum 3 ani si care cer tot benzina de 98 si ca tehnologie au copiat motoarele GDI de acum 10-13 ani. Iar utilizatorii de FSI nu plang din cauza asta. Asa e masina, se stie, cand cumperi un SH, fugi de anumite motoare daca nu le cunosti istoricul. La fel, cei care scot la un motor de 1.8 benzinar cu mai mult de 120 de cai 5.5 litrii la suta de km inafara localitatii se lauda ce masina smechera au. Nu? Doar consuma putin pentru un benzinar cu asemenea performante. E ca o blonda, e buna la ceva dar trebui sa fi atent la alte aspecte, nu? Sau o iei tu primul si cum o inveti/intretii, asa o ai....
deci filtru de aer nu are. asta este asa e masina! am schimbat pompa de benzina cu una noua si diar asa am descoperit ce are cu adevarat masina .
1 pmpa de benzina veche nu mai functiona cum trebuie
2 trebuie inlocuita o piesa care se afla pe rampa de injectoare in partea cu furtunul de retur , nu mai functioneaza cum trebuie se blocheaza acum trebuie sa o caut la magazin dupa poza pt ca nu stiu cum ii zice . este o poesa care intra o parte in rampa o parte se prinde furtunul de retur si mai are un furtunel micut care vine din ia la clapeta de acceleratie. aceasta piesa se afla prinsa pe rampa de injectoare partea cu distributia ! trebuie sa o schimb si am scapat. multumesc pt tot
1 pmpa de benzina veche nu mai functiona cum trebuie
2 trebuie inlocuita o piesa care se afla pe rampa de injectoare in partea cu furtunul de retur , nu mai functioneaza cum trebuie se blocheaza acum trebuie sa o caut la magazin dupa poza pt ca nu stiu cum ii zice . este o poesa care intra o parte in rampa o parte se prinde furtunul de retur si mai are un furtunel micut care vine din ia la clapeta de acceleratie. aceasta piesa se afla prinsa pe rampa de injectoare partea cu distributia ! trebuie sa o schimb si am scapat. multumesc pt tot
QUOTE (duda_07 @ Jul 13 2011, 12:12 AM) deci filtru de aer nu are. asta este asa e masina!
Nu prea cred ..poate ai vrut sa zici filtru de benzina
de vreo 2 zile am si eu aceleasi simptome se ineaca tremura - in special cand dau drumul la A/C scade turatiia la 400-500 si cand accelerez in a 2-a face cateva "inecari" - o fi bujiile ce stiti? sau o fi pe admisie?
Nu prea cred ..poate ai vrut sa zici filtru de benzina
de vreo 2 zile am si eu aceleasi simptome se ineaca tremura - in special cand dau drumul la A/C scade turatiia la 400-500 si cand accelerez in a 2-a face cateva "inecari" - o fi bujiile ce stiti? sau o fi pe admisie?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori