Variatii Relantiu - Posibila Rezolvare

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Dec 27, 2010 8:04 pm

pai vezi daca-ti incarca bine la un electrician. am avut probleme la o masina din cauza lui. aveam impresia ca se opreste motoru' cand cadea la relanti dupa aia oscila putin in turatii joase si isi revenea. am schimbat puntea de diode si am rezolvat beleaua; asta ca sa nu dau banii pe alt alternator nou.

Avatar utilizator
mufac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 18, 2010 2:07 pm

Mesaj de mufac » Mar Dec 28, 2010 7:46 pm

E foarte posibil sa fie asta o cauza pentru ca astazi am observat ca fara consumatori nu mai oscileaza.Cred ca primul lucru pe care trebuie sa-l fac e sa verific alternatorul.Multumesc!

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Dec 29, 2010 2:06 pm

testul asta uitasem sa-l propun: pleaca fara consumatori(lumina, dezaburire, sistem audio, a/c, aeroterma), asteapta sa se incalzeasca motoru' si dupa aia porneste toti consumatorii; o sa vezi ca se schimba comportamentul motorului

Avatar utilizator
mufac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 18, 2010 2:07 pm

Mesaj de mufac » Joi Ian 20, 2011 8:46 pm

Am revenit cu problema ralantiului care s-a rezolvat de un "nea Ghita"prin simpla desurubare a busonului de la rezervor.Nu stiu daca e rezolvare in toate cazurile de variatie a ralantiului dar la mine de cand am scos busonul(acum merg fara el)masina functioneaza perfect.Si inca un amanunt pentru cei care intampina probleme:memoria calculatorului de bord e legata pe aceeasi siguranta cu ceasul si plafoniera.Respect!

Avatar utilizator
wartech24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 21, 2010 12:13 am

Mesaj de wartech24 » Joi Ian 20, 2011 11:35 pm

busonul de la rezervor ar trebui sa aiba o "g?uricic?" mica prin care se face depresurizarea rezervorului .. ma mira doar faptul ca variatiile erau doar la relantiu .. acestea ar trebui sa le ai si in timpul mersului .. deoarece prin "vidul" ce se formeaza in rezervor pompa de benzina nu mai poate pompa benzina si motorul nu e alimentat deajuns ...

daca nu ai acea gauricica atunci poti lua un burghiu de 0,5 mm si poti face fara griji o gaura in buson .. daca o ai atunci vezi sa nu fie infundata ..


salutari

Avatar utilizator
dany19rac
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 06, 2010 6:58 pm

Mesaj de dany19rac » Sâm Feb 12, 2011 3:09 pm

metoda colegului wartech24 chiar a mers. multumesc mult.
am crezut initial ca mi-a murit bateria, dar problema a fost ca apareau erori. am folosit exact metoda lui si mi-a mers.
simptomele au fost ca nu-mi tinea relantiul si chiar se oprea motorul pe loc sau in mers daca nu o acceleram.
multumesc de idee

Avatar utilizator
sandelalex
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 02, 2017 2:44 pm
Contact:

Mesaj de sandelalex » Mar Mai 02, 2017 2:58 pm

La mine nu a facut figuri pana nu am alimentat de la o benzinarie no-name,acum am mici fluctuati la relanti dar nu moare motorul,sa fie benzina de vina? Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori