Ambreiaj 1.6 - 76kw

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Aug 17, 2010 4:44 pm

A schimbat cineva ambreiajul la motorizarea 1.6 de 76 kW? Sunt curios ce a pus la schimb ca am o nelamurire: codul din programul Mitsu nu pupa cu codul de la magazine pentru kituri facute de Sachs sau de Luk si nici cele doua intre ele si asta ma pune intr-o deruta totala.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Joi Aug 26, 2010 1:48 pm

Pentru cine va avea nevoie de ambreiaj candva. L-am schimbat eu, am cumparat pana la urma disc si placa pe original si rulment Valeo (oricum tot Valeo sunt discul si placa, doar cutia e Mitsu ). Codurile originale sunt:

disc ambreiaj: MR276659
placa presiune: MR980190

rulment: M819939


Ce e ciudat e ca acum pedala de ambreiaj e foarte moale (nu opune rezistenta) si intra mai greu in a 2-a. O las sa se adapteze ca abia de ieri l-am schimbat, poate isi mai revine (se fixeaza pe acolo el). Vedem...si e clar ca nu am pe cine intreba ca se pare ca sunt singurul care cica a schimbat ambreiajul la Carisma

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Sep 01, 2010 1:57 pm

salut...ce simptome a prezentat de a trebuit schimbat? si cat a costat toata afacerea? piesele+ manopera
la mine cand are peste 1000 de ture si vreau sa bag in marsarier,haraie un pic,sub 1000 intra normal,si cateodata intra greu in viteza 1
cineva mi-a zis sa mai bag ulei in cutie...oare sa fie ceva la ambreiaj?sau e doar lipsa de ulei?
multumesc anticipat

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mie Sep 01, 2010 3:12 pm

Ambreiajul patina... Adica accelerezi, se tureaza dar nu creste viteza. Ma rog, nu foarte sesizabil dar oricum. Asta e inceputul sfarsitului

Ce spuneai tu legat de marsarier: masina nu se baga in marsarier decat daca este oprita COMPLET deplasarea ei. Deci nu bagi din a 1-a in marsarier in timp ce masina se misca. Ceva de genul, CITESTE MANUALUL . Nu ai voie. Iar faptul ca in 1-a intra mai greu in mers, asa e cam la toate masinile, iar nu are legatura cu faptul ca ambreiajul ar patina sau altele...

In concluzie, la ce mi-ai descris tu, nu ai nici o problema nici cu ambreiajul, nici cu cutia de viteze.

PieS: Uleiul la cutia de viteza se schimba la fiecare 100.000 km. Cand l-ai schimbat ultima oara?

Legat de ce am scris eu anterior, pedala s-a mai intarit putin dupa ceva mers, oricum e mult mai moale decat inaine (dar asta nu ma mai deranjeaza, m-am obisnuit si parca e mai fain asa) iar chestia cu intratul in viteze, iarasi cred ca e o chestie de obisnuinta. Deja nu mai sesizez

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Sep 01, 2010 4:12 pm

de acord cu ce spui ,numai ca,intra greu in viteza 1 nu in mers ci la plecatul de pe loc,iar la marsarier,nu ma refer in mers la peste 1000 de ture ci la relanti,nu imi amintesc sa fi schimbat in marsarier,din mers dar problema cu haraitul la masarier a inceput cam la o luna dupa ce am cumparat masina

eu nu am schimbat deloc uleiul din cutie de cand am masina,nu stiu inainte daca a fost schimbat,eu am masina doar de vreo 40 000 km,si nici nu stiam ca se schimba,cineva mi-a zis ca doar se completeaza...o sa vad daca dupa ce completez mai face figuri,atunci ii fac schimbul...

mersi de informatii

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Sep 20, 2010 8:45 am

poi in ambele cazuri ia aerisiti voi cilindru de ambreiaj sau uitativa sa aveti suficient lichid in vas

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Sep 20, 2010 11:34 am

Este aerisit cilindrul. Am schimbat toate lichidele cu ocazia asta si toate sunt la nivel. Ambreiaj nou...dar deja s-a asezat, pedala e putin mai tare dar oricum e mai moale fata de cum era. Si acum cupleaza mai jos. De deranjat, nu ma deranjeaza, deja m-am obisnuit cu ea asa, iar cuplatul jos e un avantaj la plecari in pante mai abrupte.

Avatar utilizator
mayer_maryus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:19 pm

Mesaj de mayer_maryus » Lun Sep 20, 2010 12:29 pm

QUOTE (chacha @ Sep 20 2010, 11:34 AM) Este aerisit cilindrul. Am schimbat toate lichidele cu ocazia asta si toate sunt la nivel. Ambreiaj nou...dar deja s-a asezat, pedala e putin mai tare dar oricum e mai moale fata de cum era. Si acum cupleaza mai jos. De deranjat, nu ma deranjeaza, deja m-am obisnuit cu ea asa, iar cuplatul jos e un avantaj la plecari in pante mai abrupte.

Inseamna ca e un pic mai moale soarele de la ambreiajul asta nou , oricum nu imfluenteaza...
dar daca iti face figuri la intrat in viteza insamna ca e ceva.... exemplu poate sa fie mai scurt rulmentu si sa nu debraieze de tot si sa "agate" , dar daca nu ai pb daste e ok

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Sep 20, 2010 4:18 pm

Nu mai face nici figuri la intrat in viteze. Adica nu prea mai am ce sa ii reprosez. Oricum trebuia schimbat candva si cum am zis, cu ocazia asta am verificat mai multe.

Avatar utilizator
nadiusha8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 15, 2011 7:39 pm

Mesaj de nadiusha8 » Joi Dec 05, 2013 12:48 pm

Calvare.Eu am avut aceasi problema. Intra greu in marsarier pana n-a mai intrat deloc. Este o problema la cutie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori