Denumiri In Engleza/germana

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
dragos55
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 11, 2010 3:02 am

Mesaj de dragos55 » Mie Iul 14, 2010 11:32 am

Am dus azi masina in service pentru o verificare ( plus ulei, refill AC, lichid frina, verificat placute frine) si apoi functie de rezultate reparatiile. Este vorba de o Carisma 1.8 GDI din 1999 cu 205000km. Locuiesc in Viena momentat si comunicarea a fost in Engleza cu cel de la service. Tipul de treaba si-a dat interesul. Am avut o problema sa-i explic ca vreau sa schimbe distributia plus pompa de apa si ce-i aia "distribution". Se pare ca nu este termenul pe care-l inteleg ei ca distributie. El m-a intrebat daca-i "motor belt". Stie cineva care-i termenul corect in Engleza/Germana pentru distributie?
Am un manual pentru motor in Engleza, nu sunt mecanic, dar banuiesc ca este "Timing belt" de la pagina 11A-4-2c.
Manual: https://docs.google.com/fileview?id=0B4 ... ZGE3&hl=en
Inteleg ca daca tot umbla pe acolo ar fi bine sa schimbe si cureaua de la alternator, asta ar fi: "Drive belt" ? Page 11A-3-1.
Avind in vedere ca aici ora de munca costa ceva, ma intrebam pe altceva mai trebuie schimbat la 200 000km care este tot pe linga distributie.