Pagina 1 din 2
Scris: Lun Mai 10, 2010 10:32 pm
de new72coral
Va rog daca ma poate ajuta cineva!!!!! Am umblat cred ca la 7-8 mecanici si nu i-a dat nimeni de cap...am o mitha.din 97`TD motor 1,9 si mi se accelereaza singura.....are cineva ideie ce se intampla si care este cauza?.......Va multumesc anticipat!
...........scuze........am uitat sa specific......e o mitsa....carisma
Scris: Lun Mai 10, 2010 11:27 pm
de chacha
@moderare:
Asa. Accelereaza mai putin daca umpli de puncte si de semnul exclamariipostul? Poate e bine sa poluezi mai putin ochi cu acea ortografie ca tot asa vei fi si ajutat sau poate mai mult.
@ontopic:
1. sigur nu e socul de vina? adica cat timp se accelereaza?
2. Nu stiu daca la diesel exista corp clapeta de acceleratie (banuiesc ca da). Cat de murdar e?
Oricum, incerca sa explici ce inseamna accelerare. Cat urca turometrul, cat dureaza accelerarea, alte comportamente ciudat ale masinii in aceasta perioada...
Scris: Mar Mai 11, 2010 11:49 am
de shocs
Dacă o bagi de exemplu in a 3-a si nu ii mai dai pedala, la un moment dato sa se accelereze singura ca sa nu moara motorul.
Scris: Sâm Mai 15, 2010 6:08 pm
de new72coral
Ca sa fiu mai clar asa cum spuneti.Dupa ce se incalzeste motorul incepe sa se accelereze singura.In mers nu se simte dar cand opresc la semafoare si e motorul in relanty ma dispera.Se accelereaza chiar si pana la 3000 de ture cam la interval de 30-40 de secunde
Scris: Sâm Mai 15, 2010 9:27 pm
de florin munteanu
corpul de relanti . curata bine .daca nu altu nou .eu asta am patit la galant . benzinar
Scris: Dum Mai 16, 2010 10:50 pm
de new72coral
Va rog daca mai poate cineva sa-mi dea vre-un sfat,urmaresc cu interes raspunsurile voastre
Scris: Lun Mai 17, 2010 1:46 am
de chacha
Verifica prima data cu corpul de ralanti. Gasesti informatii pe forum despre asta.
Alta incercare: la ralanti poate nu e suficient curentul dat si posibil sa ai multi consumatori, si atunci se accelereaza mai tare. Genu cum face un motor cand pornesti AC-ul. Deci trebuie vazut si daca sunt OK curelele de la alternator,e tc. cred. Poate e un sfat aberant dar se verifcia rapid. Oricum, vezi cu ralanti-ul prima data si apoi tine-ne la curent ce ai observat.
Scris: Lun Mai 17, 2010 12:52 pm
de calvaree
salutare
am si eu o parere pentru colegul nostru.
anul trecut,taicameo a patit la fel,cu un ford,1.8 tdi, si de craciun i-a puscat efectiv motoru,sa turat o data pana la 7000 de ture si a iesit fum din toate incheieturile...explicatia mecanicului cand l-a desfacut a fost ca pistoanele au fost fisurate,si la un moment dat a cedat.
nu vreau sa te sperii in vreun fel,spun doar un fapt concret care sa intamplat la aceleasi simptome ca cele pe care le are mitsa ta....evident motorul a trebuit schimbat,dar fiind ford,a gasit repede la dezmembrari...sper din toata inima sa nu fie aceeasi situatie si la tine,e nasol
oricum verifica ceea ce ti-au spus colegii mai sus,si ramai cu ochii pe forum,ajuta mai mult decat un mecanic,e o familie aici care nu se da inlaturi la problemele celorlalti.
mult noroc si sper sa rezolvi problema cat de repede
Scris: Lun Mai 17, 2010 11:18 pm
de new72coral
Ok,va multumesc mult.Pentru ultima data as putea sa va mai rog ceva.Daca poate cineva sa-mi trimita o poza cu acel,,corp sau regulator de relanty,, care trebuie curatat.Poate asa se pricepe macar unul din cei 7 mecanici la cacre am fost.Si sper sa nu fie ce mi-a zis calvaree ca s-a intamplat cu motorul tatalui sau
Scris: Mar Mai 18, 2010 2:53 pm
de calvaree
sper din toata inima sa fie doar regulatorul...din cat am vazut calitatea mitsubishi,cel putin in motoare,nu cred ca o sa fie cazul sa iti faci griji,spuneam doar ca exact simptomele astea lea avut taicameo si sa intamplat ce sa intamplat
multa bafta inrezolvarea problemei