Crestere Performante Pe Carisme

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Mar 31, 2010 4:16 pm

am inteles ca pe carisma mea nu se poate face cip tuning...atunci am decis sa deschid topicul asta si sa intre cei care stiu cate ceva despre chestia asta cu cresterea performantelor,si sa ne ajute....
ce pot face de exemplu pentru carisma mea sa ii cresc performantele motorului...
1.8 mpi 116 cai 16 valve
se poate face ceva in cazul asta?

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Joi Apr 01, 2010 11:50 pm

da pune-i motor de evo ...sry nu m-am putut abtine

eu asta as vrea sa ii fac la a mea ...sa ii pun un motor de evo cu cutie cu tot ..da cand o sa mai strang bani !

sincer se pot adauga cai pe resoftare ...cauta pe acest forum ...era cineva care se ocupa si de carisme

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Apr 03, 2010 11:12 am

mi-as lua evo cu totul nu numai motoru....a mea e din 95,nu cred ca ar merita....am iuntrebat pe cineva de pe mitsu care se ocupa si o zis ca nu ma poate ajuta cu nimic...
mult succes cu schimbarea motorului....sa ne zici cum merge pe carisma evo-ul...

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Dum Iul 25, 2010 11:28 am

bun,am gasit urmatoarea chestie turbocharger electric in locul filtrului de aer,si creste performantele cu 10% si scade consumul

http://forum.4tuning.ro/465-turbine-and ... ge-13.html

asta e lincul,cel care le vinde sustine ca sunt foarte bune,si cine a cumparat e foarte multumit....sunt insa sceptic in ce priveste relevanta la ce descrierea produsului

am vazut acolo un coleg de-al nostru intreband ceva de presiune ( mayer-maryus ) daca ne poti spune ceva de chestia asta te rugam

si mai am o nelamurire...mi s-a tot spus ca daca masina e dinainte de 96 e MPI ,am cautat in disperare carisma cu motor MPI pe net,si nu gasesc nimic,mai mult oriunde am cautat spunea de masina ca s-a produs intre 1995-2004 si ca are 3 motorizari benzina GDI si una diesel 1.9...acum sunt si mai in ceata,ce Doamne iartama de motor am GDI sau MPI?
cum imi dau seama daca e GDI sau MPI cum arata unul si cum arata celalalt? mersi

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Iul 25, 2010 1:21 pm

Renunta la idee, turbo asta electric e frectie.
1. O turbina adevarata se-nvarte cu peste 150000rpm ca sa poata produce presiune, asta electrica probabil va actiona ca o frana pe admisie
2. DACA ar functiona, ar trebui ca la surplusul de aer obtinut sa adaugi si benzina adecvata, altfel motorul ar merge sarac -> poc.

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Iul 25, 2010 3:29 pm

QUOTE (calvaree @ Jul 25 2010, 10:28 AM) cum imi dau seama daca e GDI sau MPI cum arata unul si cum arata celalalt? mersi
Da pe PM seria de sasiu si sa vedem...poate aflam

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iul 26, 2010 9:32 am

1 sau 2 ventilatoare de PC nu or sa iti dea tie mai mult aer in veci. Bag mana in foc.

Daca e MPI (injectie multi punct) vei vedea injectoarele infipte in galeria de admisie. Daca e GDI (gasoline direct injection) n-ai sa le vezi.

Daca vrei cresteri de performanta fara a afecta fiabilitatea, concentreaza-te pe a mari eficienta volumetrica a motorului fara supra alimentare. De ex admisie calculata sa iti dea mai mult cuplu la turatiile pe care le folosesti de obicei, evacuare mai permisivia.

Avatar utilizator
risknt
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 26, 2010 10:42 am

Mesaj de risknt » Mar Iul 27, 2010 9:55 pm

iti dau eu un motor 1.9 GDI si rezolvi toate problemele

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Iul 27, 2010 10:25 pm

nu exista 1.9 GDI, eventual diesel...

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Iul 28, 2010 12:03 am

interesante opinii,ma gandeam eu ca un cooler nu face din carisma evo....dar la cum lauda omu produsu,su nefiind cunoscator in domeniu,am zis sa intreb,sa vedem care e treaba cu "turbochargerele" astea ....
iteresanta problema pusa de alex44,cu admisiile,poate dezvolti putin subiectul,si explici putin cum s-ar proceda,multumesc
referitor la schimbatul motorului,nu as opta,sunt foarte multumit de motor,si de masina in general,tocmai deasta,vreau sa inbunatatesc ce am acum,nu sa inlocuiesc,cred ca ati gresit cifra,ati apasat 9 in loc de 8
chacha o sa iti trimit seria pe PM,pe maine,ca acum nu am actele la mine c is in masina la taicameo,si mi lene sa ies in curte acum ,mersi oricum pentru ajutor

multumesc tuturor pentru feed-back si jeff,am vazut ceva video pe youtube cu masina ta,si poze aici pe forum,as vrea sa o vad o data live...daca e posibil bineinteles

numa bine tuturor,si sanatate cat mai multa (P.S. azi am iesit din spital )

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori