Pagina 1 din 2
Scris: Lun Feb 02, 2009 8:07 pm
de aur200
la manevre st dr face un zgomot ciudat, de parca nu ar avea ungere si nu tot timpul, nu stiu ce sa fie , am schimbat partea superioara unde arcul se strange pe acroserie, de fapt nu pe caroserie , ci pe o piesa , ce se numeste "copela", aici in spania, ce se roteste odata cu schimbarea directiei, cu tot cu arc...si nu s=a reglementat, ...poate sa imi zica cineva cea? va rog?
Scris: Mar Feb 10, 2009 8:41 am
de mayer_maryus
QUOTE (aur200 @ Feb 2 2009, 08:07 PM) la manevre st dr face un zgomot ciudat, de parca nu ar avea ungere si nu tot timpul, nu stiu ce sa fie , am schimbat partea superioara unde arcul se strange pe acroserie, de fapt nu pe caroserie , ci pe o piesa , ce se numeste "copela", aici in spania, ce se roteste odata cu schimbarea directiei, cu tot cu arc...si nu s=a reglementat, ...poate sa imi zica cineva cea? va rog?
man sant mai multe pb care ar putea cauza zgo,otul tau 'ciudat' acum depimde cat de bine l-ai localizat
unde exact se aude? poate sa fie si pompa de servo, sa-i fi pus tipul de ulei gresit, sa nu aibe ungere rulmentii de sus de la amortizoare care nu-mi vin acum cum draq se numesc si mai sant......
Scris: Mar Mar 03, 2009 9:35 am
de aur200
QUOTE (mayer_maryus @ Feb 10 2009, 08:41 AM) man sant mai multe pb care ar putea cauza zgo,otul tau 'ciudat' acum depimde cat de bine l-ai localizat
unde exact se aude? poate sa fie si pompa de servo, sa-i fi pus tipul de ulei gresit, sa nu aibe ungere rulmentii de sus de la amortizoare care nu-mi vin acum cum draq se numesc si mai sant......
poate fi cred si de la lichidul de directie, ptr k anul trecut , cand iam facut revizia, a completat cu ceva lichid, in schimb a facuto asa de repede k nu stiu ce ia pus, si apoi nu a mai facut ptr o perioada, cam o luna, apoi a inceput iarasi
, iar rulmentii de la partea superioara a arcului , unul e nou, iar celalat e uns, e gresat...nu stiu ce sa aiba...
Scris: Mie Aug 05, 2009 4:56 pm
de kornelush
iti spune eu ce e. chiar daca nu te mai intereseaza. este dus unul dintre pivotzii brat fata sau ambii. se pot schimba fara sa scoti bratul.i pup you fani carisma
Scris: Dum Aug 09, 2009 4:27 pm
de florin munteanu
sal . eu am patit la galant la fel . avea un zgomot ciudat cand viram dupa un timp a inceput sa scartie in mers si la final mi sa rupt bratul de unde se cupleaza cu roata. adica de la pivot .ai grija ca daca se rupe si ai viteza mare ..................
Scris: Mar Sep 08, 2009 10:35 am
de bebe.bebe
Si la mine la fel scartie.Ma gandesc la rulmentul din capat la telescop.
Scris: Lun Noi 30, 2009 9:46 pm
de djliasi
AM SI IO O PROBLEMA MAI RAR AUZITA.....INVART DE VOLAN ...SI CAND SUNT CU ROTILE DREPTE , VIRATE STANGA , VIRATE DREAPTA , ....DOAR IN PUNCTELE ASTEA ....SE AUDE UN ZGOMOT IN FILTRUL DE AER ...BULB...BULB...BULB ....NU STIU CE AR PUTEA FI....SA AIBA AER PE INSTALATIA DE SERVO? CUM SE AERISESTE ?
Scris: Joi Dec 10, 2009 3:55 pm
de _azazel_
Scartaitul tau s-ar putea sa fie de la pompa de servodirectie (pe mine tocmai m-a lasat si am cumparat un second, ca una noua e 2700 RON la reprezentanta). Instalatia de servo nu se aeriseste.
Scris: Joi Dec 10, 2009 5:11 pm
de ligla
de unde ai luat pompa de servo? la ce pret?si a mea da semne de oboseala..si are niste lichid curs pe langa fulie
Scris: Vin Iun 18, 2010 10:43 am
de new72coral
Baieti,acelasi scartait l-am avut si eu cand luam la maxim volan stanga sau dreapta,poate nu o sa va vina sa credeti dar a fost mai simplu decat credeam,cu toate ca m-am speriat groaznic ca ar pute fi altceva (mecanicul sa traiasca ca nu m-a pus sa schimb altceva) raspuns,intindeti bine sau schimbati cureaua de transmisieee!