Presiune Anvelope Xl
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Salut,
A venit momentul sa-i iau masinii incaltaminte de vara, asa ca am mers pe dimensiunile standard de la varianta pe 18" (214/45/18), si cum variante premium nu sunt prea multe, a ramas sa aleg dintre:
MICHELIN Pilot Sport 3 XL (care vine DOAR in varianta extra load)
GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric2 XL (cu protectie pentru janta)
Am mers pe Goodyear, si tot asa, am ales XL (desi exista si o versiune non-XL), insa acum am o mica problema: La ce valori de presiune trebuie umflate anvelopele XL pe Lancer?
In manual nu e specificat, iar internetul zice ca trebuie o presiune un pic mai mare decat la rotile normale. M-am gandit ca pana sa ajung la Dorel de la schimbat roti, care e posibil sa stie exact, sau e posibil sa isi dea cu parerea, sa va intreb pe voi, ca poate ati avut XL-uri.
A venit momentul sa-i iau masinii incaltaminte de vara, asa ca am mers pe dimensiunile standard de la varianta pe 18" (214/45/18), si cum variante premium nu sunt prea multe, a ramas sa aleg dintre:
MICHELIN Pilot Sport 3 XL (care vine DOAR in varianta extra load)
GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric2 XL (cu protectie pentru janta)
Am mers pe Goodyear, si tot asa, am ales XL (desi exista si o versiune non-XL), insa acum am o mica problema: La ce valori de presiune trebuie umflate anvelopele XL pe Lancer?
In manual nu e specificat, iar internetul zice ca trebuie o presiune un pic mai mare decat la rotile normale. M-am gandit ca pana sa ajung la Dorel de la schimbat roti, care e posibil sa stie exact, sau e posibil sa isi dea cu parerea, sa va intreb pe voi, ca poate ati avut XL-uri.
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Am XL pt iarna pe ASX. Comparativ cu cele normale de vara non-xl, cele de iarna sunt mai rigide, stau mai bine pe curbe, in timp ce cele de vara sunt mai moi.
Pentru Lancer urmeaza sa cumpar anvelope de vara, pe care le voi lua tot XL (Nokian Eline 2 205/55/16 94W XL).
Vis-a-vis de presiune, in ASX am avut 2.6 in ambele seturi de anvelope si a fost ok.
Pentru Lancer urmeaza sa cumpar anvelope de vara, pe care le voi lua tot XL (Nokian Eline 2 205/55/16 94W XL).
Vis-a-vis de presiune, in ASX am avut 2.6 in ambele seturi de anvelope si a fost ok.
- daniel.doboseru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Iul 11, 2014 11:58 am
Cam mare diferenta intre 2.4-le ursului_bipolar, si 2.7-le tau Khristian Cel mai important lucru care se poate deduce, e ca orice valoare poate fi folosita in intervalul 2.4 - 2.7 fara sa cauzeze probleme, iar ceea ce ajunge sa fie pus in roti, tine de preferintele personale.
Totusi ar mai trebui tinut cont de un lucru: avand in vedere ca-s producatori diferiti, poate ca si gradul de ranforsare e diferit, si un 2.4 de la Toyo poate se simte la fel cu un 2.6 de la Falken, si de-acolo apar si diferentele.
Totusi ar mai trebui tinut cont de un lucru: avand in vedere ca-s producatori diferiti, poate ca si gradul de ranforsare e diferit, si un 2.4 de la Toyo poate se simte la fel cu un 2.6 de la Falken, si de-acolo apar si diferentele.
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori