Schimbare Motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Sâm Sep 27, 2014 9:54 am

Cosmin30 multumesc din nou.Da ala e senzorul.Nu l-am gasit in cautarile mele pe google.

Am pornit ieri motorul.Porneste foarte bine insa dupa o vreme ce sta turat,pe cand sa revina la relanti normal,fluctueaza intre 1000 si 1500 ture.Tin minte cand am avut eu problema asta la MPI s-a rezolvat cu o curatare a regulatorului de relanti.Acum nu cred ca e vorba de mizerie pe admisie ca am curatat-o insa regulatorul nu l-am curatat.Problema asta nu poate surveni in urma blocarii EGR-ului nu?
Multumesc din nou pentru raspunsuri.




Cu respect
Calv Ree

Avatar utilizator
CooLosaL
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 24, 2014 11:01 am

Mesaj de CooLosaL » Dum Sep 28, 2014 4:17 pm



Multumesc mult pentru sfaturi Cosmin30 !
Toate cele bune
Stima si respect !

Avatar utilizator
Cosmin30
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 14, 2013 2:28 pm

Mesaj de Cosmin30 » Lun Sep 29, 2014 5:18 pm

Calvaree - blocarea EGR-ului nu are legatura cu variatia relantiului, verifica actuatorul de relanti de pe corpul clapeta, microfiltrele de pe pompa de inalta, etc.

Coolosal - cu placere.

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Mie Oct 01, 2014 8:19 pm

Salutare
Revin cu ceva probleme la noul motor + cateva poze,nu am prea multe intrucat nu am avut vreme de pozat,mi-a luat destul procedura schimbarii
Problema este relantiul si acceleratia.Relantiul variaza destul de rau.Cand pornesc urca pana la 1800 si dupa ceva vreme incearca sa revina,insa nu reuseste sa se stabilizeze,cateodata se mai duce la 500 si sta fix vreo cateva minute insa motorul tremura,nu merge rotund,iar dupa ce motorul e mai cald,sta 4 minute la 500 de ture,iar apoi incepe sa se tureze si nu mai reuseste sa se stabilizeze,iar motorul scutura foarte tare.In momentul in care o accelerez ezita la inceput(cade in nas,pare inecata) iar apoi se accelereaza pana la vreo 2000 de ture si coboara incet inapoi,chiar daca nu tin piciorul pe acceleratie,la fiecare atingere,cat de mica asupra clapetei de acceleratie se tureaza pana la 2000 si nu revine imediat,ci coboara incet turatia.
Am incercat sa ii dau avans din clapeta,am invartit si surubelul de avans de langa clapeta si tot degeaba,simptomele sunt neschimbate.
Tin sa precizez ca am schimbat bujiile(NGK),filtrul de benzina,senzor temperatura apa,termostat,ulei,ulei in cutie,filtru ulei,curea distributie.Si am curatat admisia de la EGR pana la valve.
O alta intrebare e legata de vaporizare.La MPI cand deschideam busonul de la rezervor se auzea cum iese presiunea de vapori din rezervor,insa la asta nu fasaie nimic.E normal asa sau inseamna ca sunt scapari pe undeva?
Am desfactu bujiile noi dupa vreo jumatate de ora de mers la relanti si erau foarte negre.E normal sa se depuna asa repede pe ele?
Iar la esapament gazele miros destul de tare a benzina.Probabil nu arde destul,sau baga prea mult si nu se arde toata.Poate fi sonda lambda dusa,si baga benzina aiurea din cauza ei?
Si o alta precizare,am observat ca la consumul instant imi da 24 litri/100.Iar mediul mi-l dadea tot cam acolo.Are nevoie de un drum mai lung sa imi dea informatiile corecte sau chiar atata imi ia?
Cam atat deocamdata,sper sa nu mai vina si altele.

Pozele sunt cu masina mea+masina donatoare,motorul meu pe a mea,motorul nou dat jos,motorul nou inca pe masina donatoare+ o poza cu o parte di masina mea dupa infolierea cu folie carbon.Eu vroiam albastru inchis(bleumarin) insa nu stiu ce au inteles cei de la magazin cand am comandat albastru inchis.Dar in final imi place si asta. .Si mai e o poza cu interiorul masinii desfacut.Pentru cei care vor sa se apuce de treaba sa stie ce ii asteapta .
E de lucru la un proiect dinasta,pentru ca trebuiesc schimbate destul de multe.Dar e destul de interesant,mai ales dupa ce termini si vezi ca totul merge :D:D.E o oarecare satisfactie.Insa nu as face-o din nou e destula bataie de cap.



Cu respect
Calv Ree
Fişiere ataşate
IMG_20140728_155444.jpg
IMG_20140728_155444.jpg (480.32 KiB) Vizualizat de 5501 ori
IMG10097.jpg
IMG10097.jpg (281.94 KiB) Vizualizat de 5507 ori
IMG10106.jpg
IMG10106.jpg (254.04 KiB) Vizualizat de 5504 ori
2014_09_17_11.43.35.jpg
2014_09_17_11.43.35.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 5501 ori
2014_09_17_11.43.24.jpg
2014_09_17_11.43.24.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 5499 ori
IMG_20140913_192737.jpg
IMG_20140913_192737.jpg (1.86 MiB) Vizualizat de 5500 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori