Cosmin30 multumesc din nou.Da ala e senzorul.Nu l-am gasit in cautarile mele pe google.
Am pornit ieri motorul.Porneste foarte bine insa dupa o vreme ce sta turat,pe cand sa revina la relanti normal,fluctueaza intre 1000 si 1500 ture.Tin minte cand am avut eu problema asta la MPI s-a rezolvat cu o curatare a regulatorului de relanti.Acum nu cred ca e vorba de mizerie pe admisie ca am curatat-o insa regulatorul nu l-am curatat.Problema asta nu poate surveni in urma blocarii EGR-ului nu?
Multumesc din nou pentru raspunsuri.
Cu respect
Calv Ree
Schimbare Motor
Salutare
Revin cu ceva probleme la noul motor + cateva poze,nu am prea multe intrucat nu am avut vreme de pozat,mi-a luat destul procedura schimbarii
Problema este relantiul si acceleratia.Relantiul variaza destul de rau.Cand pornesc urca pana la 1800 si dupa ceva vreme incearca sa revina,insa nu reuseste sa se stabilizeze,cateodata se mai duce la 500 si sta fix vreo cateva minute insa motorul tremura,nu merge rotund,iar dupa ce motorul e mai cald,sta 4 minute la 500 de ture,iar apoi incepe sa se tureze si nu mai reuseste sa se stabilizeze,iar motorul scutura foarte tare.In momentul in care o accelerez ezita la inceput(cade in nas,pare inecata) iar apoi se accelereaza pana la vreo 2000 de ture si coboara incet inapoi,chiar daca nu tin piciorul pe acceleratie,la fiecare atingere,cat de mica asupra clapetei de acceleratie se tureaza pana la 2000 si nu revine imediat,ci coboara incet turatia.
Am incercat sa ii dau avans din clapeta,am invartit si surubelul de avans de langa clapeta si tot degeaba,simptomele sunt neschimbate.
Tin sa precizez ca am schimbat bujiile(NGK),filtrul de benzina,senzor temperatura apa,termostat,ulei,ulei in cutie,filtru ulei,curea distributie.Si am curatat admisia de la EGR pana la valve.
O alta intrebare e legata de vaporizare.La MPI cand deschideam busonul de la rezervor se auzea cum iese presiunea de vapori din rezervor,insa la asta nu fasaie nimic.E normal asa sau inseamna ca sunt scapari pe undeva?
Am desfactu bujiile noi dupa vreo jumatate de ora de mers la relanti si erau foarte negre.E normal sa se depuna asa repede pe ele?
Iar la esapament gazele miros destul de tare a benzina.Probabil nu arde destul,sau baga prea mult si nu se arde toata.Poate fi sonda lambda dusa,si baga benzina aiurea din cauza ei?
Si o alta precizare,am observat ca la consumul instant imi da 24 litri/100.Iar mediul mi-l dadea tot cam acolo.Are nevoie de un drum mai lung sa imi dea informatiile corecte sau chiar atata imi ia?
Cam atat deocamdata,sper sa nu mai vina si altele.
Pozele sunt cu masina mea+masina donatoare,motorul meu pe a mea,motorul nou dat jos,motorul nou inca pe masina donatoare+ o poza cu o parte di masina mea dupa infolierea cu folie carbon.Eu vroiam albastru inchis(bleumarin) insa nu stiu ce au inteles cei de la magazin cand am comandat albastru inchis.Dar in final imi place si asta. .Si mai e o poza cu interiorul masinii desfacut.Pentru cei care vor sa se apuce de treaba sa stie ce ii asteapta .
E de lucru la un proiect dinasta,pentru ca trebuiesc schimbate destul de multe.Dar e destul de interesant,mai ales dupa ce termini si vezi ca totul merge :D.E o oarecare satisfactie.Insa nu as face-o din nou e destula bataie de cap.
Cu respect
Calv Ree
Revin cu ceva probleme la noul motor + cateva poze,nu am prea multe intrucat nu am avut vreme de pozat,mi-a luat destul procedura schimbarii
Problema este relantiul si acceleratia.Relantiul variaza destul de rau.Cand pornesc urca pana la 1800 si dupa ceva vreme incearca sa revina,insa nu reuseste sa se stabilizeze,cateodata se mai duce la 500 si sta fix vreo cateva minute insa motorul tremura,nu merge rotund,iar dupa ce motorul e mai cald,sta 4 minute la 500 de ture,iar apoi incepe sa se tureze si nu mai reuseste sa se stabilizeze,iar motorul scutura foarte tare.In momentul in care o accelerez ezita la inceput(cade in nas,pare inecata) iar apoi se accelereaza pana la vreo 2000 de ture si coboara incet inapoi,chiar daca nu tin piciorul pe acceleratie,la fiecare atingere,cat de mica asupra clapetei de acceleratie se tureaza pana la 2000 si nu revine imediat,ci coboara incet turatia.
Am incercat sa ii dau avans din clapeta,am invartit si surubelul de avans de langa clapeta si tot degeaba,simptomele sunt neschimbate.
Tin sa precizez ca am schimbat bujiile(NGK),filtrul de benzina,senzor temperatura apa,termostat,ulei,ulei in cutie,filtru ulei,curea distributie.Si am curatat admisia de la EGR pana la valve.
O alta intrebare e legata de vaporizare.La MPI cand deschideam busonul de la rezervor se auzea cum iese presiunea de vapori din rezervor,insa la asta nu fasaie nimic.E normal asa sau inseamna ca sunt scapari pe undeva?
Am desfactu bujiile noi dupa vreo jumatate de ora de mers la relanti si erau foarte negre.E normal sa se depuna asa repede pe ele?
Iar la esapament gazele miros destul de tare a benzina.Probabil nu arde destul,sau baga prea mult si nu se arde toata.Poate fi sonda lambda dusa,si baga benzina aiurea din cauza ei?
Si o alta precizare,am observat ca la consumul instant imi da 24 litri/100.Iar mediul mi-l dadea tot cam acolo.Are nevoie de un drum mai lung sa imi dea informatiile corecte sau chiar atata imi ia?
Cam atat deocamdata,sper sa nu mai vina si altele.
Pozele sunt cu masina mea+masina donatoare,motorul meu pe a mea,motorul nou dat jos,motorul nou inca pe masina donatoare+ o poza cu o parte di masina mea dupa infolierea cu folie carbon.Eu vroiam albastru inchis(bleumarin) insa nu stiu ce au inteles cei de la magazin cand am comandat albastru inchis.Dar in final imi place si asta. .Si mai e o poza cu interiorul masinii desfacut.Pentru cei care vor sa se apuce de treaba sa stie ce ii asteapta .
E de lucru la un proiect dinasta,pentru ca trebuiesc schimbate destul de multe.Dar e destul de interesant,mai ales dupa ce termini si vezi ca totul merge :D.E o oarecare satisfactie.Insa nu as face-o din nou e destula bataie de cap.
Cu respect
Calv Ree
- Fişiere ataşate
-
- IMG_20140728_155444.jpg (480.32 KiB) Vizualizat de 5656 ori
-
- IMG10097.jpg (281.94 KiB) Vizualizat de 5662 ori
-
- IMG10106.jpg (254.04 KiB) Vizualizat de 5659 ori
-
- 2014_09_17_11.43.35.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 5656 ori
-
- 2014_09_17_11.43.24.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 5654 ori
-
- IMG_20140913_192737.jpg (1.86 MiB) Vizualizat de 5655 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori