Urgent! Problema Carisma Gdi!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Carisma
Avatar utilizator
rarescazan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 27, 2013 4:06 pm

Mesaj de rarescazan » Dum Apr 13, 2014 11:37 pm

Salutare tuturor , sunt fiul unui utilizator de Mitsubishi Carisma 1.8GDI (an 98). Sa incep cu inceputul

In 2008 am cumparat masina din germania , am inmatriculat-o si am folosit-o pana acuma o luna (~60.000km) cand a aparut o problema mare

De aproximativ 2 ani de zile a inceput sa se accelereze singura undeva intre 2000 si 3500 de ture , dar foarte usor simteai asa ca vrea sa plece singura..nu am bagat de seama ca nu era deranjant (pe tatal meu nu il deranja, el ruleaza foarte lent cu ea nu o tureaza nu o forjaza ).
Am inceput prin a inlocui, bobine , bujii , filtru de benzina ...foarte multi bani nu am investit deoarece masina nu cerea ...decat revizii.
In urma cu o luna a inceput sa nu se mai accelereze...la relanti masina functioneaza perfect dar daca apesi acceleratia se tureaza pana la 2000...3000 poate chiar mai mult dupa care intrerupe si pica jos la relanti si acela destul de tulburat dar isi revine.
Mentionez ca odata ce pica turatia se aprinde Check Engine apoi cand isi revine se stinge

Am fost cu ea la test ...am incercat o varietate foarte mare de testere dar doar Bosch KTS l-a citit si mi-a dat senzor presiune combustibil defect ...BUN! totodata am sesizat pompa din rezervor facand mare galagie.Prima oara am schimbat senzorul de presiune combustibil dar nici o diferenta in prima zi ..a doua zi ...tatal meu a lasato pornita a mai accelerato si dintr-o data poc ..masina merge ca inainte adica foarte bine ...
Timp de 2 saptamani a rulat cu ea nefacand foarte multi km dar nici nu mai avea problema ...dupa cele 2 saptamani aceleasi simptome ....Am cumparat o pompa completa second hand dar nici o diferenta

Daca ma poate ajuta cineva sa-mi ofere anumite informatii , daca a avut problema si a rezolvat-o ...Va rog frumos

Ce ar mai fi de zis e ca daca Motorul este rece ....functioneaza bine pana se incalzeste apoi incepe iarasi sa mearga prost ....daca opresc motorul , schimb senzorul mai merge pana se incalzeste fizic senzorul apoi iarasi nu mai merge.....pe tester acuma nu mai am nici o eroare

Va multumesc si astept raspunsurile voastre

Imi cer scuze daca am gresit un de am postat (nu prea ma price cu forumurile)

Avatar utilizator
Cosmin30
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 14, 2013 2:28 pm

Mesaj de Cosmin30 » Mar Apr 15, 2014 4:52 pm

Salut,

In primul rand trebuie sa elimini ipoteza unei probleme electrice pe cablajul ce duce la senzorul de presiune combustibil, sau chiar a senzorului de presiune nou...

1. Verifica output-ul senzorului de presiune combustibil la rece si la cald.
Senzorul si conectorul aferent trebuie sa aibe 3 pini/fire
Trebuie sa masori voltajul intre pinul 2 al senzorului (firul din mijloc al conectorului) si masa. Foloseste un ac pentru a atinge terminalul in conector sau pentru a strapunge izolatia firului.
Senzorul este ok daca inregistreaza 3V sau mai putin atunci cand dai la demaror si 0.3-4.7 V la relanti.

2. Daca senzorul lucreaza in parametrii, masori aceleasi valori la conectorul de la ECU intre pinul 74 (este al patrulea de la stanga la dreapta un fir Violet) si masa. Astfel verifici daca nu cumva ai probleme cu cablajul

Daca valorile la nivelul senzorului se mentin la rece, dar la cald exista variatie, atunci si senzorul nou este defect.
Daca valorile la nivelul ECU-ului se mentin la rece, dar la cald exista variatie, atunci ai un contact imperfect pe traseu.

Dupa rezultatele acestor verificari....continuam....

Avatar utilizator
rarescazan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 27, 2013 4:06 pm

Mesaj de rarescazan » Mie Apr 16, 2014 12:26 pm

Multumesc foarte frumos am sa verific,tot si am sa revin cu un raspuns ..acesta va fi doar saptamana viitoare .multumesc inca odata

Avatar utilizator
calvaree
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 06, 2010 5:32 pm

Mesaj de calvaree » Lun Mai 05, 2014 12:13 am

Salut.
Dupa citirea postarii tale,mi-a venit in minte o problema intalnita de mine la un ford cu ceva saptamani in urma.
Dar inainte vreau sa te intreb ce fel de test i-ai facut e calculator cu un program pentru carisma,sau cu un cititor de coduri universal?
Intreb deoarece cel din urma nu e corect intotdeauna,sau reda codul senzorului care detecteaza o neregula,insa problema poate veni din alta parte.Cunosc cazuri in care s-a schimbat piesa in urma unui test,si problema nu a disparut,deoarece senzorul din zona respectiva doar constata o neregula.Pentru asta e nevoie de mecanici priceputi in Romania,care la fel ca doctorii buni,pot diagnostica corect o boala sau o anomalie in organism in functie de locul unde se simte durerea,si nu sa dea la nimereala ibuprofen la o durere de picior,cand tu de fapt ai hernie de disc,iar durerea e transmisa la picior.Sper ca intelegi comparatia.
Sa revin la problema cu fordul.Avea si el iregularitati in acceleratie.Si la fel ca GDI-ul tau,avea si el acceleratie electronica.
Ai spus ca se accelera,iar apoi cadea la relanti.Sincer pe mine asta ma duce cu gandul(la fel ca la fordul amintit) la clapeta de acceleratie,carie fie e prea murdara clapeta in sine,fie motorasul care o actioneaza,sau in cel mai rau caz motorasul care o actioneaza poate actiona aiurea in urma unei anomalii electronice.Daca cauti pe youtube vei gasi operatiunea de curatare a acestei clapete chiar la carisma GDI.
Motivul pentru care nu ma gandeam sa schimb senzorul de presiune combustibil,este faptul ca senzorul,si de altfel senzorii,detecteaza problema altceva,nu neaparat se duc ei ca piesa.E un senzor,rolul lui e sa masoare in permanenta daca sistemul din care face parte functioneaza in parametrii.Desigur pica si ei,dar personal,la problema pe care o intampini tu,incercam sa tai de pe lista toate cauzele care ar reda un comportament "ciudat" al acceleratiei.
As incepe prin curatarea corpului de acceleratie,clapeta acceleratie,valva EGR(care de altfel murdareste cel mai mult corpul de acceleratie),in principiu o curatare generala a componentelor admisiei.Un mecanic di Statele Unite a spus ca de multe ori la motoarele japoneze o problema care pare a fi foarte grava s-a rezolvat printr-o ampla operatiune de curatare.
Asa ca daca ai cunostinte,si crezi ca poti face asta,eu zic sa tai de pe lista suspiciunea mizeriei din ecuatie,si masina iti va multumii in felul ei pe urma.
Dar inainte sculta sfatul lui cosmin30,poate rezolvi cauza mai rapid.Dar chiar si asa curatenia de care am vorbit e necesara si benefica motorului.
Sper cu toata sinceritatea sa gasesti cauza si sa rezovli problema.
Cu speranta ca sfaturile au fost de folos,te salut si iti doresc mult succes.



cu respect
Calv Ree

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Carisma”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori